Milloin vauva pitää viedä leikkipuistoon ja miksi? Ovatko leikkipuistot enempi kaupungissa asuville kun lapset eivät voi leikiä omalla pihalla, vai pitäisikö täältä maalta myös ajella autolla lähimpään puistoon?
Olemme kumpikin osa-aikaisesti töissä ja emme siten itse kaipaa tuota äitiseuraa puistoista, lapsellakin on kavereita lähistöllä. Eli pitääkö sinne puistoon mennä?
Leikkipuistot
3
182
Vastaukset
- ...
Taitaa olla provo, mutta olisiko mahdollista, että antaisit lapsen kasvatiksi jollekin, jolla on aivot?
- Eitarvitše,,
Ei ole pakko mennä leikkipuistoon!
Itse menemme lapsen kanssa koska tylsistyy omalla pihalla, puistossa mielellään seuraa muiden lasten touhuja ja viihtyy muutenkin paremmin.
On myös kiva saada juttuseuraa muista äideistä:) - Pakkopakko
Kyllä ehdottomasti on aivan pakko mennä!!!!!
Viimeistään kun lapsi on puolivuotias niin pitää vähintään kerran päivässä käydä.
Jos joskus jää päivä väliin nii sitten seuraavana päivänä vähintään kaksi tuntia!!!
Muuten lapselle tulee pahat kehityshäiriöt,sulkeutuu eikä kehity normaalisti!!!
Että puistoon vaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832