arki vai vkl?

kissa vaan

Kumpi on halvempaa, tilata muuttofirma arkena vai viikonloppuna (sunnuntai)

3

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaatalous ok

tilaa pakettiauto ja kuski tulee kaikkein halveimmaksi kun ei maksa mitään lakivelvotteita.minulla ainakin toiminut

• hajosiko?

No, kyllähän se nyt on aivan selvää, että sunnuntaityöstä pitää maksaa enemmän! Samoin iltatyöstä, sekä myös lauantaityöstä.

Arkena halvinta. Ja suosittelen kyllä sitä muuttofirman käyttämistä, tai sellaista kuljetusliikettä, jolla on kokemusta muuttamisen hoitamisesta.

No, onhan se toki niinkin, että muutto tehdään yleensä vain pari kertaa elämässä, että harvapa sitä joka vuosi muuttaa saati useamman kerran vuodessa, siksihän sitä varmaan tehdäänkin se muutto ihan omin päin ravaamalla useaan kertaan asuntojen väliä ja kantamalla irtotavaroita muutamaan sataan kertaan rapussa ravaten. Tulipa kunnon treeni!

Mutta jos ajattelisitte vaikka niitä naapureita (toki, kaikki eivät muuta kerrostaloon), niin mukavampaa heillekin, kun sitä ravaamista ei kestä päiviä! Juu, joo, no, pitää sitä nyt se yks tai kaks tai pari päivää päälle naapureittenkin sietää.... No, toistaalta talossa voi muuttoja tapahtua vähän väliä....

itse olen muuttanut muutamankin kerran, ja sitä sujuvammin homma menee, mitä paremmin itse on sen pakkaamisen hoitanut. Eipä kestä yksiön muutto kauan, kun laatikot on kunnolliset (pahviset toki), kaikki pakattu ja huonekalutkin siinä määrin ajateltu, että niittenkin kanto sujuu sutjakkaasti. Ja juu, itsekin voi sitten niitten laatikoitten kantoon osallistua, vaikka olis naisihminen. Ja kertaakaan ei ole mitään hajonnut, ei omista eikä taloyhtiöitten tavaroita, että olis niin helvetin painava kulmasohvan runko-osa ja niin isokin, että ei omat pojat tiedä miten päin sitä siinä rapussa kääntelis, että sisään saatais ja kannettaisi ylös asti! Eipä se olis hissiinkään mahtunut.

No, ihme valttaja olen! Vetäkää turpiin vaan! Odotankin jo mielenkiinnolla, tuleeko se tavallinen pervertikko tähän perään kommentteineen. Löytyykö IP!

• kissa vaan

Siksi vaan kyselin, kun jossain vilahti sellainen tieto, että "jos muutto tapahtuu perjantai klo 17 jälkeen niin toinen mies tulee samaan rahaan" tms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3942
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1523
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1456
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1203
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      80
      990
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      968
    7. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      116
      965
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe