onko Elisalla samassa mastossa aina 4G ja 3G lähettimet, vai voiko olla jossain vain toinen, siis sellaisilla alueilla jossa on myös olemassa tämä 4G
4-3-G-lähetin
3
161
Vastaukset
- lähetin suuntaus
Se riippuu siitä että miten lähettimet ovat vuokrattuja vai ovatko elisa oyj:n omistamia. Jos Elisa omistaa niin silloin 3G ja 4G ovat samalla Elisan lähettimellä.
Hei pohj.etelä,
Jos tarkoitat tukiaseman mastossa olevia lähettimiä, niin 3G:lle ja 4G:lle on omat lähettimensä. Ne käyttävät eri tekniikaa ja niillä on myös omat taajuusalueensa käytössä. Fyysisesti siis täysin eri asia.
Samassa mastossa toki voi olla useampia lähettimiä: 2G:stä 4G:hen, riippuen mastosta. Joissain mastoissa on myös useamman operaattorin lähettimiä.
3G ja 4G eivät siis mene käsikädessä siinä mielessä, että 4G-mastossa ei välttämättä ole muita lähettimiä eikä läheskään kaikisas 3G-mastoissa ole 4G-verkon lähettimiä.
Toivottavasti tämä selvensi hieman tilannetta sinulle.
Tomi / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- et sillei hei
Harvoin on pelkkä 4G mastossa, jos olisi, silloin vain muutamien ihmisten puhelimet toimisivat kyseisellä alueella. Kyllä niissä on 3G ja GSM 99,9% varmuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089