Kaupat ho hoi!

juuri muuttanut

Onko Joensuussa yhtään tavallista naisten vaateliikettä jossa tuotteet olisivat normi-ihmiselle sopivia ja hinnatkin siedettäviä ja myös hyvä valikoima isompiakin kokoja. Liikkeet joissa olen käynyt, tarjoavat vain keskenkasvuisten teinien muotihepeniä ja ryöstöhintaisiakin ovat olivatpa sitten minkäikäisen vaatteita tahansa!

20

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu1

Laihduta

• ratkaisu22

Ei aina tarkoita jos on isokokoinen että on lihava.
        Ja voi haluta tavallisia vaatteita vaikka olisi hoikkakin.

• ritu5

oletkos itse anorektikko kun noin tylysti suhtaudut toisten vaatekokoon?

• mea5

eikös seppälässä ja lindexissä ainakin ole tämmösiä "normaalikokosiakin" vaatteita?

• painoindeksi 28

Minua kanssa ahdistaa käydä vaatekaupoissa nykyisin, kun kokoja on pienennetty. Kokoni on L (44). Esim. L- tai XL-kokoiset vaatteet voivat olla saman kokoisia kuin ennen vanhaan S-koko oli. Lisäksi joissain keskustan vaateliikkeissä voi olla pöydällä vinot pinot housuja ja paitoja, mutta vaikka kuinka penkoo, niin kasasta ei löydy kuin XS/S-kokoa. Teki mieli kysyä myyjältä, että teillekö ei tukevampien ihmisten rahat kelpaa, no jäi kysymättä. En ole kovin taitava tietokoneiden käyttäjä, mutta ilmeisesti täytyy siirtyä ostamaan vaatteet jatkossa postimyynnistä.

• ritu5

Sama täällä, kokoa 44-46. Itse ostan pelkästään postimyynnistä, sieltä saa sekä kokoja että malleja moneen makuun eivätkä ole niin ryöstöhintaisia kuten joensuulaisissa putiikeissa.

• Eise tarkoita

jos nainen on isokokoinen,että hän on lihava.On isokokoisia linnunluisia ja isokokoisia isoluisia naisia niinkun minä.

• Mistä liivit ostetaan?

Mistä Joesuussa rintaliivit ostetaan?
        Olen kiertänut paikan jos toisenkin, mutta kunnollisia palleatuellisia rintsikoita en ole löytänyt.

Auttakaa ja neuvokaa!

• Mistä rintsikat?
        Mistä liivit ostetaan? kirjoitti:

Mistä Joesuussa rintaliivit ostetaan?
        Olen kiertänut paikan jos toisenkin, mutta kunnollisia palleatuellisia rintsikoita en ole löytänyt.

Auttakaa ja neuvokaa!

Eivätkö joesuulaiset naiset käytä ollenkaan rintaliivejä, kun kukaan ei ole vastannut kysymykseeni?
        Mistä löytyy kunnolliset palleatuelliset rintaliivit?

• Sporttiliivit
        Mistä rintsikat? kirjoitti:

Eivätkö joesuulaiset naiset käytä ollenkaan rintaliivejä, kun kukaan ei ole vastannut kysymykseeni?
        Mistä löytyy kunnolliset palleatuelliset rintaliivit?

Mä käytän sporttiliivejä aina,ihan parhaat.:) Värivalikoimaa löytyy ja ei hiosta tai ahdista. Eikä ole mammamallia!
        Eli Intersport/Sportia/Sokos/Anttila,kaikki myy sporttiliivejä.
        Niitä on nykyisin myös push up-versiona.

• Mistä rintsikat?
        Sporttiliivit kirjoitti:

Mä käytän sporttiliivejä aina,ihan parhaat.:) Värivalikoimaa löytyy ja ei hiosta tai ahdista. Eikä ole mammamallia!
        Eli Intersport/Sportia/Sokos/Anttila,kaikki myy sporttiliivejä.
        Niitä on nykyisin myös push up-versiona.

Kiitos vastauksestasi, mutta mulla on mieltymys palleatuellisiin rintaliiveihin, eli ihan sitä perus mallia, jossa on setsämän hakasta selkäpuolella ja kiskasee jenkkakahvat kerralla ojennukseen.

Jos jollekkin on tullut sellaiset liivit vastaan jossakin liikkeessä, kerro ihmeessä!

• EestiEesti

Kiitos vastauksestasi, mutta mulla on mieltymys palleatuellisiin rintaliiveihin, eli ihan sitä perus mallia, jossa on setsämän hakasta selkäpuolella ja kiskasee jenkkakahvat kerralla ojennukseen.

Jos jollekkin on tullut sellaiset liivit vastaan jossakin liikkeessä, kerro ihmeessä!

Tallinnassa myydään. :)

• ei mitään

Jyväskylässä käydessä ei kukaan mulkkaa vinoon olitpa millainen tahansa ja putiikkeja löytyy joka lähtöön.

Ruotsissakin kun kävi Åhlensilla niin meinasi itku päästä vaikka onkin köyhä niin paljon oli valikoimaa.

Sokoksella on isot vaatteidenkin koot aika tätimäisiä samoin on pilkon sittarissa.Täysin mummoille suunnattuja klassikko säkkejä.

Kaikki nuorempihenkiset keski-ikäisten vaatteet tai isokokoisten maksaa hunajaa joensuussa jos niitä edes löytääkään.

Lisäksi fida nyhtää alennusmyyntienkin ohi hintaa vanhoista lumpuista kun keskustassa ei ole kilpailevaa kirpparia olemassa.

Paska paikka sanoisinko.Mitään isoja kokoja ei ole jns joita voisi vaatteiksi kutsua, lisäksi nykymuoti on todella rumaa.Tyylikkäitä vaatteita puuttuu jotka ei ole hinnoiteltu pilviin.

Laman myötä jokaisessa marketissakin on valikoima pienentynyt ja rumaa on tavara.Missähän on sisäänostajien silmät?

Ja yleisestikkin suomalainen työ ja laadukas kangas esim luonnonkuitu (huom. ennenvanhaan normaalia) maksaa ihan sikana.

Tuo koko juttu on totta.ennen kokoa 43 on nyyisin kokoa L tai xl

• Mistä rintaliivit?

Onko Joensuussa liiviliikkeitä?
        Jos tiedät jonkun, niin kerro minkäniminen ja kannattaako mennä käymään? Minkälaiset valikoimat ja mikä hintataso?

• hilulilulii

Kurvikkaat naiset luulevat olevansa lihavia ja lihavat naiset luulevat olevansa kurvikkaita. Tokmannilta ja Erätukusta löytyy sopivat vaatteet.

• Mistä rintsikat?

Eikö Joensuun kokoisesta kaupungista todellakaan löydy liiviliikettä?

Siis liiviliike. Missä ja minkäniminen?

• alea ootellen

myyssä on alakerrassa patrician likke, hyvä valikoima jos kukkaro kestää

• kerran pettynyt

Ainakin yksi on:
        Männikön Korsettiliike Oy
        Kauppakatu 28 80100 Joensuu

Nykyhinnoista en tiedä, mutta epäilen maksavat maltaita, siksi en ole käynyt ko. liikkeessä yli 20 vuoteen.

*******************************************************************************************
        On myös isojen kokojen vaateliike DONNA Torikadulla. Jumaliste millaiset hinnat siellä oli, ei tavallisten ihmisten sieltä kantsi ostaa. Kaikenlisäksi myyjätär/omistajalta saa törkeän huonoa asiakaspalvelua, ei kuuntele asiakkaan mielipidettä ja toivetta vaan tökerösti tyrkyttää oman makunsa mukaista rättiä,-ja tietysti sitä kalleinta. Siihen liikkeeseen en menisi juuri siitä syystä.

• Halpakangaskauppa?

Ompelen paitapuserot, pitkikset , kolitsit, mekot ja hameet, anorakit itse. Ja penskoille myös. - Tuli hamstrattua kankaita silloin kun niitä vielä koht.hintaan sai. Eikä ole vaikeaakaan. Rintsikoihin kokovalikoimaa toivoisin.

• Mistä rintsikat?

Männikön Korsettiliike OY kuulostaa oikein komialta. Onko jollakin muullakin kokemuksia liikkeestä?
        Yleensä vanhoilla liikkeillä on parhaimmat valikoimat erilaisia liivejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      59
      4462
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1435
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      160
      1387
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1371
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      250
      1183
    7. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      201
      1092
    8. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      146
      1047
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      60
      948
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80