Jos autismi ja dementia lisääntyvät, syynä voi olla se, että meitä saastutetaan jatkuvasti lentokoneista ruiskutettavilla myrkyillä, mm alumiinilla, jonka on todettu aiheuttavan alzheimerin tautia.
https://www.youtube.com/watch?v=fCohucT7FmQ
Oliko tämä alunperin yritys viilentää ilmastoa, kuten väitetään, vai onko tarkoituksena ollut tietoisesti tuhota ihmiskunta? Siihen suuntaan joka tapauksessa olemme menossa. Eläimet kuolevat. Kasvit kuolevat. Miten paljon alumiinia, bariumia, strontiumia ja muita myrkkyjä on meidän metsämarjoissammekin?
Lähettäkää tätä linkkiä niille, jotka haluavat elää ja ovat kykeneviä tekemään jotain - vaikka sitten vain kertomaan asiasta edelleen. Ihmeen harvat tietävät tästä asiasta, vaikka myrkkyvanoja piirretään pitkin poikin taivasta joka puolella maailmaa, päivittäin.
Alumiinia levitetään päällemme
dfgdfgfhfd
3
161
Vastaukset
- ;)))))
foliohattutäti
- paranoijavalitet.totta
Foliohattuilu on vanhanaikainen termi, koska jo USAn arvostetuissa medioissa on todettu: folihatut olivat sittenkin oikeassa, linkitys ei toimi minulla, mutta katso Washington Postin artikkeli Editorial, Obama and dictatorship ja uutiskanavien kooste fema camps 2013 (YouTube) . Itse huomasin asian varsin viime tipassa, mutta en sitten ole ainoa.
- avoiva
Jep .näin on
Jenkeissä se on jo järjestelmällistä,suomessa en ole vielä havainnut "kestovanoja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667