Kokemuksia Bhandari Resortista

Lomalle pian

Aikuisten kesken ollaan menossa Bhandari Resortiin, joten kiinnostaa kokemukset siltä kannalta, meillä on huone maaterassilla.

6

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä paikka

      Hyvä valinta.
      Olin vastaavassa huoneistossa tänä vuonna. Huone kylppäri olivat siistit.
      Aamiainen oli thaimaalaiseen tapaan erittäin runsas. Oli yksi parhaimmista tähän asti käymistäni (parhain/runsain on ollut karonin Hiltonissa).
      Hotellista oli lyhyt matka niin rannalle kuin myös keskustaan.

      Kaiken kaikkiaan hyvä valinta

    • Jani

      Hei. Oltiin vaimon kanssa helmikuussa kyseisessä hotellissa. Olimme erittäin tyytyväisiä. Huone oli siisti ja riittävän iso (42m2). Henkilökunta on ystävällistä ja osa puhuu todella hyvää englantia (varsinkin respan henkilökunta). Aamupala oli runsas ja hedelmät mahtavan tuoreita. Hotellin sijainti ei voi enää parempi olla. Tien yli kun kävelee niin siitä on n.100m rantaan. Keskustaan/pääkadulle n.5 minuutin kävelymatka.
      Pienenä vinkkinä jos thairuoka alkaa jossain vaiheessa kyllästyttään niin kun lähdet kävelemään hotellilta vasemmalle katua pitkin niin n. Kilometrin päässä on italialainen ravintola. Siellä on todella hyvät ruoat niin pieneen ku isoonkin nälkään.
      Hotelli on erittäin rauhallinen ja sillon ku me oltiin niin siellä ei ollut kuin yksi lapsiperhe.
      Erittäin hyvää ja rauhallista lomaa!!!

      • Lomalle pian

        Kiitos!! Ihanaa lähteä reissuun kun tietää tehneensä oikean valinnan hotellin suhteen.


      • Toka kerta mestoilla
        Lomalle pian kirjoitti:

        Kiitos!! Ihanaa lähteä reissuun kun tietää tehneensä oikean valinnan hotellin suhteen.

        Samaan hotelliin matkalla marraskuun lopussa... ai että ku kuullostaa hyvältä valinnalta =)


      • Lak Resort seuraava.
        Toka kerta mestoilla kirjoitti:

        Samaan hotelliin matkalla marraskuun lopussa... ai että ku kuullostaa hyvältä valinnalta =)

        Bhandari Resort on hyvä valinta. Luultavasti saatte oman mökin, jollaisessa mekin lomamme vietimme. Bhandarista on kävelymatka ravintoloihin ja vain 100 metriä rannalle. Kaikki toimii hienosti, allasalue on isohko ja petipaikkoja riittämiin. Aamiainen thaimaalaisen runsas. Mukavaa lomaa, me tulemme 3.1.2014.


    • +30 C sää parasta

      Olimme kyseisessä hotellissa joulukuun alussa viikon. Oman "mökin" saa jos on maksanut bungalowista korkeamman hinnan. Meillä oli tilava huone maaterassilla, mutta se ei ollut paras mahdollinen sijainniltaan, sillä sijaitsi aivan nurkassa ja ikkunoita ei ollut muuta kuin se terassin ovi. Verhoja joutui kuitenkin pitämään aika tiiviisti kiinni, sillä naapurista on suora näköyhteys huoneeseen. Suosittelenkin maksamaan vähän lisähintaa, että saa parvekkeellisen chaletin 2. kerroksessa tai sitten maksaa siitä bungalowista. Hotelli sijaitsee muuten erinomaisella paikalla, vaikka ei olekaan aivan rannassa, sijaitsee n. 100 metrin päässä lähimmistä rannoista. Keskustaan on myös lyhyt matka. Hotellin miljöö on aivan erinomainen, upea puutarha.. itse viihdyin siellä jo sen takia. Henkilökunta on myös mahtavaa ja aamupala runsas. Uima-allas on aika pieni ja ruuhkainen, lisäksi saksalaiset ovat siellä tapojensa mukaan varaamassa kaikki aurinkopedit. Itse kävimme altaalla vain pari kertaa, kun meressä on muutenkin mukavampi uida. Joulukuun alussa hotelli taisi olla muutenkin aivan täynnä, sen takia mekin saimme ilmeisesti sen huonoimman huoneen, kun olimme varanneet matkan vasta lokakuun lopulla. Viikon reissun takia emme kuitenkaan ryhtyneet valittamaan ja pyytämään vaihtoa. Mutta muuten voin suositella hotellia, huippupalvelua kaikin puolin, vaikka ei olekaan mielestäni ihan neljän tähden paikka huonevarustukseltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe