sain just mopo kortin ja tarvisin mopoa jos jolloin on toimiva ja hyvä kuntoinen voisitteko lahjottaa sen tai voin maksaa 10e per/kk ? kiitos paljon koska tarviin nopsaa
Hinta: 0e
V: Voisiko joku lahjottaa toimivan mopon?
4
185
Vastaukset
- oikeesti?
Trolli?
- mopopoju1
olis nyt myytävänä hyvä kuntonen susuki s1 ja ihan ok tunturi sity! 600€ kappale olis hintaa!
ja saa lahjottaa lisää mopoja, vaan hyvä kuntosia, kiire olis ku on pitkä matka kouluu eikä busilla pääse!- mopopoju1
Paljon on tullut lahjoituksia, kiitos.
Nyt myynnissä Pv *2, Tiger Aqua ja pari skodea.
Lahjoittakaa lisää, tarvitsen mopoa, kiitos. - Peppi
mopopoju1 kirjoitti:
Paljon on tullut lahjoituksia, kiitos.
Nyt myynnissä Pv *2, Tiger Aqua ja pari skodea.
Lahjoittakaa lisää, tarvitsen mopoa, kiitos.Tääl ois vaarin vanha pappatunturi vissin 60 luvulta pitäs olla muuten kunnossa kumit vaan tyhjät saa noutaa on jo menossa kaatopaikalle 040568782 Loviisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604876Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1981948
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991528Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651154