itse veikkaisin jotain 180 cm ilman niitä kureliivejä ja niiden kanssa pari senttiä enemmän koska suoristavat ruotoa
Kuinka pitkä on Ilkka Lipsanen alias Danny ?
34
15568
Vastaukset
- pälvin kans
Liisan mukaan isolla D:llä on 20 centtinen.
- Anonyymi
Voiko noin lyhyellä melalla varustettua miestä sanoa iso-D:ksi?
- Anonyymi
Senkin pituus vielä tuli nyt, juuri tuo 20cm. Olisin kyllä itse veikannut 35cm.
- Ränny
räni on helevetin pitkä ja sillä on pitkä tukka
- Anonyymi
Tukka on pitkä ja harva. Vanha mies.
- pitkä
191 cm
- keskisarjaa
6 armillista ja tiu liisoja.
- 188 cm
Tuo 191 cm on suunnilleen oikein. Danny seisoi vieressäni hotellin respassa ja oli hiukan pitempi. Olen 188 cm.
Niin se on, tumpit. - Kääpiö-Niko
Kureliiviteorian mukaan Mikko Kivinen olisi 275 cm, Stänny Saanila 305 cm ja Jopekin melkein 175 cm. Supernoloa.
- Anonyymi
Kuinka pitkä Silvio Berlusconi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä Silvio Berlusconi on?
Veikkaan että ainakin 197cm kun seisoin vieressä . Itse olen 202cm.
Painoi ainakin 170 kg. Siis Berlusconin paino ihńdeksi on parempi kuin minulla.
- nostalgiatrippi
Veikkaisin nyt kuitenkin yli 182,ehkä 185,tai jotain.Olen käynyt katsomassa ns."jäähyväisshown,ja oli kyllä täyttä tavaraa ja tykitustä.Energiaa riitti,laulettiin korkealta ja kovaa.ei pystyisi edes moni nuorempi samaan,ei uskoisi äijää sen ikäiseksi kuin on. Danny oli hoikistunut, ei ollut mitään liivejä, silloin laulukin kulkee helpommin.Tuli hyvä fiilis koko showsta.Suosittelen.
- DEE
191 on oikein. Iso DEE tuleekin juuri miehen koosta:)
- plus miinus nolla
Vaikka kureliivit tuo pituutta, niin kaulakoru eli 5 kg painava ladan pölykapseli kaulassa painaa kokoon.
- Anonyymi
plus miinus nolla kirjoitti:
Vaikka kureliivit tuo pituutta, niin kaulakoru eli 5 kg painava ladan pölykapseli kaulassa painaa kokoon.
Metri kolkyt koroissaan
- Anonyymi
Kyllä matti Nykyselläkin piti oleman iso.
- kateutta
plus miinus nolla
Sullekin kelpaisi se " ladan pölykapseli ". jos sulla olisi varaa siihen.- Kääpiö-Niko
Se ei ole Ladan pölykapseli, vaan Seat Toledon (1.8) vm. 1992 kevytmetallivanne 14". Päältä poistettu Ässä-merkkinen uusionastarengas, josta nastat nypitty kesäkäyttöä varten pois. Ilman sitä Danny olisi lähes 3-metrinen, lieriön mallinen eliö. Hiuksia kohotetaan ponnekaasulla ennen julkistilaisuuksia sekä saturaatio- että kyllästymispisteeseen niin, että koko jätkä nostattuu 115% tämän massaan vaikuttavan gravitaation kertoimesta.
- pauliina1224
Joo 191cm on Dannyn pituus.
- Anonyymi
Olen ollut D-tuotannon leivissä (70 luvulla) kesäkiertueilla ja hyvin paljon tekemisissä Dannyn kanssa niin työ kuin vapaa ajalla niin voin varmuudella arvioida hänen silloisen pituutensa olleen esiintymis - kengät jalassa yli 190cm ja mitä siihen melan mittaan tulee on varmasti yli 20cm erektiossa ELInimi on ISO-D . Kaikella kunnioituksella ex-työn antajalle
- Tume45
Dannyn pituus om 186cm.
On mahdollista, että on voinut nuorempana olla pidempi.
Pepe Willbergin 'Kai vielä muistat sen' kirjassa luokitellaan tietoja The Islanders jäsenistä ja siinä Dannyn kohdalla lukee 186.- fghfghfghfg
Ja Pepe Willbergin omalla kohdalla tietenkin lukee että se on varsinainen adonis ja hyväihoisten ylijumala? Danny on korkeintaan 165cm pitkä kuten muutkin ikivanhat kuivuneet papparaiset.
- Tietoooo
Dannyn pituus 186 cm.
- Pitkäjätkä
Danny on lyhempi kuin minä 189 minä. Hasse Walli on varmaan 195! Sanoin Hector.
- LerssiEsko
Danny DeVito/Pituus
Kuvahaun tulos haulle danny pituus
1,47 m - Anonyymi
Itse veikkaisi Ilkan pituudeksi 190 cm. Suoristettuna juuri noilla kereliiveillä.
- Anonyymi
Kyllä se on lähellä kahta metriä. Kerran tuli eräässä kauppakeskuksessa samaan hissiin, eikä meinannut mahtua ovesta sisään, piti kulkea kumarassa. Pää oli melkein katossa kiinni.
- Anonyymi
Painon kyllä veikkaisin, pituuden ja suurten munien painon perusteella 126kg.
- Anonyymi
Onko Danny naimisissa vai nussimassa?
- Anonyymi
Kysykää eerikalta, pitikö rasvata että uppoaa.
- Anonyymi
189
- Anonyymi
Luultavasti. Noin 15 cm pitempi kuin Martina
- Anonyymi
SSSS
- Anonyymi
Oon 185 ja seisoin Dannyn vieressä kaupassa 20 v sitten ja on mua selvästi pitempi. Yli 190 on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854