Nyt haen vastausta lähinnä siihen, mikä talofirmoista muokkaa myös julkisivua täysin erilaiseksi kuin firman omista talomalleista löytyy?
Meillä on siis valmiiksi suunniteltu pohjat (jotka tosin kaipaa ammattilaisen viimeistelyn). Tiedossa on, millaisen julkisivun haluaisimme, mutta sen näköinen talo löytyy ainoastaan eräältä kivitalofirmalta ja meille tulisi puusta.
Onnistuuko minkään firman kanssa näin radikaalit muutokset??
Mikä firma rakentaa valmiiksi omista piirrustuksista?
5
290
Vastaukset 5
Mitä isompi firma, sen kangistuneempia ne on omiin valmiiksi pureskeltuihin ratkaisuihinsa. Pienemmät paikalliset toimijat palvelee tuon tyyppisissä asioissa joustavammin.
Eli varmasti löytyy ratkaisu esittämäänne haasteeseen, mutta paljon mahdollista, että se ratkaisu ei löydy isoista firmoista.- varmasti löytyy
Tällaisena taloudellisena aikana lähes kaikki talotehtaat ovat kiinnostuneita. Eriasia minkälaisia ratkaisuja ja osaamista poikkevaan rakenteeseen heillä löytyy.
Itse suunniteltiin oma talomme ensin ja sen jälkeen jetta-talo tehtaan arkkitehti viimeisteli sen asunnoksi. Tosin meillä on julkisivu leveää lankkupaneelia. Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä pohjaan ja taloon.
Eräs kaverini osti Jukka-talolta paketin ja siihen tehtiin "kivipinta" osittain julkisivuun. Lopputulos näyttää varsin hyvältä.
Honka-talot teki viime kesän asuntomessuille kivitalon näköisen hirsitalon. Tekivät työn yhteistyössä Tampereen teknillisen korkeakoulun kanssa. Kannattaa tutustua aineistoon. - Sakutalo
http://jalokivitalo.fi/
Vaikka kyseisellä firmalla on myös talomalleja, niin se rakennuttaa Saksassa täysin asiakkaan piirrustusten perusteella elementit. Perustoimituksessa puutaloissakin on rapattu pinta, mutta sen voi vaihtaa lautaverhoiluun halutessaan.- kipsilevymies
Www.mittavakoti.fi
Edullista, pitkästä tavarasta, voi muokata vapaasti. Laajuus valittavissa miten haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa932124Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391383Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381044Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 47634
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433