Helou!
Mulla pikku probleema tai ei ny nii pienikään.. wc-pönttö heittää vedet lattialle pöntön vetmisen jälkeen sieltä takapuolella olevasta putkesta lattianrajasta.. ja lattiakaivo ei vedä.. eli kummatki ilmeisesti tukossa.. Tosi vanha kerrostalo ja sen mukaset on nuo putketki. En montaa kuukautta ole tässä asunu ja alussa jo keittiön viemärit pulputti vettä.. Koitin pirkka-putkenavaajaa mutta ei tehonnu.. edelleen vedet tuolla lattialla.. kokeilin myös pulloharjalla, kun en omista karhunpumppua, survoa sitä pönttöä eikä apua. pitääkö tässä tosiaan alkaa soitteleen kiinteistöhuoltoon vai oisko jotain mitä voisin kokeilla?
Viemärit tukossa
3
180
Vastaukset
- Ilmoita heti....
"pitääkö tässä tosiaan alkaa soitteleen kiinteistöhuoltoon "
Olisi pitänyt jo soittaa, eli heti kun tuo ongelma ilmeni.
Muista, että mikäli et välittömästi asiasta ilmoita, ja ongelma pahenee vaikka siten, että rakenteet kastuu, niin voit joutua maksumieheksi (naiseksi), sen takia, että et ole ongelmasta ilmoittanut.
Ko ongelmista pitää välittömästi ilmoittaa. - hmm...
Ei mitään Pirkkaa tm. vaan isännöitsijä tai suoraan huoltofirmalle että laittavat paikat kuntoon. Kuten edellinen sanoi niin sinulla velvollisuus ilmoittaa heti kaikista epäkohdista.....
- Kuparikaivos
Kuten todettu, sun olisi pitänyt soittaa huoltomies korjaamaan jo aikoja sitten. Soita heti kun voit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662