nii ajattelin ostaa tuolt R4fi.com sivult semmosen kortin ku R4 et toimiikse ku ostan kyl sen 3DSlle ku niis o joku versio pitääks sen olla sama ku mun nitendon ja toimiiko se jos ostan ja mont pelii saa asennettua siihen vai onko ne valmiiks ja pitääks siihe mitää yrimääläistä ladata kiitos jos vastaisitte
R4 peli kortti
11
2182
Vastaukset
auttakaa pliis
- osta lite
Ei
no ent semmone 250 pelii yhtee korttii annan sille linki http://www.r4fi.com/nintendo-peleja/peleja-ja-3ds-dsi-dsl/250-in-1-peli-kortti-32gb-varten-3ds-dsi-dsi-xl-dsl-ds-v1-4-3-and-2-10-g250f01.html
- 3+2
jos ostat 3ds version niin se toimii 3ds:ällä.
siihen pitää asentaa kernel ellei valmiiksi asennettu.
saat siihen niin monta pelii kun vaan muistikortilla tilaa, pitää asentaa ite.
En kyllä suosittelisi koska mun liten slot 1 meni paskaksi r4 sdhc kortistataian ostaa sen mut mikä kanttii ottaa sit dual-core vai gold tai norm?
(puhun r4 3ds kortista)
- 3+2
Dual core näyttäisi olevan parempi
ostin Huuto.netistä R4 goldin 3dslle ja se tyyppi ei antannu mulle kaikkee mit piti se tyyppi on tos annan sen linki
http://www.huuto.net/kohteet/r4i-gold-3ds-rts-adapteri-nintendo-ds-konsoleihin/286217595
- late2
mun dssässäsääsä lukee vaan loading kun laitan r4 kortin sisään
- ranzip
Otta R4 kortti r43dsfinland.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708