Olen miettinyt että miksi ihmisiä kiinnostaa f1 enemmän kuin ralli?
vaikka molemmissa tietysti omat hyvät puolensa niin minua ainakin kiinnostaa henkilökohtaisesti enemmän ralli, koska rallissa tapahtuu enemmän ja jännitystä kestää 3 päivää kuin formuloissa n.2 tuntia? voisitteko kertoa mielipiteenne
-kumpi kiinnostaa ja miksi
kiitos jo etukäteen!
Ralli vs F1
5
225
Vastaukset
- F1 vs Rally
Sama kuin kysyisi, miksi jalkapallon mestareiden liiga kiinnostaa maailmalla enemmän kuin superpesis. Formula 1 on vain yksi formuloiden muoto, kun taas ralli sana käsittää kaikki mahdolliset rallit, romurallista WRC:hen. Mutta jos nyt puhutaan molempien kuninkuunluokista, niin kyllähän F1:sen suosio on aivan eri maata verrattuna ralliin, niin maailmalla, kuin Suomessakin.
Ralli on saanut Suomessa suuret mittakaavat, koska täältä on tullut monia mestareita. Esim. Mäkinen, Kankkunen, Grönholm, siinä viimeisimpiä. Aivan kuten Räikkösen ja Häkkisen takia F1 on pinnalla tänäkin päivänä. Mutta maailmanlaajuisesti ajateltuna WRC touhu ei herätä yhtä laajaa kiinnostusta, kuin F1. Ohjelmatarjonta, lähetykset, seurattavuus, tallien määrä, kaikki on mielestäni paljon parempaa Formuloissa. Ja juuri tämä suuri kansainvälinen huomio tekee F1:sestä minulle mielenkiintoisen, vaikka ralliakin on hieno seurata esim. Jyväskylässä.
Sanoin ranskalaiselle formuloista kiinnostuneelle ystävälleni kaksi vuotta sitten, että on se Sebastian Loeb vaan kova kuski. Ystäväni kysyi, kuka se on! Keskustelu jäi siihen jatkoimme keskustelua Alonsosta ja muista F1 suuruuksista - malleja on
Molemmat kuoleman malleja nuorillemme.
- Omakokemuksenion
Olen huomannut, että formuloista pitävät monet naisetkin, ralli tuntuu olevan lähinnä miesten juttu. En tiedä yhtään naista, joka olisi aidosti kiinnostunut rallista ja seuraisi sen tapahtumia medioista.
- tosikummallista
Palstaa seuranneena voi todeta F1:n kiinnostavan erityisesti yhtä trollia, väittää arvostavansa enemmän indya, mutta kuitenkin on tällä palstalla lähes 24/7.
- AjelevatYksinMetsässä
Ralli on maailman tylsin laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113