Sähkötupakka

Sähkötupakka

Onko muut huomanneet että sähkötupakka saattaisi lisätä kohtausyliherkkyyttä?
On se parempi siinä mielessä kuin normaalitupakka, ettei tule sitä tervaa. Tuntuu vain että tulee sellaista lihasjäykkyyttä ja tic-liikkeitä kun tarpeeksi polttelee.
Onko teillä muilla epileptikoilla muuten näitä tic-liikkeitä? Itsellä ollut lapsesta asti ja stressissä varsinkin pahenee. Alkoholi vähän rentouttaa näitä ja kannabis, mutta nämä aineet taas koukuttavat vähän liikaa, joten päätin lopettaa kokonaan. Krapuloissa tulee joskus kohtauksia ja kannabis kyllä toimi ja olin oireeton monta kuukautta kun polttelin, mutta polttelu taas karkasi vähän hallinnasta ja meni päivittäiseksi. Ei kohtauksia mutta enpä paljon muutakaan saanut aikaan.
Kesällä olin ollut 3kk täysraittiina ja sain kohtauksen ekaa kertaa 8kk. Ehkä siitä nikotiinista ja kofeiinistakin pitäisi luopua kokonaan?

Muilla samantyylisiä kokemuksia, ajatuksia?

3

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihhan pihalla

      cannabis on psyykeenn jäävä koukku!!

    • Vähentynyt

      Passiivisessa tupakoinnissa olen havainnut, että sähkötupakka ei aiheuta migreenikohtauksia yhtä helposti kuin perinteinen tupakointi. Epilepsiakohtauksiin tupakointi ei ole koskaan vaikuttanut minulla.

      Kofeiini ei ole aiheuttanut minulle mitään, vaikka käytän runsaasti.

    • eroon

      Ei tupakalla ole ollut mulle henkilökohtaisesti vaikutusta. Eikä käsittääkseni ole näin yleisesti ottaenkaan. Ikinä ei neuro ole tupakasta varoitellut/sanonut että pitäisi lopettaa juuri epilepsian vuoksi(mut toki ovat yleisesti sanoneet et kannattis lopettaa, niinkuin kaikille sanotaan).

      Huumeista ei ole kokemusta, joten siihen en osaa sanoa. Mut ehkä huumeilla saattaisi olla jotain vaikutusta, koska aiheuttavat pääkopassa muutenkin jonkinlaisen "tilan" niin kuin alkoholikin(joo tiedän et ovat ns. eri asia mut silti).

      Ja nämä siis veikkauksia,ei fakta tietoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe