Tarkoitus olisi hankkia sähkökäyttöinen/paristokäyttöinen rintapumppu eli haluaisinkin kuulla kommentteja, että mitä pumppua suosittelisit ja miksi?
Mitä sähkökäyttöistä rintapumppua suosittelet ja miksi?
5
1798
Vastaukset
- Blulla
Mulla oli käytössä Ainu medela mini electric. Se nyt sattui olemaan edullisin minkä löysin, sen takia sen ostin. Mutta olin kyllä erittäin tyytyväinen, sen lyhyen ajan minkä sitä käytin. Oli helppo kasata ja puhdistaa. Ei ollut kauheen kova ääninen eli ei häirinnyt vauvan unta. Ja pumppaamisen voimakkuutta sai säädettyä.
- pumppailija
Jos on tarkotus pumppailla koko ajan elikkä kaikki maidot (imetys ei jostain syystä onnistu) niin suosittelen kotikäyttöistä Amedan pumppua. Sillä saa pumpattua molemmat rinnat kerralla. Säästää aikaa. On yhtä helppo puhdistaa kuin muutkin pumput. Itse en muuta vastaavaa tuolla hintaluokalla löytänyt. www.rintapumppu.fi.
Itse pumppailin tuolla. Kannattaa tilata samalla silkoniset suojat niihin tötsiin. Mulla meni nännit rikki ilman niitä.
Jos taas ajattelit pumppailla silloin tällöin (muutamia kertoja päivässä) niin Aventin sähköpumppu on hellävarainen. Heruminen saattaa ottaa aikansa, mutta kun kärsivällisesti heruttelee ja maitoa alkaa tulla niin toimii hyvin.
- äiskä80
ainu medela swing on hyvä, tosin ei kokemusta muista.
- gjjkfjh
ameda, ainu on kovaääninen ja tärisee ikävästi mutta toimii pienemmällä patterimäärällä &on matkalla parempi. Ameda silti ehdottomasti parempi näistä.
- Ardo1
Ardo Calypso tuplapumppu ja siihen Beldico osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761