laissa pitäisi muuttaa sellaiseksi kuin suurin osa liikenteessä tekee.
-Ylinopeuspakko.
-Mahdollisimman lähelle muuta liikennettä ajaminen, eli pituus- kuin
myös sivusuunnassa.
-Jalankulkijat väistää ajoneuvoja joka tilanteessa.
-Poliisia saa yrittää pakoon.
-Kännissä pitää ajaa.
Kuljetuksen korkeus pitää aina olla korkeempi kuin siltojen suurin
sallittua alituyskorkeus.
-Kaistanvaihtajalla on etuajo-oikeus.
-2 Parkkiruutua pitää käyttää aina.
-Junat väistää autoja, samoin kuin ratikatkin sekä myös
ratikkakiskoille saa parkkeerata.
-Punaisia päin saa ajaa, vihreillä pysähdytään.
-Vilkun käytöksi riittää kun ennen ajoon lähtöä vilauttaa kerran vilkulla.
-Ajovaloja käytetään kun ei näe ajaa.
-Hälytysajoneuvoista poistetaan hälytysvalot koska ilman niitäkin näkee,
tilalle tulee sininen pieni tarra vaikka konepeltiin merkiksi että ollaan
hälytysajossa, sen pitäisi kyllä näkyä. Jos ei näy niin PITÄÄ mennä
optikolle.
-Raskaanliikenteen ajoneuvoista poistetaan tietysti nopeusrajoitus koska jo mainittu ylinopeuspakko ei muuten voi toteutua eikä perässä roikkuminen.
Eli tehdään kaikesta laillista mitä liikenteessä touhutaan, sitten ei ole
ongelmaa että ajetaan huonosti.
Tieliikennelaki pitäisi laittaa uusiksi, kaikkia asiat tielii-
A.Potkurilakki
4
146
Vastaukset
- melkoinen nero
ai noinko toimii suurin osa autoilijoista?? Vai olisko kuitenkin hyvin pieni osa??
Ei taida propelli oikein pyöriä??- Einstain..
Todella moni.. näkeehän sen liikenteessä joka päivä.
Tässäpä teille Perjantain puujalkavitsi olkaa hyvä!. :)
- piristykää..
AIniin, pyöräilijöille etuajo-oikeus kaikissa tilanteissa ja autot jalkakäytäville ja
polkupyöräilijät autotielle. Silloin ei haittaa vaikka pysähtyy autolla suojatien päälle.
Tälläisiä muutoksia pitäisi saada aikaan, miettikää mitä äänestätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453