Jäipäs paha mieli

Pukeli.

marketissa eilen.
Tutussa kaupassa olin tehnyt viikonloppu ostokset ja painelin kassalle mikä oli tyhjä muista asiakkaista.
Tavaraa oli kertynyt niin paljon ettei kaksi muovipussia riittänyt joten pyysin kassaa pussittamaan ostamani juqurttipurkit sellaiseen läpinäkyvään ilmaispussiin.
Kassanainen heitti pussin ostoksieni perään jolloin sanoin, että monet kassat laittavat juqurtti purkit asiakkaalle pussiin pyydettäessä ja jopa kysyvät asiakkaalta tehdäänkö niin.
Kassanainen vastasi koppavasti, että niin jotkut laittavat, mutta minä kuulun siihen jälkimmäiseen ryhmään joka kieltäytyy pussittamasta koska se on asiakkaiden tehtävä.
Sanoin siihen, että Okei me ei sinun kassalle enää tulla jolloin kassanainen alkoi nakella niskojaan ja sai jonkinlaisen hysteerisen virnistelykohtauksen.

Muistan jostain lukeneeni. että Cittari on täyden palvelyn tavaratalo, mutta ei se sitten olekkaan niin :)))

20

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akileija

Todella palveluhenkinen yksilö:) Meillä täällä superissa purkit menee pyytämättä erilliseen pussiin,ja muutenkin kassahenkilökunta aivan mahtavaa!

• Risti riita iita

Miten on mahdollista että viikonloppuna Cittari on muka täysin tyhjä asiakkaista? Taitaisi olla K-kauppa aika nopeasti konkurssissa jos viikonloppuisin on yksikin kellonlyömä jolloin ei ole kaupassa muita kuin pukeli. =)

• nii tai näi

minua ärsyttää tuo tavaroiden pussiin tunkeminen,,,pakasteet, laatikkoruuat, ym..osaan kyllä itse pakata niin, ettei ne vuoda eikä hajoa. mut jos kassa niin tekee, niin okei, en kiellä häntä.

• ok!

ok

• Kiitos ja näkemiin

Aloittaja kyllä ihan oikeassa. Jos kassatyöhön rupeat, niin työkuvaasi kuuluu olla kohtelias ja palvelualtis, vaikka kuinka huono päivä itsellä on. Ei kyse ole siitä etteikö kukaan meistä osaisi ostoksiansa pussitta, mutta me asiakkaat kalliiden tuotteiden lisäksi maksamme myös palvelusta, johon kohteliaisuus ja palvelu mielestäni kuuluu. Asiakkaat myös maksavat kassahenkilönkin palkan loppupeleissä. Jos ei asiakkaita, ei myöskään työtä ja näinollen ei palkkaa. Niin ja lopuksi voin sanoa, että olen kuunnellut erillaisia asiakkaita toistakymmentä vuotta ja istunut aika monet tunnit siinä kassallakin.

• Joillain taas vaikea

Nykyään kun ei enää palvella ja se taisi olla Pukelinkin jutun juoni!

Mä en cittariin mene, enkä ole siellä käynyt vuosikausiin.....
        Näemmä en ole menettänyt yhtään mitään.....

Ne pakasteet laitetaan pussiin siksi, että sulavat hitaammin, ollessaan yhdessä.
        Pakattu liha laitetaan siksi, että jos se elmukelmu hajoaa, niin on kaikki lihasnesteessä.
        Jugurttipurkeissa sama juttu, se kansi on heikko ja on sitten kivaa pestä jugurttisia tavaroita.

Toisia kommentteja kun taas lukee, niin ne elämäänsä kyllästyneet pöljät on edelleen täällä kukkona tunkiolla......ilman omaa elämää....ilkeilemässä muille.
        Onneksi ei tarvitse elää niiden elämää :)
        Hih

• vaitajuuko??????

Tuon pakkauspalvelun saa kyllä pienissä liikkeissä, joita ainakin minä sponssaan.Tollasiin megamarketteihin kun menee ei voi vaatia samallaista palvelua, senhän tajuaa tyhmempikin.

• Mene markettiin

Supermarkketteihin tulisi laittaa automaattikassat mahdollisimman nopeasti niin näkisivät nämä asiakas on oikeassa tyypit mitä se sitten on. Sitten saisi ihan vapaasti hattuilla viivakoodin lukijalle. Aloittajan kirjoituksesta näkee, että hän jo pitääkin kassahenkilöä robottina jos kaiken pitää toimia itsestään.

• Vii Voaninasiakas
        Mene markettiin kirjoitti:

Supermarkketteihin tulisi laittaa automaattikassat mahdollisimman nopeasti niin näkisivät nämä asiakas on oikeassa tyypit mitä se sitten on. Sitten saisi ihan vapaasti hattuilla viivakoodin lukijalle. Aloittajan kirjoituksesta näkee, että hän jo pitääkin kassahenkilöä robottina jos kaiken pitää toimia itsestään.

Musta on ihana käydä noissa kivijalkakaupoissa, missä saa ihan uskomatonta palvelua.Varsinkin tossa etnisessä Vii Voanissa, missä kassahihnan päässä odottaa milloin herra Vii Voan ja milloin rouva, joka sun ostokset pakkaa siististi, toivottaa hyvää päivän jatkoa ja hymyilee.

Siksi olen heille aina vuoden lopussa vienyt jonkin pienen lahjan huomaavaisesta ja ystävällisestä palvelusta.Marketeissa en käy juuri koskaan, mutta kyllä hymyllä ja ystävällisellä käytöksellä olen sielläkin saanut palvelua.Meneppä aloittaja itseesi, ja mieti omaa käytöstäsi.

• Hyvä kauppa on
        Vii Voaninasiakas kirjoitti:

Musta on ihana käydä noissa kivijalkakaupoissa, missä saa ihan uskomatonta palvelua.Varsinkin tossa etnisessä Vii Voanissa, missä kassahihnan päässä odottaa milloin herra Vii Voan ja milloin rouva, joka sun ostokset pakkaa siististi, toivottaa hyvää päivän jatkoa ja hymyilee.

Siksi olen heille aina vuoden lopussa vienyt jonkin pienen lahjan huomaavaisesta ja ystävällisestä palvelusta.Marketeissa en käy juuri koskaan, mutta kyllä hymyllä ja ystävällisellä käytöksellä olen sielläkin saanut palvelua.Meneppä aloittaja itseesi, ja mieti omaa käytöstäsi.

Vii voan on todellakin yksi parhaimmista etnisistä ruokakaupoista!
        Ja yksi vanhimmista.

Käyn siellä itsekin täydentämässä varastoja. Samoin kulmantakana olevassa intialaisessa....nimee en iknä muksta, mutta sieltä lähtee mukaan bulkkikoossa tandoorimauste ja valkosipulitomu.

• vihreäekoilija

Minua ärsyttää pakasteitten tuplapakkaaminen--jätettä tulee ihan liikaa muutenkin. Ja pakkausmateriaalia ihan liikaa.

Jos paketti on jo pakattu miksi vieläkin lisää pakataan?

Ennen annettiin normaalisti olla ja kassi ihan kunnossa ..eri asiassa jos on kyse rikki menneestä paketista.

Ekologisuutta pliis...

• pussikakka

Niitä voi käyttää koirankakkapusseina, ei ne meillä ainakaan haaskuun mee.

• vihreäekoilija
        pussikakka kirjoitti:

Niitä voi käyttää koirankakkapusseina, ei ne meillä ainakaan haaskuun mee.

Ne ei maadu. Biopussit parempia tai opettaa koiran tekemään pois kulkureiteiltä.

Itse käytän jätepussina mutta silti en halua lisätä jätteen määrää.

Kierrätän lähestulkoon kaiken mutta tuplapussittaminen on ärsyttävää ja inhottaa kun ihmiset vaatii sitä :(

• Tänään jäi itselleni hyvä mieli launeen sittarista...tehtiin pojan kanssa ostokset ja pakatessa oli tippunut "PUFFET-5-kpl-jätskipaketti" reunan yli ja vanhempi herrasmies kysyi Antilta, että onkos nämä pikkumiehen? :)

Lisäksi oli saunajuomaa halvalla...1,5 ltr Spritet ja Fantat euron kpl ja Helenan kojusta ostettiin lihalörtsyt mulle, poitsulle, Lutkulle ja Misulle...äiskä ei noita ymmärrä. Sitten Iittiin takaisin. :D

Oli muuten kesärenkailla ihan hyvä ajaa, oltiin isolla KA-pakulla liikenteessä.

• muovikassi riittää

joopa, kun on jonot ja kassa vaan pakkailee jogurtteja yms..johan ne muiden pakasteet sulaa siinä jonossa----onko se kivaa?

• yks yrittäjjä

Sehä onki just ihanaa sen takii me ei kädäkää stocckalla.

• vanha tuttu ♥

Voi pukeli, ole onnellinen ♥

Et kait vaan lähettänny sitä kylpy ammetta sille yhelle kerjääjälle ? Toivottavasti et.

Siinähä se olis saannu sun nimes ja osottees selville ja sit olisitkii ollu kusesa.( eikä siel o vielkää tehty sitä ´remppaa´vaik piti jo 5 v sitte tehä )

Kaukaa oot ollu viisas, ku et oo mittää paljastellu ittestäs sille. Oot päässy paljo helpommalla.

Ole siitä siis hyvillä mielin. Osaathan sä itekkin pakata tavaras kassalla ilman sohloi kässii.

Lämmintä syksyn jatkoo teil sinne kaakkoon :)

• aurinkoista

Mielisairaalassa vieraillessani kysyin johtavalta psykiatrilta, miten voidaan päättää onko potilas sijoitettava laitoshoitoon vai ei.

- Helposti, vastasi johtaja, täytämme kylpyammeen vedellä

. Annamme sen jälkeen potilaalle teelusikan, kahvikupin ja ämpärin. Potilasta pyydetään tyhjentämään amme.- Ymmärrän, sanoin minä, normaali ihminen käyttäisi ämpäriä, koska se on suurempi kuin teelusikka tai kahvikuppi!-

Ei, sanoi johtaja, normaali ihminen vetäisi ammeen tulpan irti - haluatko ikkunapaikalla olevan sängyn?

• Pukeli.

Hei juu. Olin silloin vielä niin noviisi tällä palstalla, että otin ihan tosissani sen vanna jutun ja kävin jopa kyselemässä kuljetusliikkeestä mitä maksaa vannan kuljetus Turkuun :)))))))))))))))))))

Nyt kyllä tekisi mieli itsekin lähteä sinne katsomaan niitä hautaholvien kätköjä, paitsi, että ne ei avaa arkkuja, että saisi nähdä niitä luurankoja ja kenties muumioita.

Niin ja koetetaan kestää ajatus tulevasta talvesta vaikka jo nyt se tuntuu ihan kauhealta. HYH.

• QQQ

Onpas huonoa henkilökuntaa :(

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe