Etsin jotain työtä,että saisin rahatilanteeni korjattua.Pääasiassa olen päivisin töissä,mutta jotain tarttisi..olen 1975 syntynyt,vaalea nainen.Ja minut saa kiinni [email protected],pääasiassa Pirkanmaa,Satakunta..
Vailla hommia minäkin
5
350
Vastaukset
- keikat sulle
Edustava? KOkemus?
- Kokemusta ei tartte
Onko töitä tullut...? Joulupakettejen laittoa idea parkissa,kiinnostaisiko?
Eikö töitä ole...
- Milla2
kiinnostaisiko työ PartyLiten konsulttina? Työajat täysin itsesaneltavissa! :)
Ota yhteyttä: [email protected] PartyLite ei oikein ole juttuni,kaveri oli siinä,ja tiedän,mitä seon...kiitos vaan tarjouksesta;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668