Vaikea rapu

Aries__

Välillä meillä herkkiä hetkiä ja yht äkkiä saattaa käyttäytyä kylmästi mua kohtaan. Nyt ollut muutamia viikkoja sitä että ei voida nähdä,enkä tiedä syytä. Laulujen kautta aina laulanut mulle hänen omista tunteistaan. Ei osaa/uskalla muuten puhua tunteista. Seksiä en ole vielä harrastanut hänen kanssaan,eikä hän ole kertaakaan pakottanut.
Itse kohta heitän hanskat tiskiin tämän rapu herran takia.

Anteeksi nillitykseni. Kysyisin miksi ravut tekevät näin? Ollaan ja ei olla.
Olemme molemmat sinkkuja. Olemme naapureita,joten kyllä tietäisin jos naikkosia pyörisi.

10

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtäispä juu

      Kuulostaa niin kovin tutulta, vaikkei lauletakaan! :) Niin ihana, mutta samalla tekisi mieli todellakin heittää hanskat tiskiin, ettei tästä mitään tule. Askel eteenpäin on samalla askel taaskepäin....

      • Aries__

        Onko hän yleensä osoittanut mielenkiintoa vasta sitten,jos sinä et ole? Ja jos olet kiinnostunut niin ahdistuuko rapunen?

        Herra X mököttää helposti.Ei riitele tai tappele. Ei vaan suostu puhumaan tai näkemään.

        Itse oinaana haluan puida asiat nyt ja heti,eikä sitten joskus jos edes sitäkään. Venailu ei ole minun juttu.


      • ymmärtäispä juu
        Aries__ kirjoitti:

        Onko hän yleensä osoittanut mielenkiintoa vasta sitten,jos sinä et ole? Ja jos olet kiinnostunut niin ahdistuuko rapunen?

        Herra X mököttää helposti.Ei riitele tai tappele. Ei vaan suostu puhumaan tai näkemään.

        Itse oinaana haluan puida asiat nyt ja heti,eikä sitten joskus jos edes sitäkään. Venailu ei ole minun juttu.

        Aika pitkälti varmaan noin, en ole koskaan ajatellut, pitänee seurata.

        Mököttää juu tai ärähtää ja mököttää, mutta samallalailla asioista ei pitäisi puhua vaan unohtaa ja minä myös haluaisin puhua asiat selviksi ja tuntuu etten saa kun syytetään asioiden vatvomisesta ja se saa minut kiehumaan kun tiedän, että asiat jää käymättä läpi ja niiden puinti tulee vielä edessäpäin vastaan. Haluaisin selvittää kaiken heti, enkä sitten kun niitä on kasapäin.


      • piiakka1
        ymmärtäispä juu kirjoitti:

        Aika pitkälti varmaan noin, en ole koskaan ajatellut, pitänee seurata.

        Mököttää juu tai ärähtää ja mököttää, mutta samallalailla asioista ei pitäisi puhua vaan unohtaa ja minä myös haluaisin puhua asiat selviksi ja tuntuu etten saa kun syytetään asioiden vatvomisesta ja se saa minut kiehumaan kun tiedän, että asiat jää käymättä läpi ja niiden puinti tulee vielä edessäpäin vastaan. Haluaisin selvittää kaiken heti, enkä sitten kun niitä on kasapäin.

        tolla mitään tekemistä horomerkin kanssa luulen,koskapa mä rapusena juuri haluun puhua kaikki asiat läpi enkä ikinä vois jäädä mököttään,no way.oiskopa kotoota opittu tapa toi mökötys,sehän käy meiltä suomalaisilta aikas helposti,miehiltä varsinkin.ei puhuta ei pussata.


    • jousi1

      Kalaherra on ihan samanlainen, on -off..en koskaan tiedä, mistä päin tulee, välillä kylmä kuin kuollut kala, välillä pelkkä katse sulattaisi jäävuorenkin, mutta hermot multa menee. harmittaa, kun muuten ois niiin valloittavan iiihana, nyyyh.

      • Aries___

        Ei tämä oinastyty meinaa jaksaa näin hankalaa rapua. Halusin viikonloppuna nähdä ja selvästi vältteli.
        Olemme tunteneet pari vuotta ja kesän aikana aloimme tapailemaan. Tätä kissa-hiiri leikkiä jatkunut koko tämän ajan.


    • rapu 59

      Rapua ei saa painostaa. Ravusta saat hyvän ystävän jos jaksat odottaa. Huonot puolet ravussa. Pitkävihaisuus ja loukkaantuu helposti. Muistaa vanhat loukkaukset ja iskee yllättäen.kostaa varmasti. Muistaa vastaavasti hyvät teot. Voi hyvittää vuosienkin päästä. Rapu voi näyttää rauhalliselta ja yhteistyökykyiseltä. Ei ole miltä näyttää. Pahin merkki ravulle on oinas. Ehkä, kumma kyllä paras on kaksonen

      • Aries___

        Kiitos viesteistänne. Myönnän,että olen ollut parin viimeisen viikon aikana erittäin innokas ja tästäkös hän on ahdistunut. Nyt aion olla pitämättä yhteyttä ja saa itse tulla vastaan. Rapujen kanssa on kyllä jänskää ja ovat vähän hankalia kuten me oinaat myös. Edelleen laulujen kautta laulaa tunteistaan,muuten ei puhu. Jörö.


      • haluatko taivaan?

        rapu testaa. älä ole helppo. rapu ei tyydy helppoon, vaan vain paras kelpaa. jos olet luotettava=tosissaan, sinulla on mahdollisuuksia. parempaa kuin ravun rakkaus ja luottamus ei ole. piste.


    • rapurallaaa

      Ravut iskee aina epäsuorasti. Ei koskaan suoraan. Haluu hurmata sillain sivuteitse. ja varsinkin itse hurmata toinen. muutenkin koko homma menee aikalailla kierrellen ja kaarrellen, joten ole valppaana poimiin kaikkee siitä välistä, koska ne on ne, mitä se sulle viestittää, eli ne sulle tarkotetut tunteiden ilmaisut.

      Rapu voi ahdistua monesta asiasta, joko siiitä, että toinen on liian päällekäyvä, eli ei ehdi ite ees ajatella tarpeeks koko asiaa, joten menee vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tai sitten toinen, että osuu ja uppoo, jolloin rapu säikähtää omia tunteitaan, tulee freak out. kunnes saa taas ittensä kerättyä. Oot oikeilla jäljillä, mikäli ravulla tulee vastaukset ym. yhteydenotot viiveellä. se kertoo siitä että on kiinnostunut, mutta vastauksien muodostamisessa menee oma aikansa, kunhan rapu on prosessoinu tunteet ja ajatuksena kasaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe