TÄÄL 50V SINKKUMIES HALUAIS PIKAA LÖYTÄVÄN VUOKRA ASUNNON MISTÄPÄIN TAHANSA SUOMEA JOKA EI TARVII OLLA PRIIMA KUNNOSSA KOSKA REMONTTITAITOA JA HALUAKIN LÖYTYY PITÄÄ ASUNTO KUNNOSSA JA PAIKASTA RIIPPUEN MAX. 500-650E yHTEYTTÄ SAA JOKO KÄNNYYNI 0449430365 TAI [email protected]
HALUAN VUOKRATA PIKAA YKSIÖN/KAKSION TAI VASTAAVAN
4
268
Vastaukset
- kittylar
Hei, olisitko valmis tulemaan Savoon,kaupunki nimeltään Kiuruvesi,siellä olisi 40"yksiö,10min keskustasta,hyväkuntoinen ja hiljattain remontoitu,rauhallinen ja saunakin löytyy.kerron lisää jos asia kiinostaa,
Hei vaan ja tuhannet kiitokset viestistäsi! Kyllä minua ihan mielenkiinnolla kuulustaa tuo ja haluaisin kuulla lisää koska minulle on aivan sama missäpäin suomea asustelen kunhan asunto löytyy,olenhan vapaa poikamies! Joten kiva ois kuulla ja minulle voit kirjoitella suoraan Sähköpostiini. [email protected] arto
- kittylar
artokeranen kirjoitti:
Olen kiinnostuneena odotellut kuulevani lisää tuosta asunnosta??
tv.artoSinulle on s-postia lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742