Hei! Olen ollut muutaman vuoden suhteessa mieheni kanssa. Suhteemme alkutaipaleelta on jäänyt kolhu minun itsetuntooni, kun mies haikaili exän perään. Se, että mies suhteen alussa puhui likemmäs vuoden verran exästään aina ja kaikkialla, sai minut tuntemaan oloni todella mitättömäksi. Exän kaipailu asia on selvitetty ja mies lopetti jokapäiväisen exähöpinänsä, mutta ongelma jäi minun päähäni ja paisui aivan järkyttäväksi! Nään nyt piruja aivan kaikkialla ja pahoitan aina mieleni kun mies mainitseekin jonkun naispuolisen ystävänsä nimen. Mieleni valtaa sama mitättömyyden ja riittämättömyyden tunne kuin suhteemme alkuaikana jolloin mies kertoi silmät loistaen exästään.
Mahdankohan ikinä päästä yli tuosta eräänlaisesta mustasukkaisuudesta? Olen sen sorttinen luonteeltani muutenkin, että jos jostain asiasta muodostuu ongelma, se ottaa yliotteen.
Vertaan itseäni ihan neuroottisesti miehen exään ja nytkin on olo etten ole yhtään mieheni tyylinen nainen. Helvetti! En ole ikinä ollut mustasukkaista sorttia, mutta nyt tämä mustasukkaisuus, oma riittämättömyyden tunne ja huonommuuden tunne on niin pahoja että alan harkita hoitoon hakeutumista.. Huoh..
Päässä vikaa..
3
257
Vastaukset
- joensi
Minä olisin heittäny miehen pellolle jos olisi vuoden verran haikaillu exän perään..
- Samankokenut
voi suo tyttö. Kannustan suo hakemaan ulkopuolista apua. Jos et halua yksin mennä niin parisuhdeterapiakin voi auttaa tässä. Mene ja hoida tuo heti, kipeän asian kanssa ei ole kivaa elää vuosia. Saat sitten nauttia tulevista vuosista ilman tuota murhetta. Tsemppiä tyttö!
- Mustis
vähän samaa mulla mun aviomiehen kanssa. Reilu vuos sitten rupesin epäilemään että sillä on jotain ja tsekkasin sen meilejä. Kirjoitti jollekin naispuoliselle ystävälleen että hänellä on kaks naista ja ei jaksa enää pitkään kummankin pyöristystä. Sitten vertaili mua siihen toiseen se oli mun miehen paras ystävä yks vanhempi nainen jonka on tuntenut mua paljon pidempään, ikinä ei oo esitellyt meitä toisillemme. No vertailussa mä voitin ulkonäössä se toinen kaikessa muussa. No sanoin tästä miehelleni ja sitten oltiin eron partaalla sanoin että voin ottaa hänet takas jos selvittää tunteensa meihin ensin. Heillä ei kuulemma ollut suhdetta vasta miehen ajatuksen tasolla. Mied pyysi sitten mut takas. Puolen vuoden päästä tsekkasin miehen tekstiviestejä jossa mieheni flirttaili tän naisen kanssa vaikka oli väittänyt katkaisseensa välit. Viesteissä oli:"kulta huomenta on ikävä" "oli ihana tavata pussata ja halata, toivottavasti lapset ei tajunneet". No uusi kriisi tuli, mä kirjoitin sille naisellekin että kerron hänen muslimimiehelleen jo välit ei katkea heti. Ilmeisesti eivät ole enää tekemisissä mutta tämä asia painaa ja on muuttanut mut todella mustasukkaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346