Miksi ohjelmaan ei voi kommentoida, kuin Facebookin tai Twitterin kautta? Kuka valopää nyt näitä urkintaohjelmia enää käyttää?
Ilmeisesti ohjelman tekijät eivät halua järkiperäisiä kommentteja ohjelmastaan.
Ylen linja käyttää Facebookia ja Twitteriä ohjelmiensa kommentointiin on erittäin huolestuttava piirre, sillä se jättää vähintäinkin 30% suomalaisista tv-katselijoista kommentoinnin ulkopuolelle.
Olisi syytä miettiä Ylelläkin asiaa, mutta mitäs teet, kun yrität lähettää palautetta esim. kyseisestä ohjelmasta, niin mitään vastausta sieltä ei tule.
Ehdottaisin, että Ylen johtaja kantaisi vastuunsa ja eroiaisi tehtävästään mitä pikimmin.
Docadventures
4
225
Vastaukset 4
- se toinen uuno
Viesti oli uunojen ilmeiden perusteella mennyt läpi, mutta ilman havaittavaa seurausta aivotominnassa.
- jubaaja
Samaa mieltä. Jotkut tahtois ottaa aiheisiin kantaa vähän syvällisemmin kuin lyhyillä kommenteilla. Aiheet on ajatuksia herättäviä mutta KUNNOLLISTA saittia ajatusten vaihdolle ei ole. Miksei ventureskaksikko ole perustanut keskustelufoorumia?
- se toinen uuno taas
Joo, ei voi kuin ihmetellä!?
- ykskatsojavaan
Ovat muka kovasti kaikkea pahaa mitä dokumenteissä esitetään, mutta käyttävät siliti Twitteriä ja Facebookia, osoittaen lapsellisen tietämättömyytensä näidenkin firmojen etiikasta ja toimintatavoista. Herätys nyt seillä Heikit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480