Hei, onko kellään kokemusta ruususta säärestä?
Ruusu-tauti
1
285
Vastaukset
- juhannusruusu2
Viime kesänä sairastin kolmannen ruusun. Tää kolmas ruusu oli järkyttävä. Sain onneksi olla kotona ja kävin terkkarissa päivittäin parin vikon ajan antibioottitiputuksessa. Kivut oli sanoinkuvaamattomat. Vaikka sain heti hyvää ja oikeaa hoitoa niin ruusu komplisoitui. Ruusu tuhosi jalan imusuonistoa ja aiheutti laskimo vajaatoimintaa. Sääri turposi ja oli kuin elefantinjalka. Iho tietty rikkoutui ja sääreen nousi kananmunan kokoisia nesterakkuloita. Haavoja hoidettiin ja aluksi jalka sidottiin tukisidoksilla. Kun turvotus hieman laski sain tukisukat. Nyt on estolääkitys päällä. Sairaslomalla olin parisen kuukautta ja alkuun palasin osa-aikasesti töihin. Kun jalan haavat paranivat sain lymfaterapiaa ja se oli todella tehokasta. Nyt jalka on täysin normaali ja muistona on vain sääressä violetinpunainen iho. Mutta todella järkyttävä ja pitkakestoinen tauti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174