Voitaisiinko Keski-Pohjanmaalle perustaa uusi palsta " SUURPEDOT" jonne peto vihaajat ja puolustajat voisivat mennä VAAHTOAMAAN!!!! Kohta vuoden jatkunut tuo sama jauhanta!!! Taas 5 ensimmäistä keskustelua samoista aiheista!!!
Keski-Pohjanmaalle uusi palsta SUURPEDOT!!!
4
149
Vastaukset
- Vittuutunut
Pakko sitä on SAATANA täällä ottaa esiin homman, kun metttät kuhisee petoja niin ettei niissä voi enään kulkea niinkuin ennen. Ei kaikilla ole asetta turvanaan ja nämä SAATANAN pedot tuppaavat tulemaan pihoille asti.
- kYLLÄSTYNYT!!!!!!!
Ensimmäinen urpo löytyi heti. Eikö ylläpito voi tehdä sitä suurpeto palstaa!!!
- oletko edes kirjoitt
kYLLÄSTYNYT!!!!!!! kirjoitti:
Ensimmäinen urpo löytyi heti. Eikö ylläpito voi tehdä sitä suurpeto palstaa!!!
tämä on ihan hyvä palsta, mene muualle ellei kelpaa, mitä aiheita olet laittanut palstalle, kun ne peittyy muutamaan petoavaukseen?
- kokkolasta......m,,
Hyytynyttä tuo petokeskustelu on samoin koko palsta, joku avaa peto vihakeskusteluja lähes viikottain, mutta harva viitsii enään kommentoida. Kohta keskustelu kiihtyy kun Perhon jupakka alkaa oikeudessa.
Itse viihdyn paremmin Kokkola palstalla, joka on kieltämättä monipuolisempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658