naisten haluttomuus

nainmennaan

se on aivan valetta, että synnytys aiheuttaa naisten haluttomuutta. hetken aikaa se voi kestää mutta jos on terve ihminen niin selviää kyllä synnytyksestä ja haluaa kyllä seksiä miehensä kanssa. tarkoitan nyt normisuhdetta muut suhteet ovat sivuseikka eikä kukaan ota sitten nesuunsa hernettä. naiset jotka eivät halua seksiä miehensä kanssa eivät todellisuudessa ole koskaan halunneetkaan sitä omaa miestään kuin tietyistä syistä esim. raha ja tausta ym. miehet ovat niin bimboa etteivät huomaa mitään ja ottavat vaimokseen sellaisen muijan joka vain haluaa heitä hyödyntää. kunnon naiset jäävät sivuun. kerron nyt oman tarinani, olisin ollut kiinnostunut eräästä miehestä mutta hän ei ollut kiinnostunut minusta kun olin yh. heh. siinä ainoa syy, pimee mikä pimee. meni toisen naisen kanssa naimisiin, lapsia tuli. samainen äijä yritti minua useasti iskeä lenkkiopolulla. alkoi seuraamaan minun lenkkiaikojani ja tuli samaan aikaan lenkille ja juttusille. kertoi minulle että oli suuren virheen tehnyt kun ei ollut minua huolinut, nauroin ja laitoin asian leikiksi. paras juttu kun kävin eräässä seurassa harjoittelemassa niin eikös tämä samainen äijä sinne ja tullut. yritti kovasti lähemmin tutustua ja kertoi edelleen erehdyksetään naisensa suhteen. äijä aikansa tarinoi ja kertoi että vaimo haluton seksiin hänen kanssaan. pyysi minua vaimokseen. heh. lupasi ottaa eron. minä sanoin ota ero vaan mutta en lupaa mitään. äijä luuli että olen joku helppo nakki kun olen yh. heh. niinpä äijä otti eron ja alkoi piirittämään minua. en ollut moksikaan kun heti olin selväksi tehnyt etten lupaa mitään ja kehoitin katselemaan toisia naisia. äijä jallitti minua entistä enempi mutta en lämennyt asialle mitenkään ja kerroin sen hänelle mutta siitäkös äijä innostui. kerroin että aikanaan olisin hänen kanssaan aloittanut suhteen mutta hänelle ei silloin sopinut. loppuhuipennus tulee tässä muutin paikkakuntaa huom. äijä vaan sitkeesti yritti minua mutta lopetti siihen kun ilmoitin että olen alkanut seurustella vakavasti. siihen asti oli ollut yksin siis monet vuodet. eikä todellakaan ollut seksikumppaneita. uuden harrastuksen puitteissa tutustuin tulevaan mieheeni jonka kanssa edelleen olen. olemme olleet kohta 30v. lyhennän tarinaa. aikanaan kun menimme naimisiin niin tämä samainen äijä siellä oli, kas oli mieheni sukulainen serkku, eivät olleet paljonkaan tekemisissä olleet, mutta kun suku pieni niin kutsuttiin. en ensin tiennyt että samainen äijä joka mut oli tyrmännyt olisi tulevan mieheni serkku. näin se maailma on pieni. samainen äijä on minulle vieläkin katkera kun oma mieheni kehuu minua miten hyvä vaimo hänellä on. ja sanonut kaikkien kuulleen ettei hän ikinä olisi uskonut että löytää minun kaltaiseni naisen. kukaan ei sitten hermostu jos pilkut ja isot kirjaimet puuttuu. en viitsi olla turha niuhottaja kirjoittaessani.

0

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        252
        2463
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        186
        1572
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        58
        1396
      4. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        77
        1123
      5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1119
      6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        219
        993
      7. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        78
        980
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        45
        885
      9. Kohta me ei enää nähdä :(

        En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
        Ikävä
        39
        709
      10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

        Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
        Kärsämäki
        15
        700
      Aihe