Sisareni asui HOAS:illa kaverikämpässä koivukylässä: asunto oli siisti, oli mukavat naapurit ja ei kusetettu. Kuitenkin mitä olen täältä lukenut niin, moni on haukkunut HOAS:ia mm. sanomalla, että asunnoissa on torakoita ja jotain muita ötököitä.. Keskustelut ovat noin vuoden tai enemmän vanhoja, mutta voiko tämä olla mahdollista nykypäivänä? Itse olen tehnyt hakemuksen pienkaksioon, sillä en tule toimeen äitini kanssa (olen lentämässä ulos kotoa täytettyäni 18), eikä meillä ole muutenkaan varaa asua tämän hetkisessä pienessä kolmiossa ja minulla on myös hamsteri, sekä sairaustutkimuksia, jotka vievät tällä hetkellä niin paljon rahaa ja aikaa. Vaikka tuloni ovat nollan luokkaa, olen saamassa luultavasti sossuista ja kelalta avustusta asumiseeni. Onko minulla siis mahdollisuutta saada pienkaksiota? Kenelläkään kokemusta koivukylän pienkaksioista?
HOAS-pienkaksio
Lukion ekalla s. -95
2
401
Vastaukset
- eebens3
Yksin itsellesi? Aina saa toivoa, mutta luultavasti sinulle tarjotaan soluhuonetta jostain spurgulähiöstä. Sieltä voit sitten laittaa uuden hakemuksen jossa enemmän mahdollisuuksia esim yksiöön.
- höhöhö :(
Epäilen vahvasti, että joudut ensiksi soluasuntoon ja asuttuasi siinä pari vuotta, sinulle aukeaa mahdollisuus hakea kaksiota yksin. Tuttavani sai kyseisestä paikasta kaksion, koska hän omisti kaksi koiraa mutta en usko, että hamsterilla kovin paljon etuja saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1303684Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.463267Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1412825Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦212582En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152353Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2162137- 362115
- 1211906
- 351904
- 291891