Huomasin siellä käydessä että sillä on perse yks tuttu tyttö vaan.
RANTARASTIN KAUPPIAALLA PERSE !
9
594
Vastaukset
- ei perse
Meneppä risuparta taas vaikkapa niitä muikkuverkkojas setvimään ja lopeta täällä netissä sekoilu. kiitos.
- kusitulisuusta
Mistähän se sitten kakkaa tulloo jos ei ole ersettä ?
Antakaapa olla, jos on ero, niinkuin joku väittää, se ei koskaan ole helppo paikka.
Laittakaaapa omallekohdalle.- ikijoutilas
Siinä se paraskin sanoja,joko työpäivä on ohi vai oliko se kuuluisa luppopäivä?
- Paavi 2
Ei kannata käyvä vieraissa niin pyssyy perhe koossa.
- Tuttunturva
Ainakin tuttuilta voisi kokeilla vertailun vuoksi, kukapa se aina vieraissa.
- salattua1
tuosta nyt ei saksalaisen enigmakaan ota selvää
- voi voi voi
Ettei vaan sekaantunut omaan tyttöönsä ?
Kun lestolla on semmonen sairaus. - Miestenmiess
On se hyvä sängyssä toi rastin entinen muija oli kyllä puutteessa mutta ei enää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229