Satamasta Solnaan?

Äiti ja tytär

Miten olisi helppo mennä Viking Linen terminaalista Friends Arenaan Solnaan?
Ja edullista? Paljonko taksi mahtaa maksaa?
En ole aiemmin tuolla käynyt.

5

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+19

Kätevimmin pääsee paikallisjunalla (pendeltåg), joka lähtee Tukholman keskusasemalta. Asemanne on Solna, josta on pieni kävelymatka stadionille. Itse junamatka kestää vajaat 10 minuuttia.
      Taksilla en lähtisi, kaikki autoliikenne mukaanlukien taksit on stadionin alueella kielletty.

• suomalainen5

Ei niin paha jos ei ole ruuhka aika silloin ei voi taxilla mennä
      Keltaista 020 taxia älä ota....muista se...ottavat mitä hyvänsä
      ovat eri puolella kaupunkia
      muista en tiedä kun itse ana liikun autolla
      Paras kun soitat satamaan siellä tietävät parhaiten
      Kuka on pakoittanut liikkumaan Vikingillä??? itse en menisi ilmaiseksi
      kun muitakin on

• hxjxjxu

Kuule, sun kannattais ilmoittautua jonnekin itseilmaisukurssille, jossa opetetaan ihmisiä jäsentämään lauseensa järjelliseen muotoon. Oli taas niin ufotekstiä, että hoh hoh.

• suomalainen5
        hxjxjxu kirjoitti:

Kuule, sun kannattais ilmoittautua jonnekin itseilmaisukurssille, jossa opetetaan ihmisiä jäsentämään lauseensa järjelliseen muotoon. Oli taas niin ufotekstiä, että hoh hoh.

fxjxjxu:

Egentligen är du icke värd att ens svara på då jag antar din intelligentsnivå
        ligger under din skonummer..
        för det andra har jag mig veterligen ej konverserad med dig ..kommer aldrig göra det
        heller. Så håll du dig inne i din svinstia och stanna där resten av ditt liv
        Håll dig borta då du inte når bättre nivå än så!!!!

• clclcl
        suomalainen5 kirjoitti:

fxjxjxu:

Egentligen är du icke värd att ens svara på då jag antar din intelligentsnivå
        ligger under din skonummer..
        för det andra har jag mig veterligen ej konverserad med dig ..kommer aldrig göra det
        heller. Så håll du dig inne i din svinstia och stanna där resten av ditt liv
        Håll dig borta då du inte når bättre nivå än så!!!!

No kerropa pari seikkaa sitten:

- miten 020- taksi eroaa vaikkapa taxi stockholmista? Ei yhtään mitenkään.
        - miksi soittaa satamaan kaupunkiliikenteen busseista? Sama kuin soittaisi kenkäkauppaan kysyäkseen miten kalat perataan.
        - selvennäpä vähän tuota viimeistä, että mitä tarkoitit tuolla viimeisellä, että viking halpa blaa blaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      39
      4831
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      17
      3622
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3433
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      100
      2784
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2660
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      28
      2597
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1623
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1386
    9. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    10. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      179
      1272
    Aihe