Joillakin on vaarallinen tapa hidastaa vauhti liikennevaloissa keltaisella ja jopa pysähtyä keltaisilla. Oikea tapa on lämätä kaasu pohjaan ja mennä yli. Kun valo on vaihtunut punaiselle on 10 sek aikaa mennä yli koska punainen palaa sen ajan kaikkiin suuntiin.
Vanha vihreä
Autoileva nainen
4
107
Vastaukset
- I.Go.R
Huono trolli. Valojen suoja-ajat voivat olla muutamia sekuntteja. Riippuen valojen vaiheista.
- Trolli mikä trolli
Olet hei tosi hauska kaveri. Hienoa huumoria sulla. Kiva että jaksat jakaa sitä meille muillekin! Nää on tosi hauskoja.... hohhoijaa....
- mr.papi
No on huono trolli joo, keltaisillahan juurikin kuuluu ajaa äkkiä, ellei nyt väkisin halua jäädä odottamaan seuraavia vihreitä. Kannattas kyllä opetella trollaamaan kunnolla ennen kun alottaa...
Tämä lienee taas näitä provokaatioaiheita. Huonoa mainetta, jos ja kun ei parempaa keskustelun aihetta saa kirjoitettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350