minkälainen on siljoilla oleva lasten leikkipaikka silja land? Kuvia en löytänyt ainakaan itse. Onko miten isosta paikasta kyse? Viking linellä on ainakin mielestäni hyvä lasten leikkipaikka.
Kuvat olisivat tervetulleita ja omat kokemukset..
silja serenade lastenleikkipaikka
9
314
Vastaukset
- ville 5v
pallomressä on kivaa!!
- muumidelux
Mullei oo lapsia mut ihan kivoilta ne on näyttäny. Koon arvioisin noin 12-15 neliöksi.
- lapset käyneet siellä
Se on sellanen kaks osanen se siljaland ja siellä vasemmalla on pallomeri, oikealla voi puuhastella muuta, kuten piirtää ym.
Leikkitäti on opastamassa ja vahtimassa paikalla. On siinä kyllä enemmän kuin 15 neliöö sitä alaa. - Opaskoira*
Miksi et kysynyt kuukkelilta. Kuvia on vaikka muille jakaa!
https://www.google.fi/search?q=siljaland&hl=fi&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=K_lcUvS9EYeJ4ASV74CgDQ&ved=0CDQQsAQ&biw=960&bih=411&dpr=1
No, eikös tänään olekin sokeain päivä.- toosa tulessa
Niin mutta kun tuo ei näytä pelkästään Silja Serenaden siljalandeja, vaan myös muut vastaavat.
- Katriina ja aallot
Silja Serenadella, niinkun myös Silja Symphonylla on mielestäni Itämeren paras leikkipaikka. On tilaa ja virikkeitä. Siellä on mm sellainen kiipeiltävä Merirosvo laiva ja muuta.
Lisäksi Serellä ja Sympillä on mitä parhaimmat mahdollisuude lasten leikkiin ja seikkailemiseen siellä ylhäällä Moonlight Promenadella, jonne on yleensä laitettu laivan keulanpuoleiseen ylä-aulaan Seikkailu/Temppurata. En ole ihan varma onko se rata siellä eina, mutta ilmeisesti ainakin nyt Syyslomalla on.
Silja Serenaden ja Silja Symphonyt arkkitehtoorinen rakenne on jo itsessään seikkailullinen mitä tulee juuri siihen Moonlight Promenadeen siellä ihan ylhäällä 12 kanne tasossa. Se on ainakin meidän lasten mielestä jännä ja he viihtyvät siellä. Sieltä on melkoiset näkymät sekä sisälle että ulos kun on lasiseinät.- herää jo pahvi
juu ...
lapsia varmasti kiinnostaakin hiihtohousutätimme arkkitehtooniset näkymäsi.
oletkohan koskaan ollut lasten kanssa edes tekemisissä,
kyllä lapset vaativat jotain tekemistä siinä kun sinä ihailet kauppakeskuksien arkkitehtoonisia arvojasi.
jankutat aina noista arkkitehtoonisista jutuistasi,
aina unohtaen lapsen tarpeet leikkiin!
- 10+17
Siljaland on oikeen viihtysä lastenleikkipaikka, jossa pienempien ja isompien lasten leikkitilat on erikseen :) Siellä on myös valvojat/leikittäjät, jotka järjestävät leikkejä, visoja ja kisoja :) Oikein viihtyisä paikka, omasta lapsuudeatani tuttu.
- joonas23235
Olis niin siistiä laittaa lapset pallomereen ja lähteä itse metsästämään
pesää. Eukko ei anna!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782