pakkopakko

oulunpoika3

Eli oon 20 vuotias iha muute perusterve ukko. Ongelmana vaa on pakkomielteet. Mun on esim pakko koskea joka tavaralla nokkaan, ranteeseen ja napaan. Jos kosken oikealla käjellä johonki, pitää koskea myös vasemmalla. Kotoa lähtiessä pitää tarkastaa monta kertaa että kaikki hellat ja kahvinkeittimet ja saunat on kiinni. Jääkaapin ovea pitää myös painella paljon. Asunnossa minulla on parvekkeessa kaksi ovea, ja molemmissa kahvat on eri asennossa(toinen pystyssä ja toinen poikittain) sillon ku ne ovat kiinni, ja mua häirittee se aivan hulluna ku on pakkomielteen mukaan ne pitäs olla samassa asennossa, eli joudun pitämään ulommaista ovea auki. Liekkös nämä sitten jotakin pakkoliikkeitä, tai tic liikkeitä mistä joku on joskus jotaki puhunu. Minulla on pakko painella silmiä kiinni supistaa huulia ja hieroa ylähuulta nokkaa vasten. Kättä pitää jäykistellä ja suoristaa. Päätä pitää jäykistää silleen että käännän päätä vasemmalle ja pidän suuta auki. Myös silmiä pitää painella ja räpytellä ja puhumiseen keskittyminen on välillä vaikeaa kun pitää keskittyä siihen räpyttelyn tahtiin. Sitten on tämmösiä erillaisia sarjoja, että esim ensin pitää nuolasta leukaa, sitten hierasta ylähuulta nokkaa vasten ja sen jälkeen vielä painella silmiä. Osaisko siis kukkaan kertoa että mikähän mulla on? :D

1

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutse

Varmasti ainakin ihan hassut eleet. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3033
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1590
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      221
      1345
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      977
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe