Olemme ehkä menossa tuonne toukokuun loppupuolella. Jos hotelli on tuttu, kerro mielipiteitä. Aaamiainen? Siisteys?
Entä mitä maksaa taksi Palman kentältä Palma Novaan? Olen lukenut netistä hintahaarukka 16-40e? Mikä mahtaa olla todellinen hinta? Saako takseja kentältä vai pitääkö etukäteen varata, miten olette toimineet? Kyseessä on siis omatoimimatka.
Palma Nova/Gabarda&Gil
8
266
Vastaukset
- Spear Air
Jos torakat ei haittaa, niin muuten suht ookoo...
- palma nova
Palmasta tulee muutamakin bussi Palma Novaan. Hinta muutaman euron per henkilö, joten varmastikin fiksumpaa tulla bussilla.
- No-vaan
Kiitos! Eli siis Palman kentältä Palmaan, jossa vaihto toiseen bussiin? Onko helppoa löytää oikea bussi? Entä, jos muuutama euro molempiin bussimaksuihin x 2 = taksin hinta?? Olen ensimmäistä kertaa menossa Mallorcalle, joten noviisina kyselen. Entä säät toukokuun lopulla, kokemuksia?
- 007½
Olen ajanut taksilla Palma Novasta Palman Solleriin vievän junan pääteasemalle Palmaan, ja se maksoi muistaakseni 19 euroa. Koska lentokentälle on vielä matkaa useita kilometrejä, arvelisin 30-35 euron hinnan olevan aika tarkan. Taksit ovat hyvin luotettavia, ja taksiasemien vieressä on usein isokokoinen hinnasto tavallisimpiin kohteisiin.
Palma on melkein Helsingin kokoinen kaupunki, joten en ensikertalaisena lähtisi matkalaukkujen kanssa toilailemaan bussia etsien, etenkin, jos espanjan kieli ei ole hallussa. Takseilla on usein navigaattorit, joten hotellit löytyvät helposti. Kentältä on Palma Novaan moottoritie, joka ohittaa Palman ruuhkat ja nopeuttaa matkaa huomattavasti bussimatkailuun verrattuna. Totta kai kentältä taksin saa. Kenttä on kesällä Euroopan toiseksi vilkkain Heathrown jälkeen.
Hotellianne en tunne enkä muista koskaan nähneeni, vaikka olenkin käynyt Palma Novassa lukuisia kertoja lomalla.- No-vaan
Kiitos asiallisesta infosta. Taksilla siis, helpoin ja nopein. Sää vielä vähän askarruttaa, keskimääräiset lämpötilat toukokuun loppupuolella? Rantalomasta kysymys!
- Hyvä paikka
Mahtava paikka - paljon mainettaan parempi. Vuonna 2012 vietimme Palma Novassa kaksi viikkoa. Taksit kohtuu edullisia, bussit varsinkin aamuisin ja iltapäivisin aika ruuhkaisia - muutoin helppoja kulkea. Novasta pääsee Palmaa ja kentälle bussilla ja taksilla. Palmaa maksoin 20€, sisälsi pienen tipin. Itse olin Novan ns rauhallisella puolella ja viihdyin todella hyvin. Toukokuussa on yleensä hyvät kelit ja niin kaunista sekä vihreää.
- ap.
Ap. kiittää kauniisti!
- majorca13
tein ekan matkani mallorcalle tänä vuonna, ja yksi majotusvaihtoehto oli tuo gabarda&gil, en kuitenkaan sitä päätyny varaamaan.
lomalla kävellessä tuli mentyä paikan ohi ja jäi vähän harmittamaan etten majottunu siellä, biletyksen kannalta sijainti olis ollut loistava! eikä ranta ym palvelutkaan kaukana.
ite olin sillon palma novan puolella ja se paikka oli vähän syrjässä kieltämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513