TÄÄL 50V SINKKUMIES HALUAIS PIKAA LÖYTÄVÄN VUOKRA ASUNNON MISTÄPÄIN TAHANSA SUOMEA JOKA EI TARVII OLLA PRIIMA KUNNOSSA KOSKA REMONTTITAITOA JA HALUAKIN LÖYTYY PITÄÄ ASUNTO KUNNOSSA JA PAIKASTA RIIPPUEN MAX. 500-650E yHTEYTTÄ SAA JOKO KÄNNYYNI 0449430365 TAI [email protected]
HALUAN VUOKRATA PIKAA YKSIÖN/KAKSION TAI VASTAAVAN
4
312
Vastaukset
- kittylar
Hei, olisitko valmis tulemaan Savoon,kaupunki nimeltään Kiuruvesi,siellä olisi 40"yksiö,10min keskustasta,hyväkuntoinen ja hiljattain remontoitu,rauhallinen ja saunakin löytyy.kerron lisää jos asia kiinostaa,
Hei vaan ja tuhannet kiitokset viestistäsi! Kyllä minua ihan mielenkiinnolla kuulustaa tuo ja haluaisin kuulla lisää koska minulle on aivan sama missäpäin suomea asustelen kunhan asunto löytyy,olenhan vapaa poikamies! Joten kiva ois kuulla ja minulle voit kirjoitella suoraan Sähköpostiini. [email protected] arto
- kittylar
artokeranen kirjoitti:
Olen kiinnostuneena odotellut kuulevani lisää tuosta asunnosta??
tv.artoSinulle on s-postia lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317