arki vai vkl?

kissa vaan

Kumpi on halvempaa, tilata muuttofirma arkena vai viikonloppuna (sunnuntai)

3

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaatalous ok

tilaa pakettiauto ja kuski tulee kaikkein halveimmaksi kun ei maksa mitään lakivelvotteita.minulla ainakin toiminut

• hajosiko?

No, kyllähän se nyt on aivan selvää, että sunnuntaityöstä pitää maksaa enemmän! Samoin iltatyöstä, sekä myös lauantaityöstä.

Arkena halvinta. Ja suosittelen kyllä sitä muuttofirman käyttämistä, tai sellaista kuljetusliikettä, jolla on kokemusta muuttamisen hoitamisesta.

No, onhan se toki niinkin, että muutto tehdään yleensä vain pari kertaa elämässä, että harvapa sitä joka vuosi muuttaa saati useamman kerran vuodessa, siksihän sitä varmaan tehdäänkin se muutto ihan omin päin ravaamalla useaan kertaan asuntojen väliä ja kantamalla irtotavaroita muutamaan sataan kertaan rapussa ravaten. Tulipa kunnon treeni!

Mutta jos ajattelisitte vaikka niitä naapureita (toki, kaikki eivät muuta kerrostaloon), niin mukavampaa heillekin, kun sitä ravaamista ei kestä päiviä! Juu, joo, no, pitää sitä nyt se yks tai kaks tai pari päivää päälle naapureittenkin sietää.... No, toistaalta talossa voi muuttoja tapahtua vähän väliä....

itse olen muuttanut muutamankin kerran, ja sitä sujuvammin homma menee, mitä paremmin itse on sen pakkaamisen hoitanut. Eipä kestä yksiön muutto kauan, kun laatikot on kunnolliset (pahviset toki), kaikki pakattu ja huonekalutkin siinä määrin ajateltu, että niittenkin kanto sujuu sutjakkaasti. Ja juu, itsekin voi sitten niitten laatikoitten kantoon osallistua, vaikka olis naisihminen. Ja kertaakaan ei ole mitään hajonnut, ei omista eikä taloyhtiöitten tavaroita, että olis niin helvetin painava kulmasohvan runko-osa ja niin isokin, että ei omat pojat tiedä miten päin sitä siinä rapussa kääntelis, että sisään saatais ja kannettaisi ylös asti! Eipä se olis hissiinkään mahtunut.

No, ihme valttaja olen! Vetäkää turpiin vaan! Odotankin jo mielenkiinnolla, tuleeko se tavallinen pervertikko tähän perään kommentteineen. Löytyykö IP!

• kissa vaan

Siksi vaan kyselin, kun jossain vilahti sellainen tieto, että "jos muutto tapahtuu perjantai klo 17 jälkeen niin toinen mies tulee samaan rahaan" tms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe