Myyjä ei oikein antanut tiedoistaan kovin vakuuttavaa kuvaan joten kysytään täältä.
Onko noiden vuosimallien alustoissa eroa? Ajettavuudessa? Melussa?
Mitä eroa on vm 2014 sport nahkoissa vs r-desing? Onko Sport nahkat jopa muotoillumat ja paremmat. Näin myyjä antoi ymmärtää.
Millainen on nopeuden mukaan säätyvä ohjaus? Oliko ennen ja onko must varuste?
Entäpä laminoidut lasit kannattaako ottaa? Pieneneekö melu paljonkin?
Erot vm 2013/2014 vain tietäjille
3
281
Vastaukset
- pihallako????
päätä nyt ensi kumpaa harkitset ja tarvitset 60 vai 70?
- S60 harkitseva
Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.
Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.
Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.
Kokemuksia kaivataan. - älä tee taidetta
S60 harkitseva kirjoitti:
Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.
Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.
Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.
Kokemuksia kaivataan.Sport-alusta on mun makuun, tosin kahdessa eri mallissa kuin tuo.
Käy ajamassa ajatuksella vakio ja jös haluat hieman napakamman, niin ota sport, se on vain hieman napakampi, eli ei kova. Itse ottaisin uuden mallin ellei hinnan ero ole useita tuhansia, sillä uudemman vaihtoarvo on myös parempi. Ei ihan kaikkia pikkuasioita kannata vetvoa maailman tappiin, et sillä kuitenkaan ajele kovin monta vuotta ja sinne ne varusteet menee ilman hyvitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195