Tässä eläkkeellä ollessani olen ajatellut tehdä nuoruuden haaveesta totta ja hankkia harraste auto Saksasta.Joko 996 http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6482219&id=dq2ckylbm4m
Tai Mersu SL http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6583328&id=dqmu14nzioz
Että olisin kysellyt noista Porscheista ja niiden kilometreistä onko 60000km vielä porschelle paljon?
Onkohan noissa Porscheissa mitään arkaa paikkaa Alusta,moottori,vaihteisto,kori.
Iteäni Porsche kiinnostaa enemmän mutta voit kertoa oman mielipiteesi vaikka kysymyksessä onkin porsche foorumi.
Porsche 996
5
4818
Vastaukset
- Digi
60 000km ei kyl oo millekkään autolle paljon....saatikka sitte Porschelle jonka laatu on parempi kuin missään muussa saksalaisessa autossa...
- Aatu
En suosittele peräprutkua...
tosin onhan porsas aina vähintään yhtä kestävä kuin mese.- man-legally
ysiysikutonen.911,carrera.targa.944.CARRERA.TARGA.CARRERA.911.NÄÄ ON PARHAITA MALLEJA JA 914
- Kacke
man-legally kirjoitti:
ysiysikutonen.911,carrera.targa.944.CARRERA.TARGA.CARRERA.911.NÄÄ ON PARHAITA MALLEJA JA 914
Tosi vanha keskusteluketju, mutta jos joku googlettaa ja löytää niin mun kommentit tässä. Mulla on 996 carrera takaveto manuaali, tätä kirjoittaessa 68 tkm ajettu. Tuosta laadusta olen sitä mieltä, että ei ole hääppöistä. Nitinää, natinaa löytyy, ja jos ei ole täysnahkasisustus niin yleisilme sisällä on muovinen. Kojelauta ja ovet halvahkon vinyyliset. Jos valita saa niin täysnahkasisustus on pop. Muuten auto on kyllä .... miten sen nyt sanoisi lapsille sallitusti....orgastinen...ihana. 5500 kierroksen jälkeen kuin jumalan käsi työntäisi. Mitä enemmin sitä saa sitä enemmin sitä haluaa. Suosittelen, mutta rotvallista alas rengas kerrallaan ja kori nitisee ja natisee. 2003 mallista uudempaan päin ovat jäykistäneet koria ja tämä ladamainen ongelma on poistunut. Muuten ihana auto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893