MRoom -parturi?

Töllö päällä

Kokemuksianne?

Itseäni ärsyttää se nörteistä, idiooteista ja niljakkeita koostuva asiakaskunta ja se, kun siellä muutama vosu tyrkyttää hiushoitotuotteita. Leikkuujälkikin on vähän huolittelematon, kun takatukka leikataan niin kuin naisilla eikä pyöristetä.
Parturit on kyllä kauniita;)

7

2570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAHAA ON

Oletko sinä se perseaukinen jonka unohdit lisätä ''koostuvaan asiakaskuntaan''?

• Töllö päällä

Mitä höpötät? On minulla kortti.

• voukutukka

No niiden tyttöjen vuoksihan minä siellä käyn, ja vielä vaihtuvat sopivan tiheään niin ei ehdi kyllästyä. Mutta ehkäpä juuri siksi eivät ole kovinkaan taitavia tai huolellisia leikkaajia. Harjoittelupaikka oikeisiin töihin.

• voukutukka

En ihan nyt saa kiinni töllön ajatuksenjuoksusta. Olen ihan taviskaveri joka käy mieluusti nättien tyttöjen parturoitavana. Miksi ihmeessä minun niitä sääliä pitäisi?? Ja itse olet ainoa joka tässäkin ketjussa narisee kun pahaset ämmät.

Eli ei Oulun parhaita partureita, mutta edullinen, pääsee ilman ajanvarausta ja kun on kortti niin jonon ohi, saa pesun samaan hintaan ja vielä päähieronnan. Jos tämän päälle vielä kauniit naiset niin mikä ettei.

Ainoa mikä siellä sinunlaistesi besserwissereiden lisäksi ärsyttää on se amiskaveri joka on ilmeisesti joku vuoropäällikö mikälie joka siellä vouhkaa kun maailmanomistaja. Melekonen pelle.

• vakkarivaanmulle

Minä taas nimenomaan tykkään että aina on sama ja luotettu parturi. Kävin tuolla jonkin aikaa kun oma parturi oli äitiyslomalla ja sinä aikana (n.vuosi) ei tainnut kertaakaan sattua sama neiti leikkaamaan. Ja kun en kehdannut korttia ostaa siltä lipevältä sälliltä (jota kai tuossa aiemminkin puhuttiin) niin aina meni pari jannua jonossa ohi. Liukuhihnahommaa. Parturien halpahalli.

• eiks vois jättää poi

Kyllä tuo oheistuotteiden tyrkyttäminen on melko törkeetä ,ois nyt tarjolla tätä 2 yhden hinnalla, höpö höpö ja mitä sisältävät...

• Huilu huuleen

No ei ne kaikki tyrkytä.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe