Miten vaihdetaan kuva YouTubeen?

Outo juutupe

Nyt siinä on neliön muotoinen pikkukuva, mutta jos haluaisin koko ikkunan (siis sen, mikä youtubessa on kanavan kuvan paikkana, ei näytön kokoisena), se näyttää olevan vain pienenpieni suikale.

Sehän näyttää sen kuvan oletuksena tietokoneessa, TV:ssä, mobiililaitteessa. ja tässä se näkyy olevan ihan liian pieni ja litteä.

Taas jos klikkaa kuvaa ja valitsee "vaihda kuva", se ilmoittaa jo silloin, että liian isot kuvat pienennetään, varsinkin muut kuin neliön malliset ja nimenomaan siihen tarvitsisi panoraamakuvan.

Niitä minulla jo on, ja pikselitkään eivät ole liian isoja, mutta ei kelpaa. Mikähän salaisuus siinäkin oikein on?

14

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhhh?

Ei siihen mitän panoraamakuvaa tarvita, rajaat vaan jostain tavallisesta kuvasta sellaisen suikaleen irti ja käytät sitä.

• Outo juutupe

Meinaatko, että se suurentaa sen suikaleen sen kentän kokoiseksi?

• Outo juutupe
        Outo juutupe kirjoitti:

Meinaatko, että se suurentaa sen suikaleen sen kentän kokoiseksi?

Joo, ei onnistunut. Sekava on!

• !!!
        Outo juutupe kirjoitti:

Joo, ei onnistunut. Sekava on!

Ei se rajaaminen mitään auta. Siitä tulee vain samanlainen suikale kuin ennenkin. Joku muu keino siinä on.

• Outo juutupe

Tätä tarkoitan (otos on sattumanvarainen): http://aijaa.com/C8Y7p5

Minulla on kuvan ympyröity pikkukuva ainoastaan näkyvillä, taustan ollessa harmaa. Millä ihmeellä ne saa tuon koko pinta-alan kuvaksi, niinkuin se on tuossa vaaleanpunainen ja tekstiäkin on?

• m¨2

Suurempi kuva on profiilin taustakuva.

• Outo juutupe
        m¨2 kirjoitti:

Suurempi kuva on profiilin taustakuva.

Miten sen saa siihen?

• Öittiä.
        Outo juutupe kirjoitti:

Miten sen saa siihen?

Ei kannata kysellä näiltä, nämä ovat tyhmempiä kuin sinä.
        Tekniikoista ja muusta höpöttävät, mutta kun kysyy asiaa, niillä menee peukalo persieeseen.
        Minuakin nukuttaa, aamulla töihin, en jaksa alkaa tekstaamaan ohjeita.

• TyrkkyG+

Mene Google tilillesi ja vahda profiilikuva.

Nykyään suurin osa Youtube toiminnoista vaatii G tilin.

• Outo juutupe

En mene, enkä ota g-tiliä. Minä olen jotenkin kurkkua myöten täynnä koko googletiliä. Olkoon sitten se pieni kuva siellä - vähemmän siitä on riesaa!

• TyrkkyG+

Itse suljin tuon G tilin muutama viikko sitten. Toissa päivänä olisin käynyt YouTube:ssa, kommentoimassa erästä videota, mutta eipä se onnistunutkaa enää. Vaati G ominaisuuden käyttöön oton.

Kuvaakaan ei voinut Tuubista poistaa, muuten kuin G tilin kautta.

Aktivoin uudelleen G :n käyttöön, mutta enpä taida sitä pahemmin käyttää. GMail ja YouTube riittää itselle.

• Outo juutupe
        TyrkkyG+ kirjoitti:

Itse suljin tuon G tilin muutama viikko sitten. Toissa päivänä olisin käynyt YouTube:ssa, kommentoimassa erästä videota, mutta eipä se onnistunutkaa enää. Vaati G ominaisuuden käyttöön oton.

Kuvaakaan ei voinut Tuubista poistaa, muuten kuin G tilin kautta.

Aktivoin uudelleen G :n käyttöön, mutta enpä taida sitä pahemmin käyttää. GMail ja YouTube riittää itselle.

Niin ei näköjään pysty pikkukuvaa vaihtamaan ilman g-tiliä. Tyhjä tila odotti, kun kirjauduin sisään!

Sen pitkän kuva-alan osasin kuitenkin täyttää omalla kuvalla, kun olin sitä ensin rajannut.
        Sen saattoi sentään tehdä!

• Pojatontyhmiä

Ootte niin tyhmiä.

• onononononononononononon

Ollaan joensuulaisia kaikki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe