Sisareni asui HOAS:illa kaverikämpässä koivukylässä: asunto oli siisti, oli mukavat naapurit ja ei kusetettu. Kuitenkin mitä olen täältä lukenut niin, moni on haukkunut HOAS:ia mm. sanomalla, että asunnoissa on torakoita ja jotain muita ötököitä.. Keskustelut ovat noin vuoden tai enemmän vanhoja, mutta voiko tämä olla mahdollista nykypäivänä? Itse olen tehnyt hakemuksen pienkaksioon, sillä en tule toimeen äitini kanssa (olen lentämässä ulos kotoa täytettyäni 18), eikä meillä ole muutenkaan varaa asua tämän hetkisessä pienessä kolmiossa ja minulla on myös hamsteri, sekä sairaustutkimuksia, jotka vievät tällä hetkellä niin paljon rahaa ja aikaa. Vaikka tuloni ovat nollan luokkaa, olen saamassa luultavasti sossuista ja kelalta avustusta asumiseeni. Onko minulla siis mahdollisuutta saada pienkaksiota? Kenelläkään kokemusta koivukylän pienkaksioista?
HOAS-pienkaksio
Lukion ekalla s. -95
2
358
Vastaukset
- eebens3
Yksin itsellesi? Aina saa toivoa, mutta luultavasti sinulle tarjotaan soluhuonetta jostain spurgulähiöstä. Sieltä voit sitten laittaa uuden hakemuksen jossa enemmän mahdollisuuksia esim yksiöön.
- höhöhö :(
Epäilen vahvasti, että joudut ensiksi soluasuntoon ja asuttuasi siinä pari vuotta, sinulle aukeaa mahdollisuus hakea kaksiota yksin. Tuttavani sai kyseisestä paikasta kaksion, koska hän omisti kaksi koiraa mutta en usko, että hamsterilla kovin paljon etuja saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755