Päässä vikaa..

siiriv1

Hei! Olen ollut muutaman vuoden suhteessa mieheni kanssa. Suhteemme alkutaipaleelta on jäänyt kolhu minun itsetuntooni, kun mies haikaili exän perään. Se, että mies suhteen alussa puhui likemmäs vuoden verran exästään aina ja kaikkialla, sai minut tuntemaan oloni todella mitättömäksi. Exän kaipailu asia on selvitetty ja mies lopetti jokapäiväisen exähöpinänsä, mutta ongelma jäi minun päähäni ja paisui aivan järkyttäväksi! Nään nyt piruja aivan kaikkialla ja pahoitan aina mieleni kun mies mainitseekin jonkun naispuolisen ystävänsä nimen. Mieleni valtaa sama mitättömyyden ja riittämättömyyden tunne kuin suhteemme alkuaikana jolloin mies kertoi silmät loistaen exästään.
Mahdankohan ikinä päästä yli tuosta eräänlaisesta mustasukkaisuudesta? Olen sen sorttinen luonteeltani muutenkin, että jos jostain asiasta muodostuu ongelma, se ottaa yliotteen.
Vertaan itseäni ihan neuroottisesti miehen exään ja nytkin on olo etten ole yhtään mieheni tyylinen nainen. Helvetti! En ole ikinä ollut mustasukkaista sorttia, mutta nyt tämä mustasukkaisuus, oma riittämättömyyden tunne ja huonommuuden tunne on niin pahoja että alan harkita hoitoon hakeutumista.. Huoh..

3

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joensi

      Minä olisin heittäny miehen pellolle jos olisi vuoden verran haikaillu exän perään..

    • Samankokenut

      voi suo tyttö. Kannustan suo hakemaan ulkopuolista apua. Jos et halua yksin mennä niin parisuhdeterapiakin voi auttaa tässä. Mene ja hoida tuo heti, kipeän asian kanssa ei ole kivaa elää vuosia. Saat sitten nauttia tulevista vuosista ilman tuota murhetta. Tsemppiä tyttö!

    • Mustis

      vähän samaa mulla mun aviomiehen kanssa. Reilu vuos sitten rupesin epäilemään että sillä on jotain ja tsekkasin sen meilejä. Kirjoitti jollekin naispuoliselle ystävälleen että hänellä on kaks naista ja ei jaksa enää pitkään kummankin pyöristystä. Sitten vertaili mua siihen toiseen se oli mun miehen paras ystävä yks vanhempi nainen jonka on tuntenut mua paljon pidempään, ikinä ei oo esitellyt meitä toisillemme. No vertailussa mä voitin ulkonäössä se toinen kaikessa muussa. No sanoin tästä miehelleni ja sitten oltiin eron partaalla sanoin että voin ottaa hänet takas jos selvittää tunteensa meihin ensin. Heillä ei kuulemma ollut suhdetta vasta miehen ajatuksen tasolla. Mied pyysi sitten mut takas. Puolen vuoden päästä tsekkasin miehen tekstiviestejä jossa mieheni flirttaili tän naisen kanssa vaikka oli väittänyt katkaisseensa välit. Viesteissä oli:"kulta huomenta on ikävä" "oli ihana tavata pussata ja halata, toivottavasti lapset ei tajunneet". No uusi kriisi tuli, mä kirjoitin sille naisellekin että kerron hänen muslimimiehelleen jo välit ei katkea heti. Ilmeisesti eivät ole enää tekemisissä mutta tämä asia painaa ja on muuttanut mut todella mustasukkaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe