Erot vm 2013/2014 vain tietäjille

s60 harkitseva

Myyjä ei oikein antanut tiedoistaan kovin vakuuttavaa kuvaan joten kysytään täältä.

Onko noiden vuosimallien alustoissa eroa? Ajettavuudessa? Melussa?

Mitä eroa on vm 2014 sport nahkoissa vs r-desing? Onko Sport nahkat jopa muotoillumat ja paremmat. Näin myyjä antoi ymmärtää.

Millainen on nopeuden mukaan säätyvä ohjaus? Oliko ennen ja onko must varuste?

Entäpä laminoidut lasit kannattaako ottaa? Pieneneekö melu paljonkin?

3

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallako????

päätä nyt ensi kumpaa harkitset ja tarvitset 60 vai 70?

• S60 harkitseva

Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.

Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.

Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.

Kokemuksia kaivataan.

• älä tee taidetta
        S60 harkitseva kirjoitti:

Ei myyjä tiennyt näköjään mitään istumista. Ihan sama muotoilu r-design ja sport nahkassa.

Erittäin hankala valinta noiden vollejen välillä.

Nyt rupes mietityttämään olisko sport alustassa mitään itua tai jopa c-four.

Kokemuksia kaivataan.

Sport-alusta on mun makuun, tosin kahdessa eri mallissa kuin tuo.
        Käy ajamassa ajatuksella vakio ja jös haluat hieman napakamman, niin ota sport, se on vain hieman napakampi, eli ei kova. Itse ottaisin uuden mallin ellei hinnan ero ole useita tuhansia, sillä uudemman vaihtoarvo on myös parempi. Ei ihan kaikkia pikkuasioita kannata vetvoa maailman tappiin, et sillä kuitenkaan ajele kovin monta vuotta ja sinne ne varusteet menee ilman hyvitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5019
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3403
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1760
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      233
      1221
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe