flunssa, nuha, kuume ja mitä vielä. aamutoimenpiteisiin kuuluu nyt rään poissaaminen kurkusta. tänää sen tein niin tuli todella iso klöntti räkää (en uskonut sellaisen pääsevän edes kurkusta ylös). pahin tässä on se, että se oli siis kellertävää, hieman veristä ja mukana oli jotain raa'an jauhelihan näköistä juttua. paremmin en sen jutun ulkonäköä osaa selittää.. onko jotenkin vaarallista? itse sain melkein slaagin.
pelottava räkä
3
112
Vastaukset
- ......
Yön aikana keuhkoihin kertyy limaa Se voi olla vihertävää,ruskeeta poltatko kenties
- Röh_höh_puh_äh_köh
Tupakointi tuli minullakin mieleen. Luulisi että nuorella perusterveellä eritteet eivät ihan kamalan värisiä ole. Itselläni on ollut enemmän tai vähemmän astmaoireita elämäni aikana. Nyt olen ollut enemmän tai vähemmän flunssainen kolmisen viikkoa, mutta lima on pysynyt kirkkaana.
Yksi vaihtoehto on kita- tai nielurisat. Ovatkohan ne suurentuneet, onko siellä tulehdusta? Tai onko erite peräisin nenäonteloista.
Omalla kohdalla olen kokenut laulamisen parhaaksi hengitysharjoitukseksi. Tietysti pahassa flunssassa ei lauleta, ja se ei ole edes äänihuulille hyväksi. Mutta laulua harrastaessa (miksei sitten vaikka sukeltaessa tai joogatessa, niistä en tiedä) oppii hallitsemaan hengitystään, mikä sitten auttaa sairastaessakin. Etenkin jos ei harrasta koskaan mitään liikuntaa, voi hengitys olla kovin pinnallista, mikä myös heikentää keuhkojen toimintaa ja altistaa tulehduksille. Itse olen käyttänyt myös nenänhuuhtelukannua, jolla saa vähän putsattua röörejä.
Kovin pitkässä taudissa kannattaisi käydä lääkärillä varmistamassa, tarvitaanko lääkehoitoa. - toimii.
Hanki nokkahuuhdekannu apteekista. Minulla auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649