Myyjä ei oikein antanut tiedoistaan kovin vakuuttavaa kuvaan joten kysytään täältä.
Onko noiden vuosimallien alustoissa eroa? Ajettavuudessa? Melussa?
Mitä eroa on vm 2014 sport nahkoissa vs r-desing? Onko Sport nahkat jopa muotoillumat ja paremmat. Näin myyjä antoi ymmärtää.
Millainen on nopeuden mukaan säätyvä ohjaus? Oliko ennen ja onko must varuste?
Entäpä laminoidut lasit kannattaako ottaa? Pieneneekö melu paljonkin?
Erot vm 2013/2014 vain tietäjille
3
294
Vastaukset
- pihallako????
päätä nyt ensi kumpaa harkitset ja tarvitset 60 vai 70?
- S60 harkitseva
Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.
Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.
Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.
Kokemuksia kaivataan. - älä tee taidetta
S60 harkitseva kirjoitti:
Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.
Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.
Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.
Kokemuksia kaivataan.Sport-alusta on mun makuun, tosin kahdessa eri mallissa kuin tuo.
Käy ajamassa ajatuksella vakio ja jös haluat hieman napakamman, niin ota sport, se on vain hieman napakampi, eli ei kova. Itse ottaisin uuden mallin ellei hinnan ero ole useita tuhansia, sillä uudemman vaihtoarvo on myös parempi. Ei ihan kaikkia pikkuasioita kannata vetvoa maailman tappiin, et sillä kuitenkaan ajele kovin monta vuotta ja sinne ne varusteet menee ilman hyvitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912