Blogi!

eduardoileu

16

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oih ihanaa :3

      Kiintoisalta vaikuttaa... Sulle tiedoksi että jään lukemaan, vaikken lukijaksi liitykkään enkä koskaan kommentoi(/ole kommentoinut ikinä mihinkään blogiin) :)

      Onnea raskauden jatkoon!! :)

    • anna16

      Jään lukemaan, liityn varmaan lukijaks. Onnea sulle ja sun avomiehelle ! :)

    • diudiudou

      Kiitos kommenteista! Ihana saada mukavii lukijoita :))!

    • mukelo2

      :D lapset vääntää lapsia! mihin tää maailma menossa??!!16-vuotias ole kyllä valmis äidiksi....mikäs siinä jos jaksaa vaihtaa vaippoja sun muuta..kyllästymättä..kyllä ihmeen nopeesti rupee menojalka vipattaa kun tulee 18vuotta mittariin ja ennen sitäkin!...

      • faktaaa...

        ja huhhuh 14vuotiaana jo halunnu äidiksi...ei taida kaikki muumit olla laaksossa !!tukia tulee mutta ne tuetkin loppuu aikanaan !eli ei se muksu elätä sua koko ikääsi..


    • Ikävä ihminen

      Surullista. Tyypillisen oloinen teiniäiti. Ei koulutusta. Ei työtä. Kiire on. Aina on lasta halunnut. Nuorempana on tehnyt sitä mitä muutkin...

      • sadieden

        Olen tehnyt jo kaikkea mitä 18ikäisenä voi vain tehdä, ja tiedän, että en tule sitä aikaa kaipaamaan. Tunnen itseni, te ette :D ja
        MINULLA on kyllä senverran hyvä itsetunto, että voin hymyillä teijän "ilkeille" (omasta päästä temmatuille) kommenteille ja toivottaa hyvää loppusyksyä:) ps. Tämä ei ole surullista. Mä toteutan mun haavetta, ja sitä minkä takia oon syntynyt(; koskaan en ole yhtä onnellinen ollut :D ja pps. Rahan kanssa ei tule todellakaan ongelmia. Mielestäni teidän ei tarvitse puuttua mun elämään jos ei kiinnosta:) ette voi kommenteillanne vaikuttaa siihen mitenkään:D hyvät kommentit otan tosissaan, huonotkin jos olen itse samaa mieltä. Koulutusta ei tosiaan ole, onhan se huono juttu:D opintopaikka silti jo sovittu kahden vuoden päähän:) kiire ei ole. Yst.terv. minävain


      • ...
        sadieden kirjoitti:

        Olen tehnyt jo kaikkea mitä 18ikäisenä voi vain tehdä, ja tiedän, että en tule sitä aikaa kaipaamaan. Tunnen itseni, te ette :D ja
        MINULLA on kyllä senverran hyvä itsetunto, että voin hymyillä teijän "ilkeille" (omasta päästä temmatuille) kommenteille ja toivottaa hyvää loppusyksyä:) ps. Tämä ei ole surullista. Mä toteutan mun haavetta, ja sitä minkä takia oon syntynyt(; koskaan en ole yhtä onnellinen ollut :D ja pps. Rahan kanssa ei tule todellakaan ongelmia. Mielestäni teidän ei tarvitse puuttua mun elämään jos ei kiinnosta:) ette voi kommenteillanne vaikuttaa siihen mitenkään:D hyvät kommentit otan tosissaan, huonotkin jos olen itse samaa mieltä. Koulutusta ei tosiaan ole, onhan se huono juttu:D opintopaikka silti jo sovittu kahden vuoden päähän:) kiire ei ole. Yst.terv. minävain

        Joo, en jää lukemaan. Taidat olla sama kirjoittaja, joka kirjoitti fiktiota nimellä kolmas pyörä.


      • :Dd
        ... kirjoitti:

        Joo, en jää lukemaan. Taidat olla sama kirjoittaja, joka kirjoitti fiktiota nimellä kolmas pyörä.

        Ei kukaan ole käskenytkään.. ja en tosiaan kirjoita mitään mikä ei paikkansa pidä:D


    • grow up

      :D buahhaha rahan kanssa ei ongelmia! ei kai nyt niin kun sossusta sun muualta saa hyvät tuet!!ja jos ei muuta niin rupee yh mammaksi niin saa ukolta hyvät massit...kasva aikuiseksi oikeasti!!eihän tosta sun tekstistä saa edes selvää kun joka kohdassa joku typerä hymiö.........

    • peneople

      Jään ehdottomasti lukemaan!(:

    • älkääviittikö

      Varmasti olet tullut ajatelleeksi, että totta kai ihmiset tulee kaatamaan sontaa niskaan ikäsi takia, mutta älä laita blogiasi salaiseksi! Todella yleinen ilmiö, että ~vuoden kuluttua blogin aloituksesta kirjoittaja kyllästyy kaikkeen paskaan mitä ihmisiltä saa osakseen ja blogi laitetaan salaiseksi. Se nimittäin tarkoittaisi mun blogin lukemisen loppua! D;D

      Unelmat on toteuttamista varten, eikä kukaan tee yhtä elämänsä isoimmista (tai jopa ISOINTA) päätöstä harkitsematta asiaa kunnolla tai miettimättä sitä pitkään ja joka näkökulmasta. Eiköhän meidän kaikkien pitäisi pystyä luottaa siihen että aloittaja ja blogin kirjoittaja on tosiaankin ajatellut asioita ja tietää mitä tekee :)

      Ja jos se silti tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä asialta, että ihmiset kehittyvät eri tahtiin, niin ei ole pakko lukea aloittajan tai kenenkään muunkaan nuoren äidin/äidiksi tulevan blogia. Aloittaja ei millään voi tietää, mitä äiteys oikeasti on, niin kuin ei kukaan meistä ennen esikoistaan.

      Onnellista raskauden jatkoa ap:lle! :)

      • ...

        Totta lapset kehittyvät eri tahtiin ja teiniäidit ovat ikävä kyllä niitä, jotka kehittyvät muita hitaammin - henkisesti (fyysisinen kehitys on samaa tasoa kuin muilla, muttei vain kulje henkisen kehityksen kanssa samaa tahtia).


      • yleistäjät...
        ... kirjoitti:

        Totta lapset kehittyvät eri tahtiin ja teiniäidit ovat ikävä kyllä niitä, jotka kehittyvät muita hitaammin - henkisesti (fyysisinen kehitys on samaa tasoa kuin muilla, muttei vain kulje henkisen kehityksen kanssa samaa tahtia).

        Jopa teiniäidit ovat erilaisia;) jotkut kehittyvät hitaammin kuin muut, jotkut nopeammin...


    • älkääviittikö

      On lapsellista ja epäkypsää sanoa että teiniäidit kehittyvät jollain tasolla muita hitaammin. Joku, mm. aloittaja, saattaa oikeasti kokea olevansa valmis vanhemmuuteen jo nuorena, ja varmaan onkin. Ja ihan btw henkinen ja fyysinen kehitys eivät kellään kulje käsi kädessä, fyysinen kehitys on yleensä aina henkistä edellä.

      Toki on huonojakin teiniäitejä, mutta samalla lailla on myös huonoja kolmekymppisiä äitejä. Hyvä tai huono äiteys ei ole millään lailla ikäsidonnaista eikä liity äitiyteen mitenkään.

      • ...

        Henkisesti "korkeammalla tasolla" kehittyneet eivät ryhdy teiniäideiksi, koska he tiedostavat minkä suuren vastuun lapsi tuo tullessaan.

        Tottakai on 3-kymppisiäkin ikiteinejä, jotka esimerkiksi liian aikaisin aloitetun bilettämisen seurauksena ovat tuhonneet aivonsa.

        Useimmiten muuten juuri teiniäidit ovat näitä jo 13-vuotiaina "kaiken kokeneita". Siitähän se henkinen kypsymättömyys useimmiten sitten johtuukin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe