Laiton lataaminen

15v poika

Voiko siitä jäädä kiinni ja miten helposti ja mitä rangaistuksia tulee jos jää? Ja voiko ladata jotenkin jäämättä kiinni ollenkaan?

5

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vältä jakamista

Kiinni voi jäädä, jos lataa taitamattomasti ja erityisesti silloin jos samalla jakaa. Säädä latausohjelmasi niin, ettei se samanaikaisesti jaa mitään, niin et ainakaan tee mitään rangaistavaa.

• Preetori

Et taida tuntea "laillisen lähteen vaatimusta".

• Vältä jakamista
        Preetori kirjoitti:

Et taida tuntea "laillisen lähteen vaatimusta".

Laittomasta lähteestä kopioiminen ei ole rangaistavaa. Tosin siitä voi joutua korvausvelvollisuuteen, mutta on sentään aivan toista maksaa yhden DVD:n hinta kuin jakamisesta aiheutuva tuhansien eurojen korvaus. Eikä pelkkä latausepäily edes oikeuta kotietsintään.

• Lain tuntija

Voi. Aika helposti. Enemmän kuin haluat ajatella (hyvitys, korvaus, vankeus, tietokoneen menettäminen valtiolle ym.). Voi, joskaan sataprosenttisen varmaa mikään rikollisuus ei ole; mutta sinä et osaa, ja olisi laitonta auttaa sinua oppimaan asia. Keskity jonkin fiksumman jutun opiskeluun.

• Yksityisyys

Ei helposti jää kiinni jos asettaa ohjelman hyväksymään ainoastaan kryptatut yhteydet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe