Liikunta ja harrastukset?

lehikka

Moe! Löytyykö muita kaapissa (tai miksei julkisestikin homoja) olevia jätkii, jotka harrastaa liikuntaa tai jopa kisailee jotain laji? Olis kiva kuulla mitä harrastuksii löytyy.

Itse fiilistelen lonkkarin päällä ja 14-vuotiaasta asti oon ajanut alamäkipyöräilyä (varmaankin ainut gay meidän porukassa, mut kaverit rentoja). Talvisin lähinnä salilla kun ei oo mitään hauskaa keskinyt.

65

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putina

      Mä juoksen. En kisaile siinä mut aktiivisesti sitä kyllä teen/harrastan. Salilla ehtii tosi harvoin käymään. Yks, mitä oon kovasti ajatellu, on skeittaaminen. Luultavasti olisin perseelläni koko ajan (ainakin aluks), mut sitä olis kiva kokeilla. Nii ja en oo kaapissa.

    • eräs_tku

      Salitouhuja ja telinevoimistelua tulee tehtyä... ja samalla salilla käy kyllä useampikin homo joilla on qruiserissa profiili. Onko ne sitten 'julkisia' vai kaapissa, en tiiä enkä oikeestaan välitäkkää. Neljästi viikkoon käyn ja meen sinne treenaamaan enkä homoilemaan. =)

    • Hopotihoi1

      Ite harrastan ratsastusta ja teatteria. Joo, oikein homoharrastukset, mutta jos tykkää, ni mitä sitä muiden mielipiteitä kuuntelemaan?

      Oon kilpaillu vähän seura- ja aluetasolla ja ihan hyvällä menestyksellä.

      • rida kundi

        mist päin oot?


    • piuuuuuuuuu

      Voimailuhommia harrastelen ja niissä hommissa en katsele seuraa vaan teen vain ja ainoastaan niitä hommia.

    • gay boy

      Juoksu on yllättävän monella homolla liikuntaharrastuksena, niin minullakin.

    • tkd 88

      Itsepuolustuslajeja on tullut treenattua sekä kuntosalilla tulee vietettyä aikaa, mutta moni muukin yksilöurheilu menee

    • Miboy

      "Pipolätkää" talvella, laskettelua ja sitten melontaa kesäisin :)

    • joo...

      Ite oon vaan koneella ja syön herkkuja, mutta oon silti alipainonen o_o

      • skinnyfat

        Laihanlihava, tee muutos ennen kuin huomaat käyneen katalasti


    • BRton

      Lumilautailu, oih, kohta aukee taas rinteet ja pääsee boxeista pomppiin!

    • Tampere-16v

      Mistä päin ootte?

      Pyöräily, hiihto, taistelulajit ja alppilaskettelu. Lätkää olis kiva kokeilla ainakin jossain muodossa!

    • Nerotius95

      Show- ja hiphoptanssi, mangan piirtäminen, 3D-animointi ja 3D-mallinus ja pelaaminen :3 Käyn toki salillakin muutaman kerran viikossa =3

      animaatioitani löytyy youtubesta: Nerotius95 käyttiksellä

    • hiihto ja ampumahiihto :)

    • ja suihkuista..

      Lätkää ja kuntosalilla käyntiä tulee harrastettua. Kesällä joskus futista. Koskahan jääkiekkopiirit repee, kun paljastuu, montako täys homoa, siellä kaukalossa oikein on. Ei oo niin karua hommaa kun annetaan ymmärtää. Moni hyväkin pelaaja nauttii jo pelkkien kiekkokamojen kanssa touhuamisesta..

    • ShockDR

      itse pelaan lätkää alemmissa sarjoissa, lautailen ja kesällä liikun fillarilla ja kajakilla. Tampereella =)

    • Bi?hetero?

      Jalkapallo A tai B - junnuissa ei sitten siitä tarkemmin :)...

      • jansu

        Mulla ois ollu mahollisuus kilpailla mut en oikee tosta kilpailusta tykkää.oon harrastanu yleisurheilua alasteelta lukion ekaan. Siinä juu vähä kilpailin mutta ei oikee ollu mun juttu se kilpailu. Sitte vaihoin kilpatanssiin mut lopetin puolen vuoden harrastamisen jälkee. Lukion 2. Luokalla alotin karaten ja sitä harrastanu n 4 vuotta. Intti vähä sekotti sen harrastamista lähinnä vyökokeiden kannalta. Nyt oon siitäki paussilla koulun takia. Jatkan taas sitte ku on sen aika. Nytte lähinnä vaa juoksen ja pidän karaten oppeja yllä ettei unohu. :))


    • Tornien

      Ampumista aikoinaan, piekkarilla kilpailinkin, salia ja puolimaratoneja

    • lkjhgf

      Voimailuhommien lisäksi, taiteellinen puoleni on heräsi vuoden alussa valokuvauksen merkeissä.

    • Kunfuuu

      Lenkkeilyä ja taistelulajeja :D

    • .......

      vapaaottelua, salilla käyntiä ja lenkkeilyä toisinaan. monesti miettiny et mitäköhän treenikaverit tuumais ku painien jälkee kertois olevansa homo:) ei senpuolee reenaamassa siellä käydää joten ei siinä oo mitää seksuaalisempaa ku heteroillakaa.

      • uinti

        Kilpauintia harrastan ja oon 13


    • 17vhomonuori

      Minä oon jo pikkukakrusta asti ridannu ja juossu. On ihanaa mennä illalla lenkille ja olla ajattelematta mitää!

    • 1114

      Kuntosali ja uinti ovat noita ykkösiä. Uinti on toisaalta tullut paljon myöhemmin, parannettavaa on reippaasti.

    • Surffitukka

      Moe! huomasin tän vistiketjun ja pakko vastata. Talvella harrastan rinteissä vähän enemmänkin kuin vaan perus laskua (pari ug-juttua niin en uskalla paljastaa). Jääpalloa pelaan myös. Kesällä wakeboarding ja fillarirymistely.

    • varustehuora

      lonkkarointia, snoukkaa ja paintballia :)

    • Rapala

      Rinnelajit talvella. Kesällä retkeily ja kalastus.

    • filacoste

      Juoksua ja jonkinverran salitreeniä, pennumpana pyöräilyä minkä voisi taas aloittaa. Ilman urheilua ei pysty olemaan :)

    • KONA

      Maastopyörällä ajelua, ei kisaa mut hauskoja polkuja ja vauhdikasta kikkailua, sellaista hauskanpitoa. Vielä kun törmäisi toiseen samanlaiseen.

    • manboxers

      Laskettelua kun vaan satais lunta. Kesällä lonkkarointia. Satunnaisesti myös kartingia.

    • AlBandy

      Uinti ja jääpallo. Mut tää on niin salaista tietoa, kuin olla ja voi! Kontaktit jääpallossa vastustajien kanssa saa jälkeenpäin mut haaveileen. Tilanteen ollessa päällä, siinä tosin on vain voiton tahto.

    • albongo

      Itse käyn salitreenin lisäksi afrotanssi tunneilla. Paita kastuu ja hauskaa on. Kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti joskus jotain uuttakin.

    • protector

      Tekis mieli kirjoittaa tähän vaan, että runkkaus, mut oikeesti harrastan muutaki! :D :D
      Oikee harrastus pitäis olla sali, parkour, Krav Maga ja satunnaisesti lätkä (ihan vaan kaveriporukassa)

    • Gayy98

      Kaapissa olen ja harrastuksina löytyy laskettelu iha kilpatasolla, sen lisäks tennis:)

    • katkeramuttakaunis;)

      En harrasta mitään. Nukun, syön ja nukun.

    • Ankanpyrstö

      Varmaan ainut maailmassa, mutta motocross on lähellä sydäntä.

    • rida kundi

      ratsastusta oon harrastanu pitkään mut kaverii en oo löytännä viel

      • Jännitteitä urheilus

        Oletteko huomanneet mitä keskusteluja käydään pukuhuoneessa ym. muissa jutuissa homoista. Joutuuko kuulemaan vittumaista tekstiä meikäläisistä. Oletko koskaan törmännyt urheiluporukassa toista homoa tai biitä, niin että kummatkin ovat avautuneet toinen toiselle. Vai onko homous edelleen tabu. Mitä muuten heterokaverit jälkeenpäin ajattelevat jos tule ilmi homoutesi yhteistä suihkujutuista tai saunassa olla alastomana homon kanssa.

        Monet tunnetut urheiluhomot ovat tulleet kaapista vasta aktiiviuransa jälkeen. Tiedätkö ketään tunnettua suomalaista urheilukaveria joka on tullut kaapista tai muuten moneen tiedossa. Monesta vain huhut liikkuvat ainakin jos on vielä poikamies.

        Tietysti ei pidä sekoittaa urheiluharrastusta ja vapaa-ajan harrastuksia (seuran hakemista jne). Kunnioitusta kaikkia kohtaan.


      • Mene ja tiedä
        Jännitteitä urheilus kirjoitti:

        Oletteko huomanneet mitä keskusteluja käydään pukuhuoneessa ym. muissa jutuissa homoista. Joutuuko kuulemaan vittumaista tekstiä meikäläisistä. Oletko koskaan törmännyt urheiluporukassa toista homoa tai biitä, niin että kummatkin ovat avautuneet toinen toiselle. Vai onko homous edelleen tabu. Mitä muuten heterokaverit jälkeenpäin ajattelevat jos tule ilmi homoutesi yhteistä suihkujutuista tai saunassa olla alastomana homon kanssa.

        Monet tunnetut urheiluhomot ovat tulleet kaapista vasta aktiiviuransa jälkeen. Tiedätkö ketään tunnettua suomalaista urheilukaveria joka on tullut kaapista tai muuten moneen tiedossa. Monesta vain huhut liikkuvat ainakin jos on vielä poikamies.

        Tietysti ei pidä sekoittaa urheiluharrastusta ja vapaa-ajan harrastuksia (seuran hakemista jne). Kunnioitusta kaikkia kohtaan.

        Joskus joku on sanonut, että voisi olla myös homo. nimi on Jxxx Xxxxxxxn ja Jxxx
        Xxxxxxxn- Ovat ainakin kaapissa. Toinen on sinkku ja toinen aviossa.
        Toinen harrastaa uintia ja toinen potkii palloa.


      • 2+1
        Mene ja tiedä kirjoitti:

        Joskus joku on sanonut, että voisi olla myös homo. nimi on Jxxx Xxxxxxxn ja Jxxx
        Xxxxxxxn- Ovat ainakin kaapissa. Toinen on sinkku ja toinen aviossa.
        Toinen harrastaa uintia ja toinen potkii palloa.

        No osuiko toinen oikein?


    • krfl

      Mut toisaalt ei tota jossai pukkaris olevaa homoläppää kandee ottaa mitenkää, niinku ei monii muitakaa juttui, ku kuitenki 70 % miesten keskinäisest läpäst on vaa just sitä, eli läppää, jota sanotaa vaa siks ku aatellaa et pitää, ja koska se on helpompaa sillee. Ei miehet koskaa puhu varsinkaa missää porukois mitää kovin vakavast otettavaa eikä ainakaa mitää sellast mikä kuvastas jotenki niitte syvimpii tuntoi.

    • Reppari22

      Pukuhuoneläpästä... itse pelaan lätkää, oon gay, aiheesta ei erityisemmin keskustella, vaikka se julkinen salaisuus onkin seurassa. Mutta se läppä, mun mielestä ei se oo yhtään ahdistavaa. Se ei oo kuitenkaan sellaista henkilökohtaista, vaan enemmän yleisellä tasolla olevaa ja kaikkee jekkuilua siinä samalla. Joku tietty voi kokea asioita ahdistavana, mutta kun on samassa porukassa pitkään, niin sitä vaan kasvaa siihen porukkaan kiinni, vaikka joskus vähän kasvot vaihtuvatkin. Tottakai joku osaa ilkeäkin olla, mutta en kyllä muista että kenenkään seksuaalisesta suuntautuneisuudesta olisi riitaa haastettu tai ketään henkilökohtaisella tasolla pilkattu.

      Mietin, että mitä ihmeellistä tässä ees koko jutussa on ja miksi pitää niin hitosti vouhottaa aiheesta mediassa. Kai nyt urheilijoissa on homoja ihan samalla tapaa. Sitten on erikseen tietty kännissä sekoilut tai kokeilut, mutta ei kai niistä kukaan edes haluaisi puhua julkisesti.

      • Jo vain

        Just ton takia, minkä itsekin kuvailit. Se ei ole kuitenkaan sellaista henkilökohtaista, yleisen tason läppää. Joku tietty voi kokea ne läpät ahdistavina, kun kaikki ei ehkä kasvakaan porukkaan kiinni näin kuin sinulla - onnekkaasti - on päässyt käymään. :)


    • homopoika2

      juoksemista salilla käymistä eli ns yelisurheilua, uimahyppy, ratsastus, golf ja myös tennistä mutta ihan kotona omalla kentällä :)

    • UnderArmour

      Salilla tulee käytyä ja pipolätkääkin aina kun vaan kelit sallii.

    • räpsätampereelta

      maastopyöräilyä ja jotain palkintojakin hyllyllä. Sitten lautailua ja pesäpalloa. Shakkia ei kai lasketa :)

    • surumielinen

      Mulla on sellainen ongelma, että olen yhden urheilua melko korkealla tasolla harrastavan 24v henkilön paras kaveri (itse myös 24v) ja ollut jo melkein kymmenen vuotta aina kouluajoilta.

      Autan häntä valmentajan tapaisesti harjoittelussa ja siihen liittyvissä asioissa kuten venyttelyt ja muut sen sellaiset asiat.
      Kaverini kertoi minulle noin vuosi sitten olevansa homo. Minun puolestani asia oli täysin OK ja ilmoitus ei vaikuttanut ystävyyteemme mitenkään.
      Pidän itseäni heterona ja en ole koskaan ajatellutkaan että voisin olla minkäänlaisessa suhteessa toiseen mieheen.

      Olemme kuitenkin hyvin läheisiä ja vietämme paljon aikaa keskenämme. Usein viikonloppuisin saatamme pienen "kostean" illanvieton jälkeen jäädä jopa yöksi toistemme luokse. Hän on tarjonnut jopa parisänkynsä toista puolta minulle nukkumapaikaksi ja olenkin muutaman kerran ottanut sen vastaan. Kaverini ei kuitenkaan ole suoraan yrittänyt niin sanotusti iskeä minua, mutta olen alkanut miettimään, että saattaako tämän läheisen ystävyyden syynä osittain olla se, että kaverini odottaa minulta jossakin vaiheessa jotakin läheisempää ja intiimimpää asiaa.

      Tunnen hänet sen verran hyvin, että tiedän raameiltaan melko isokokoisen nuoren miehen sisällä olevan tunteiltaan herkkä ihminen. Pelkään jo etukäteen tilannetta jossa joutuisin torjumaan hänet ja rikkomaan hänen haaveet.
      Toisaalta olen myös ajatellut että käytänkö hänen aikaansa väärin kun vuodesta toiseen pyörimme kahdestaan, kun hän olisi voinut käyttää sen ajan oikean henkilön etsimiseen.

      Hän on paras kaverini ja rakastan häntä kuin veljeäni ja tunnen velvollisuutta olla auttamassa häntä urheiluharrastuksessaan.

      Kylläpä olen itse tilanteeseen ajanut... ;(

      • 8+14

        Siis käsitinkö oikein että et itsekään seurustele parhaillaan? Jos näin on,niin olisiko mahdollista että jollakin tasolla alitajuisesti odotat itsekin hänen aloitettaan? Tuollainen läheisyys ei tule tyhjästä. Sillä sellaista ihmistä kuin 100% hetero ei olekaan, vaan kaikki ovat jotakin väliltä 1-99%. Tuota vaihtoehtoa kannattaa miettiä tarkemmin.


      • krfl

        Olet muuten hyvän kysymyksen äärellä, ja hyvin oivaltanut sen, että hän saattaa ajatella jotain muuta. Siis ihastuminenhan toimii yleensä niin, että kukaan ei sitä etukäteen päätä, toisin sanoen kaverisi on varmaan täysin väkisin ja tahtomattaan ihastunut sinuun (jos siis on ihastunut), ja vaikka hän tietäisikin ettet ole hänestä siinä mielessä kiinnostunut, jos on ihastunut on tosi vaikeaa olla läheinen kaveri ko. ihmisen kanssa. Siinä käy vielä niin että mitä enemmän viettää aikaa yhdessä, sitä todennäköisemmin ihastus voimistuu. Siis, jos hän on sinuun ihastunut etkä sinä vastaa siihen tunteeseen, niin silloin ei ole monia vaihtoehtoja. Hänen täytyisi löytää joku toinen ihastus jotta voitte jäädä kavereiksi.


      • 20+12

        "surumielinen" Mulla on aivan samanlainen tilanne, mutta päinvastoin.

        Paras kaverini on aivan hetero, tai ainakin niin paljon kuin pystys päättelemään. Luonteeltamme olemme lähes samanlaiset ja emme juuri koskaan ole eri mieltä mistään asioista.
        Kummallakaan ei ole pahemmin muita samalla tavalla läheisiä kavereita ja vietämmekin paljon aikaa yhdessä.
        Joskus viikonloppuisin saatamme löhötä hämärässä olohuoneessa sohvalla katsomassa jotakin typerää elokuvaa ja olla samalla pitkiäkin aikoja täysin hiljaa sanomatta toisillemme mitään, mutta samalla tuntuu vain niin hyvältä että on joku toinen vieressä.
        En tiedä mihinkä tämä johtaa, vai johtaako mihinkään ja usein mietin että mitähän hän mahtaa pidemmän päälle haluta ystävyydeltämme.

        Tilanne on hankala kun olemme ajan kuluessa kasvaneet niin läheisiksi.
        Ei ilmeisesti ole olemassa mitään kysymystä jolla tilanne laukeaisi. Tai ehkä on, mutta pelkään sen laukeamista väärillä tavalla...


      • 10+17
        20+12 kirjoitti:

        "surumielinen" Mulla on aivan samanlainen tilanne, mutta päinvastoin.

        Paras kaverini on aivan hetero, tai ainakin niin paljon kuin pystys päättelemään. Luonteeltamme olemme lähes samanlaiset ja emme juuri koskaan ole eri mieltä mistään asioista.
        Kummallakaan ei ole pahemmin muita samalla tavalla läheisiä kavereita ja vietämmekin paljon aikaa yhdessä.
        Joskus viikonloppuisin saatamme löhötä hämärässä olohuoneessa sohvalla katsomassa jotakin typerää elokuvaa ja olla samalla pitkiäkin aikoja täysin hiljaa sanomatta toisillemme mitään, mutta samalla tuntuu vain niin hyvältä että on joku toinen vieressä.
        En tiedä mihinkä tämä johtaa, vai johtaako mihinkään ja usein mietin että mitähän hän mahtaa pidemmän päälle haluta ystävyydeltämme.

        Tilanne on hankala kun olemme ajan kuluessa kasvaneet niin läheisiksi.
        Ei ilmeisesti ole olemassa mitään kysymystä jolla tilanne laukeaisi. Tai ehkä on, mutta pelkään sen laukeamista väärillä tavalla...

        Hankala tilanne. Sinänsä ystävyydessä ja läheisyydessä ei ole mitään vikaa. Maailmassa on paljon yksinäisiä ihmisiä jotka tekisivät mitä vain että heillä olisi edes yksikään noin läheinen ystävä. Mutta ymmärrän myös ongelmasi. Kumpa osaisin neuvoa asiassa...


      • 15+14
        20+12 kirjoitti:

        "surumielinen" Mulla on aivan samanlainen tilanne, mutta päinvastoin.

        Paras kaverini on aivan hetero, tai ainakin niin paljon kuin pystys päättelemään. Luonteeltamme olemme lähes samanlaiset ja emme juuri koskaan ole eri mieltä mistään asioista.
        Kummallakaan ei ole pahemmin muita samalla tavalla läheisiä kavereita ja vietämmekin paljon aikaa yhdessä.
        Joskus viikonloppuisin saatamme löhötä hämärässä olohuoneessa sohvalla katsomassa jotakin typerää elokuvaa ja olla samalla pitkiäkin aikoja täysin hiljaa sanomatta toisillemme mitään, mutta samalla tuntuu vain niin hyvältä että on joku toinen vieressä.
        En tiedä mihinkä tämä johtaa, vai johtaako mihinkään ja usein mietin että mitähän hän mahtaa pidemmän päälle haluta ystävyydeltämme.

        Tilanne on hankala kun olemme ajan kuluessa kasvaneet niin läheisiksi.
        Ei ilmeisesti ole olemassa mitään kysymystä jolla tilanne laukeaisi. Tai ehkä on, mutta pelkään sen laukeamista väärillä tavalla...

        Joillakin on tuollaiset ongelmat, eli liian hyviä ystäviä...

        Kumpa minulla olisi edes yksikin ystävä... ;(


    • epämääräinen21

      Vähän saman kaltaistia ajatuksia. Oon kaveri porukassa lähdössä maaliskuussa Leville lautailemaan. Kaikki ollaan heteroita, paitsi mä salaa myös bi ja yleensä muijista puhutaan jne. Meitä on seitsemän samassa mökissä ja usein hengataan samalla porukalla. Joskus käy niin, että kännissä tulee herättyä toisen vierestä (esim. parvella mökissä patjat vierekäin) ja tuntuu siltä, että olikohan tämä käpertyminen toiselta osapuolelta vahinko. No ei siitä sen enempiä puhuta. Mutta välillä tekisi mieli antaa pusu poskelle, mutta ei uskalla. Intissä taas tupakavereiden kanssa puristeltiin välillä ohimennen toisiamme pepusta.

      • miten vastaan

        Eilen lauantaina hetero kaverini oli yökylässä ja jossakin vaiheessa iltaa hän oli lötänyt kännykkäni ja ottanut kylpyhuoneen peilin kautta itsestään kuvan ilman paitaa. Löysin kuvan vasta äsken puhelintani selatessa. En ole vielä uskaltanut soittaa hänelle kun en tiedä mitenkä kuva pitäisi tulkita. Komeahan se kuitenkin on kun melkein parimetrinen 23v urheilullinen ja ruskeasilmäinen kaveri siinä kivasti hymyilee. ;)


      • 5+3
        miten vastaan kirjoitti:

        Eilen lauantaina hetero kaverini oli yökylässä ja jossakin vaiheessa iltaa hän oli lötänyt kännykkäni ja ottanut kylpyhuoneen peilin kautta itsestään kuvan ilman paitaa. Löysin kuvan vasta äsken puhelintani selatessa. En ole vielä uskaltanut soittaa hänelle kun en tiedä mitenkä kuva pitäisi tulkita. Komeahan se kuitenkin on kun melkein parimetrinen 23v urheilullinen ja ruskeasilmäinen kaveri siinä kivasti hymyilee. ;)

        Olisipa minullakin noin rohkeita kavereita...

        Hankala tapaus kuitenkin. Kyseessähän voi tietenkin olla selvä vinkki sinulle, tai sitten vain hyvän itsetunnon omaavan heteron kaverin "lahja" sinulle.

        Ensimmäinen vaihtoehto onkin vaikein ja vaarallisin. Henkilö täytyy tuntea hyvin jotta voisi tulla ensimmäiseen johtopäätökseen ja sinähän hänet parhaiten tunnet, kun kavereita olette. En menisi pelkästään tuolla tiedolla olettamaan mitään.

        Jos kyseessä on taas toinen vaihtoehto, niin kannattaa ottaa lahja vastaan ja ihailla kuvaa ja elettä koko sen arvosta. Sinulla on hieno ystävä josta kannattaa pitää kiinni. :)


      • heh^_^
        miten vastaan kirjoitti:

        Eilen lauantaina hetero kaverini oli yökylässä ja jossakin vaiheessa iltaa hän oli lötänyt kännykkäni ja ottanut kylpyhuoneen peilin kautta itsestään kuvan ilman paitaa. Löysin kuvan vasta äsken puhelintani selatessa. En ole vielä uskaltanut soittaa hänelle kun en tiedä mitenkä kuva pitäisi tulkita. Komeahan se kuitenkin on kun melkein parimetrinen 23v urheilullinen ja ruskeasilmäinen kaveri siinä kivasti hymyilee. ;)

        Täys heterojäynä. Ihme ettei samantien laittanu facebookkiin sun tilille ja otsikkona joku 'kiitos viimeisestä'. =)

        Sama juttu tuolla aikaisemmin noi mökkikännikäpertymiset ja inttipuristelut. Jotkut on niin täysin heteroita ettei ne hiffaa ollenkaan noissa teoissa olevan yhtään mitään seksuaalista. Se ei yksinkertaisesti mene niille ymmärrykseen miten bisse voi tulkita noi.

        Eli en lähtisi mitään liikoja toivoja elättelemään. Tottakai voit itte ottaa selvää miten pitkälle menee... täyshetero hyvällä itsetunnolla ei ole moksiskaan kaverin suutelusta muiden nähden - mutta yllättäen kahden kesken suutelu mökillä takkatulen ääressä muiden nukkuessa onkin aivan eri asia. Ja sillä ON merkitystä.


      • 14+4
        heh^_^ kirjoitti:

        Täys heterojäynä. Ihme ettei samantien laittanu facebookkiin sun tilille ja otsikkona joku 'kiitos viimeisestä'. =)

        Sama juttu tuolla aikaisemmin noi mökkikännikäpertymiset ja inttipuristelut. Jotkut on niin täysin heteroita ettei ne hiffaa ollenkaan noissa teoissa olevan yhtään mitään seksuaalista. Se ei yksinkertaisesti mene niille ymmärrykseen miten bisse voi tulkita noi.

        Eli en lähtisi mitään liikoja toivoja elättelemään. Tottakai voit itte ottaa selvää miten pitkälle menee... täyshetero hyvällä itsetunnolla ei ole moksiskaan kaverin suutelusta muiden nähden - mutta yllättäen kahden kesken suutelu mökillä takkatulen ääressä muiden nukkuessa onkin aivan eri asia. Ja sillä ON merkitystä.

        Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan hyppää sänkyyn heti paljasta pintaa nähdessään.


    • Suunta931

      Oltiin kerran, kauan sitten 90-luvulla pelireissulla (korista) Ruotsissa. Matka taittui laivalla ja hmm sellaisia yläasteikäisiä. Olin kai joukkueen ainut gay, mutta sillä reissulla tapahtui jotain. Olin yläpetillä ja kaverit tuli hyttiin. Heittivät läpällä että katsotaan seisooko sillä... Olin hereillä, mutta nukkuvinani ja jöpötti entistä lujempaa. En uskaltanut tehdä mitään siinä, eikä ne muuta kuin katsoivat housuja alas vetämällä. Silti se oli kiva muisto :)

    • Scotti

      Maastopyöräily (myös kisoja), snoukka (ei kisoja), pesäpallo (joo) ja satunnaiset muut lajikokeilut. Sellaisen jutun oon havainnut käytännön elämässä, että urheilijoista taitaa löytyä keskimääräistä enemmän seksiaddikteja...? Siinä että treenaa ja rääkkää kroppaa rajusti on joku yhteys seksiin!

    • hkisamu

      Kyllähän kunnon treeni (esimerkiksi sellainen 15 km juoksu / 40 km fillarilla ja erityisesti varsinkin kesähelteellä että tulee kunnolla hiki ;) ainakin mulle tekee innokkaan olon ja parantaa seksin(kin) laatua verrattuna passiiviseen möllöttämiseen ;)

      • Katse paljastaa

        Mistä voisit tunnistaa joukkueesi toisen homon tai bi-jätkän. Yritä seurata sen kaverisi, jota ehkä epäilet meikäläiseksi, katseita. Hetero välttää lähes takuuvarmasti katsomasta toisen miehen penistä kun taas homo katsoo tai ainakin vilkaisee vaistomaisesti toisen varustusta. Toki top -jätkät katsovat myös pitkään toisen persettä. Katseista voit jo aika paljon tehdä johtopäätöksiä kuten myös joku homo Sinunkin katseistasi. Heterot eivät myöskään parturoi itseään vaan antavat karvat kasvaa kuin taas homot helposti sen tekevät.
        Mielenkiintoista pukkarin ja saunan suihkuiltoja kullekin.


      • Actionman
        Katse paljastaa kirjoitti:

        Mistä voisit tunnistaa joukkueesi toisen homon tai bi-jätkän. Yritä seurata sen kaverisi, jota ehkä epäilet meikäläiseksi, katseita. Hetero välttää lähes takuuvarmasti katsomasta toisen miehen penistä kun taas homo katsoo tai ainakin vilkaisee vaistomaisesti toisen varustusta. Toki top -jätkät katsovat myös pitkään toisen persettä. Katseista voit jo aika paljon tehdä johtopäätöksiä kuten myös joku homo Sinunkin katseistasi. Heterot eivät myöskään parturoi itseään vaan antavat karvat kasvaa kuin taas homot helposti sen tekevät.
        Mielenkiintoista pukkarin ja saunan suihkuiltoja kullekin.

        Osittain totta. Hetero skannaa suihkussa yhden kerran ylhäältä alas. Homo saattaa skannailla useammankin kerran, ellei ole opetellut tietoista katseen kontrolloimista. Urheilupiireissä homot opettelee tietoisesti olemaan vilkuilematta. Tähän tottuu aikaa myöten täydellisesti, eikä edes seiso saunassa missää tilanteissa. Kullin kontrollointi on vaikein asia, mutta siihenkin oppii heheh

        Et voi tunnistaa homoa joka on opetellut olemaan heterosti. Katse kyllä paljastaa, mutta hetero ei tuota katsetta tunnista...


    • Tunturipoika

      Lumilaudalla kiidän rinteitä, parkeissa, boardercrossia ja tietty ihan fiiliksellä rinteissä.

    • Anonyymi

      Jääkiekko ja Motocrossi

      19v bi poju (kaverit ei tiedä)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe