Mitä sähkökäyttöistä rintapumppua suosittelet ja miksi?

pumppaamaan

Tarkoitus olisi hankkia sähkökäyttöinen/paristokäyttöinen rintapumppu eli haluaisinkin kuulla kommentteja, että mitä pumppua suosittelisit ja miksi?

5

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blulla

Mulla oli käytössä Ainu medela mini electric. Se nyt sattui olemaan edullisin minkä löysin, sen takia sen ostin. Mutta olin kyllä erittäin tyytyväinen, sen lyhyen ajan minkä sitä käytin. Oli helppo kasata ja puhdistaa. Ei ollut kauheen kova ääninen eli ei häirinnyt vauvan unta. Ja pumppaamisen voimakkuutta sai säädettyä.

• pumppailija

Jos on tarkotus pumppailla koko ajan elikkä kaikki maidot (imetys ei jostain syystä onnistu) niin suosittelen kotikäyttöistä Amedan pumppua. Sillä saa pumpattua molemmat rinnat kerralla. Säästää aikaa. On yhtä helppo puhdistaa kuin muutkin pumput. Itse en muuta vastaavaa tuolla hintaluokalla löytänyt. www.rintapumppu.fi.
        Itse pumppailin tuolla. Kannattaa tilata samalla silkoniset suojat niihin tötsiin. Mulla meni nännit rikki ilman niitä.

Jos taas ajattelit pumppailla silloin tällöin (muutamia kertoja päivässä) niin Aventin sähköpumppu on hellävarainen. Heruminen saattaa ottaa aikansa, mutta kun kärsivällisesti heruttelee ja maitoa alkaa tulla niin toimii hyvin.

• äiskä80

ainu medela swing on hyvä, tosin ei kokemusta muista.

• gjjkfjh

ameda, ainu on kovaääninen ja tärisee ikävästi mutta toimii pienemmällä patterimäärällä &on matkalla parempi. Ameda silti ehdottomasti parempi näistä.

• Ardo1

Ardo Calypso tuplapumppu ja siihen Beldico osat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4340
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4089
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3746
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      108
      3635
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3357
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      87
      2932
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe