Tässä eläkkeellä ollessani olen ajatellut tehdä nuoruuden haaveesta totta ja hankkia harraste auto Saksasta.Joko 996 http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6482219&id=dq2ckylbm4m
Tai Mersu SL http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6583328&id=dqmu14nzioz
Että olisin kysellyt noista Porscheista ja niiden kilometreistä onko 60000km vielä porschelle paljon?
Onkohan noissa Porscheissa mitään arkaa paikkaa Alusta,moottori,vaihteisto,kori.
Iteäni Porsche kiinnostaa enemmän mutta voit kertoa oman mielipiteesi vaikka kysymyksessä onkin porsche foorumi.
Porsche 996
5
5161
Vastaukset
- Digi
60 000km ei kyl oo millekkään autolle paljon....saatikka sitte Porschelle jonka laatu on parempi kuin missään muussa saksalaisessa autossa...
- Aatu
En suosittele peräprutkua...
tosin onhan porsas aina vähintään yhtä kestävä kuin mese.- man-legally
ysiysikutonen.911,carrera.targa.944.CARRERA.TARGA.CARRERA.911.NÄÄ ON PARHAITA MALLEJA JA 914
- Kacke
man-legally kirjoitti:
ysiysikutonen.911,carrera.targa.944.CARRERA.TARGA.CARRERA.911.NÄÄ ON PARHAITA MALLEJA JA 914
Tosi vanha keskusteluketju, mutta jos joku googlettaa ja löytää niin mun kommentit tässä. Mulla on 996 carrera takaveto manuaali, tätä kirjoittaessa 68 tkm ajettu. Tuosta laadusta olen sitä mieltä, että ei ole hääppöistä. Nitinää, natinaa löytyy, ja jos ei ole täysnahkasisustus niin yleisilme sisällä on muovinen. Kojelauta ja ovet halvahkon vinyyliset. Jos valita saa niin täysnahkasisustus on pop. Muuten auto on kyllä .... miten sen nyt sanoisi lapsille sallitusti....orgastinen...ihana. 5500 kierroksen jälkeen kuin jumalan käsi työntäisi. Mitä enemmin sitä saa sitä enemmin sitä haluaa. Suosittelen, mutta rotvallista alas rengas kerrallaan ja kori nitisee ja natisee. 2003 mallista uudempaan päin ovat jäykistäneet koria ja tämä ladamainen ongelma on poistunut. Muuten ihana auto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222