monta punnerrusta saatte

punnerrus31

laittakaa ikänne painnne ja punnerrusten määrä

13v 43kg 31punnerrusta

59

5145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punnerrus31

      painonne*

    • ecc__

      kaikki punnerrukset

    • jokuwaaaan

      64 punnerrusta, 15v ja 53kg

    • ecc__

      44 vain. 16v 83kg

    • Uws :3

      13v 54 kg ja 63 menee puhtaana putkeen

    • Eipä oo yläkoulun jälkeen punneruksia vedelty. Silloin meni puhtaana about 55 kpl 45 sec

      • ami$

        Itellä melkei sama otin vähän vakavammin kuntoilu 7-8lk parhaana aikana vedin300 vatsaa ja 100punnerrusta kerran päivässä no lopulta tuli ranne ongelma joka parantunut vasta hiljattain ja nykyjään 16v amis


    • Jebezzi

      13v 60kg 66punnerrust

    • 14v

      185kg ja yks naistenpunnerrus

    • minäollaläski

      65kg 10 punnerrustaXD

    • joxuu

      14v 67kg 0 punnerrustaxD

      • Tyttö1238668

        12v. 38kg miesten punnerruksia 6 ihan alas XD
        Naisten 68
        Oon siis tyttö


      • -99 tyttö
        Tyttö1238668 kirjoitti:

        12v. 38kg miesten punnerruksia 6 ihan alas XD
        Naisten 68
        Oon siis tyttö

        Pystyn puhelimella kommentoimalla vaan vastaamalla jonkun toisen kommenttiin, mutta

        14v 57kg 170cm (laitoin nyt pituudenkin, ettei kukaan ihmettele painoa) 40 miesten punnerrusta


      • gfddee
        Tyttö1238668 kirjoitti:

        12v. 38kg miesten punnerruksia 6 ihan alas XD
        Naisten 68
        Oon siis tyttö

        Ei ne ole mitään miesten punnerruksia vaan etunoja-punnerruksia.


      • gfddee kirjoitti:

        Ei ne ole mitään miesten punnerruksia vaan etunoja-punnerruksia.

        Etunojapunnerrus* jos lähdetään pätemislinjalle.


    • teinjustäske :o

      11v 43kg ja 65 punnerrusta

    • nuori poika vaan

      Kuinkakohan alas päästätte sen punnerruksen koska ite olen 15v käyn jokatoinen päivä salilla saan 14 leukaa suoriltaan painan 64kg ja silti saan vain 30-40 punnerrusta mutta teen punnerrukset sillei että napa koskee maahan... Että jos teette "nössöjen" punnerruksia ni ei ihme jos menee 60 tai enemmän ja olen aivan varma että puolet valehtelevat punnerrustensa määrän :D:D

      • tytövaan♥

        12v 48kg ja 83 miesten punnerusta on tyttö ja harrastan lätkää


      • Napa maahan? Miten helvetissä saat navan maaha? Punnerrukset kuulu tehdä niin että rinta on 1-2cm maasta.


      • -roskapostirobotti-
        jyyrgen kirjoitti:

        Napa maahan? Miten helvetissä saat navan maaha? Punnerrukset kuulu tehdä niin että rinta on 1-2cm maasta.

        owned, n1


      • Anonyymi

        15v joku 63kg 175cm en käy salilla mutta treenaan joka päivä kotona ja eilen illalla tein uuden enkan punnerruksissa 50 teen punnerruksia että nenä hipoo lattiaa ja kädet menee ylhäällä melko suoraks. Omasta mielestä en oo ees hyvä kuntone ja vähän plösö mutta oon tehny punnerruksia jonkun aikaa niin helposti luonnistuu. Leuoissa oon kyllä ihan paska ku ei oo selkä lihaksia...


    • mäheikkoläskipaska

      12,pituus 153, paino 48-53 saan tehtyy yli 100 naisten punneruxii mut miesten saan vaan 10

    • 2136gfg

      17, 180 ja 90, 10 punnerrusta.

      • arnoton hinaaja

        15v, 185cm, 65kg, punnerruksia saan PUHTAASTI noin 30, mutta kun lähen kusettamaan (kroppa ei suorassa, jalat harallaa, rinta ei maahan, perse pystyssä, kädet ei suoraan hartioiden alla jne.) saan kevyesti yli 60, että opetelkaa lapsukaiset tekniikka, ennenku tuutte pätemään. Sama leuanvedossa, kaikki heiluminen kielletty ja leuat vedetään suorilta käsiltä leuka reilusti tangon yli. Kusettamalla saan yli 40 leukaa, mutta oikealla tekniikalla, kappas vaan, vain 26.


      • arnoton hinaaja kirjoitti:

        15v, 185cm, 65kg, punnerruksia saan PUHTAASTI noin 30, mutta kun lähen kusettamaan (kroppa ei suorassa, jalat harallaa, rinta ei maahan, perse pystyssä, kädet ei suoraan hartioiden alla jne.) saan kevyesti yli 60, että opetelkaa lapsukaiset tekniikka, ennenku tuutte pätemään. Sama leuanvedossa, kaikki heiluminen kielletty ja leuat vedetään suorilta käsiltä leuka reilusti tangon yli. Kusettamalla saan yli 40 leukaa, mutta oikealla tekniikalla, kappas vaan, vain 26.

        Kyllä nyt ton painosen pitäis saada paremmat tulokset kun kyse kehonpainolla tehtävistä liikkeistä. Ellei siis välttämättä ole anorektikon lihakset.


    • Punttiveljet Ry

      Moi! Oon 12-vuotias nuori herra. Käyn joka toinen päivä salilla treenaamassa pari tuntii kerrallaan, mielellään pohjelihaksia. Vuoden olen jo kerennyt tätä harrastaa.

      Minulta puhtaita etunojapunnerruksia 60 punnerusta / 30sec.
      Näitä "naistenpunneruksia" 8000 punnerusta / 1min.

      Mutta ei kannata hätkähtää näistä luvuista, kun tähän treenaamiseenkin kuluu aikaa todella paljon. Kilpatasolla mennään. :)

      Ps. Seuraan otetaan ilomielin uusia tulokkaita!

    • Mies 18v bodari

      Oikeat punnerrukset tehdään niin,että kroppa on varpaiden ja käsien varassa!!!

      Lisäksi suurinpiirtein nenänpää koskettaa lattiaa! 2cm korkeintaan väliä,siis lattiaan nenänpäästä mitattuna vartalo suorana!!!!

      Sellaisia minä pystyn tekemään 27kpl minuutin sisään ja ns. Naisten (polvet lattiassa en edes laske).Niitä saisin turtumiseen saakka...Liian kevyttä.

      Olen 18v ja 189cm paino 107kg.

      • Eipä kyllä sun kokosta voi enään bodariks kutsua. Meinaan että henkilöt joilla on 30% rasvat on kaikkea muuta kui bodareita, huolimatta siitä lihasmassan määrästä. Sun mitoilla, iällä, ja punnerrusten määrällä en usko että olet kireässä kunnossa.


    • Läski

      12w ,158 , 57kg . 20 - 30 punnerrusta,en harrasta mitään muuta knu koneella olemista :)

    • turunpoikii

      pojke, 17,5w...72,3kg.....89,90,91,92,9..... oioi mainostauko loppu...jatkan elokuvan parissa onnee vaa---

    • t329tjweådsipcvwe

      15v, 65kg ja 16 etunojapunnerrusta(oikein tehtyjä ja puhtaita, lopetan siihen kun en voi tehdä enää kunnollista)

    • wasd

      14v 55kg 50 punnerrusta

    • Vitunturhakeskustelu

      18 v 70 kg 2punnerrusta

    • Naiset ja miehet,

      punnerratte väärin.

      • lentopallo <3

        13-vuotias tyttö, pituus 160 cm, paino n, 55 ja "oikeita punnerruksia" menee jotain 15-17:D


      • !apua XD
        lentopallo <3 kirjoitti:

        13-vuotias tyttö, pituus 160 cm, paino n, 55 ja "oikeita punnerruksia" menee jotain 15-17:D

        Onks tää huolestuttavaa et oon tyttö 13v enkä saa yhtäkää "miesten punnerrust" XD?


      • -roskapostirobotti-
        !apua XD kirjoitti:

        Onks tää huolestuttavaa et oon tyttö 13v enkä saa yhtäkää "miesten punnerrust" XD?

        ei?


    • Vaan!

      15v 65kg ja 147 punnerrusta aamuisin .)

      • ocean-

        15v. 44 kg päivästä riippuen mennee yleensä 30 tai yli ja ihan oikeita on. Leukoja mennee päivästä riippuen 10-12 puhtaana.


    • siimaboy

      15v 40kg ja 50 punnerrusta menee

    • Salil22Poitzu2

      16 v ja öö menee salee 80 ku viimeks koitin sain 120 mut meni hetki aikaa ja käyn salil joka päivä treenaan kylkii tosi paljo!!! ja nii ja harrastan kuviokelluntaa joten hyvät niskalihakset löytyy!! ja tuota numerot ovat normaalit koska käynhän joka päivä salilla ja täysmaitoa tulee paljon juotua!

    • kikster

      15v
      165cm/53kg
      30-40 punnerrusta riippuen päivästä.
      leukoija menee 25

      • -roskapostirobotti-

        millä otteella leukoja? myötä-, vasta- vai "salibändy"-otteella?on iso ero


    • 63 ja oon 175 cm ja 84 kg

    • hard1

      12v 40kg 85 punnerrusta

    • Anonyymi

      Ite painan 37 kg , saan 50 punnerrusta ja 20 leukaa

    • Anonyymi

      Mitäs tää nyt on itte treenaan päivittäin ankarasti ja saan vain jotain 25 max putkeen

    • Anonyymi

      10 punnerrusta, oon tyttö 32 kg 150 cm

      • Anonyymi

        Oon siis 11v


    • Anonyymi

      16v 82kg 87punnerrusta

      • Anonyymi

        Kuis pitkä vehje sulla on?


    • Anonyymi

      14 v (tyttö) 49 kg 34 punnerrusta

    • Anonyymi

      11v 35kg 32punnerrusta minuutissa

    • Anonyymi

      T 13 46kg 159cm
      49 etunojapunnertusta

    • Anonyymi

      13v 50kg 160cm 40punnerrusta

      • Anonyymi

        13 vee. 50 kilpi. 41 miestenpunnerrusta (oon tyttö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 vee. 50 kilpi. 41 miestenpunnerrusta (oon tyttö)

        50 kiloo


    • Anonyymi

      11v 38kg 57 on enkka

    • Anonyymi

      13 v 56 kg 23 punnerrusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe