Volvo v70 vm. 1997 Johdot takistettu Antura vaihdettu vielä ainakin joskus palaa iloisesti ennen anturan vaihtoa paloi jatkuvasti mitähän vielä pitäisi tutkia. Keinot hukassa kiitos vastauksista
Abs valo palaa ?
26
13617
Vastaukset
- ämis
Pikku vinkki:
Antura on rakennuksessa perustuksen alin, yleensä sokkelia leveämpi osa, joka jakaa rakennuksen painon maapohjalle.- Mokcba_60
Tuleva Nobelisti!
- Anonyymi
ihan oikein. antura....voi helvetin urpot. Se on ANTURI.
- Anonyymi
ÄÄLIÖ!
- volvisti 4
Sorry eipä tuosta neuvoja tullut, mutta tiedetään nyt tuokin viisaus :) Enpä ois näin reppumiehenä töitä tehneenä tiennytkään HUH HUH
- ämis
Tuosta sinun aloituksesta ei saa kyllä mitään selvää. Eli minkä anturin olet vaihtanut ja millä perusteella?
Jos vikavalo palaa, autosta saa vikakoodin.
Onko ABS-kehät ehjät. Tuleeko nopeusantureista vikakoodia?
Vika voi myös olla ABS ohjainyksikössä. - volvisti
ämis kirjoitti:
Tuosta sinun aloituksesta ei saa kyllä mitään selvää. Eli minkä anturin olet vaihtanut ja millä perusteella?
Jos vikavalo palaa, autosta saa vikakoodin.
Onko ABS-kehät ehjät. Tuleeko nopeusantureista vikakoodia?
Vika voi myös olla ABS ohjainyksikössä.Joo olen ottanut vikakoodin ja ilmoitti vasenta etupään nopeusanturaa tai jotain johdoissa ? Tarkastettu johdot, ja nopeusantura vaihdettu. Sen verran parani, että ei jatkuvasti Abs valo pala, mutta toisinaan alkaa valo loistaan?
- ämis
volvisti kirjoitti:
Joo olen ottanut vikakoodin ja ilmoitti vasenta etupään nopeusanturaa tai jotain johdoissa ? Tarkastettu johdot, ja nopeusantura vaihdettu. Sen verran parani, että ei jatkuvasti Abs valo pala, mutta toisinaan alkaa valo loistaan?
Varmista vielä se vas.etu ABS kehän kunto. Mikäli antaa vielä samasta kulmasta koodia, vika on sitten luultavasti johdoissa tai liittimissä. Tosin ei se ohjausyksikkövikakaan pois ole suljettu.
- volvisti
ämis kirjoitti:
Varmista vielä se vas.etu ABS kehän kunto. Mikäli antaa vielä samasta kulmasta koodia, vika on sitten luultavasti johdoissa tai liittimissä. Tosin ei se ohjausyksikkövikakaan pois ole suljettu.
Jees pitää tutkia kun kerkii. Kunhan sais katsastukseen kuntoon. No se on vasta helmikuussa :)
- Ei ikinä volvoo enää
volvisti kirjoitti:
Jees pitää tutkia kun kerkii. Kunhan sais katsastukseen kuntoon. No se on vasta helmikuussa :)
Minulla oli samanlainen vika, poistu kun vaihdettiin uusi abs ohjain yksikko. Hintaa ei ollu kun noin 1800 euroa töineen päivinee. :)
- uuno
Ei ikinä volvoo enää kirjoitti:
Minulla oli samanlainen vika, poistu kun vaihdettiin uusi abs ohjain yksikko. Hintaa ei ollu kun noin 1800 euroa töineen päivinee. :)
minulla sama vika abs boxi vaihdettiin 295e taas toimii ,osan vaihtaa 2minuutissa
- volvoisti
uuno kirjoitti:
minulla sama vika abs boxi vaihdettiin 295e taas toimii ,osan vaihtaa 2minuutissa
Hieman on nyt hintahaarukka levällään näissä kahdessa tapauksessa... Mikähän mahtaa olla totuus? Samanlaista vikaa nimittäin omassakin -97 V70:ssä. Tosin, oikea taka-anturi on se herjaava.
- Völvöytynyt
uuno kirjoitti:
Missä vaihdatit vai itekkö?
- Mokcba_60
Vanha ketju mutta asia ajankohtainen.
Ainakin 1997 malliin asti ABS-boxin tinaukset murtuu. Yksi Virolainen kaveri tekee niitä ja sanoi että tinannut ``kasaan ainakin 30 kpl. boxeja. Syynä tina jossa ei saa olla lyijyä.
Korjautin boxin ja hinta 15 €. Ei kannata mennä tukkasuorana ``siniselle`` rahnat ojossa. Kyllä ne osaa viedä massit. - Anonyymi
volvisti kirjoitti:
Joo olen ottanut vikakoodin ja ilmoitti vasenta etupään nopeusanturaa tai jotain johdoissa ? Tarkastettu johdot, ja nopeusantura vaihdettu. Sen verran parani, että ei jatkuvasti Abs valo pala, mutta toisinaan alkaa valo loistaan?
abs valo paloi volvo v 70 irroitin anturin puhdistin cleaneri sumutteella samoin tunnistin kehän joka oli lian peitossa valo sammui eikä oo herjannu sen jälkeen.
- Anonyymi
volvisti kirjoitti:
vaihda vielä sokkeli. onko anturan alla eristeet?
- Anonyymi
Mokcba_60 kirjoitti:
Vanha ketju mutta asia ajankohtainen.
Ainakin 1997 malliin asti ABS-boxin tinaukset murtuu. Yksi Virolainen kaveri tekee niitä ja sanoi että tinannut ``kasaan ainakin 30 kpl. boxeja. Syynä tina jossa ei saa olla lyijyä.
Korjautin boxin ja hinta 15 €. Ei kannata mennä tukkasuorana ``siniselle`` rahnat ojossa. Kyllä ne osaa viedä massit.Voitko laittaa sen Viron kaverin yhteystiedot minulle op. [email protected]
- Ne pikku mussukat
voi ressukka osta rollaattori.
- PillKates
Saattaa olla ABS-boxin tinauksen irronneet , yleinen vika vanhemmissa v70ssä.
Tuo firma korjaa niin aika edullsiesti,. ei tarvitse kuin laittaa postila boxi sinne niin tinaavat sen uusiksi
.
http://www.sercap.fi/ - völvöö
joo boksi pakettiin ja baanalle kyllä ne korjaa maahan tuojalla sinunkin raktorin, onko ton ikäses jo apsit muuten ja air bäkit vai kiristys liinat etu penkeissä
- Völvö mies
Tässäpä tietoisku volvo 850 / s70 / v70 1997-2000 vuosimallit ainakin.
Jos ABS vikavalo palaa ja OBD mittari näyttää oikeanpuolen taka abs-tunnistinta (eli repsikan puolen) on myös mahdollista että se tarkoittaakin nimenomaan itse ABS- ohjausyksikköä, ikävä kyllä. (näin kävi autosähkökorjaajan omaan autoon)
Mut ei se niin kallis osa ole ku moni luulee... Esim motonetti myy 399e ilman luistonestoa, eli 6 putkinen ja luistoneston kanssa 449e 7 putkinen. Jotenka luulis että pelkkä korjaus olis ainakin puolet halvempi??- untamo
Minulle maksoi tinaus 140€, mukaanlukien irrotus ja kiinnitys.
- Anonyymi
puhdista kehä cleaner sumutteella.
- Anonyymi
ja paina loppu purkki housuihisi
- Anonyymi
tarkista kaikki sulakkeet ja suihkauta sulakkeisiin crctä
- Anonyymi
Nuoruus palaa autojen kanssa on normaalia mutta kannattaa
Silloin naittii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428