HOAS-pienkaksio

Lukion ekalla s. -95

Sisareni asui HOAS:illa kaverikämpässä koivukylässä: asunto oli siisti, oli mukavat naapurit ja ei kusetettu. Kuitenkin mitä olen täältä lukenut niin, moni on haukkunut HOAS:ia mm. sanomalla, että asunnoissa on torakoita ja jotain muita ötököitä.. Keskustelut ovat noin vuoden tai enemmän vanhoja, mutta voiko tämä olla mahdollista nykypäivänä? Itse olen tehnyt hakemuksen pienkaksioon, sillä en tule toimeen äitini kanssa (olen lentämässä ulos kotoa täytettyäni 18), eikä meillä ole muutenkaan varaa asua tämän hetkisessä pienessä kolmiossa ja minulla on myös hamsteri, sekä sairaustutkimuksia, jotka vievät tällä hetkellä niin paljon rahaa ja aikaa. Vaikka tuloni ovat nollan luokkaa, olen saamassa luultavasti sossuista ja kelalta avustusta asumiseeni. Onko minulla siis mahdollisuutta saada pienkaksiota? Kenelläkään kokemusta koivukylän pienkaksioista?

2

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eebens3

Yksin itsellesi? Aina saa toivoa, mutta luultavasti sinulle tarjotaan soluhuonetta jostain spurgulähiöstä. Sieltä voit sitten laittaa uuden hakemuksen jossa enemmän mahdollisuuksia esim yksiöön.

• höhöhö :(

Epäilen vahvasti, että joudut ensiksi soluasuntoon ja asuttuasi siinä pari vuotta, sinulle aukeaa mahdollisuus hakea kaksiota yksin. Tuttavani sai kyseisestä paikasta kaksion, koska hän omisti kaksi koiraa mutta en usko, että hamsterilla kovin paljon etuja saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3538
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      804
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe