Olen miettinyt että miksi ihmisiä kiinnostaa f1 enemmän kuin ralli?
vaikka molemmissa tietysti omat hyvät puolensa niin minua ainakin kiinnostaa henkilökohtaisesti enemmän ralli, koska rallissa tapahtuu enemmän ja jännitystä kestää 3 päivää kuin formuloissa n.2 tuntia? voisitteko kertoa mielipiteenne
-kumpi kiinnostaa ja miksi
kiitos jo etukäteen!
Ralli vs F1
5
202
Vastaukset
- F1 vs Rally
Sama kuin kysyisi, miksi jalkapallon mestareiden liiga kiinnostaa maailmalla enemmän kuin superpesis. Formula 1 on vain yksi formuloiden muoto, kun taas ralli sana käsittää kaikki mahdolliset rallit, romurallista WRC:hen. Mutta jos nyt puhutaan molempien kuninkuunluokista, niin kyllähän F1:sen suosio on aivan eri maata verrattuna ralliin, niin maailmalla, kuin Suomessakin.
Ralli on saanut Suomessa suuret mittakaavat, koska täältä on tullut monia mestareita. Esim. Mäkinen, Kankkunen, Grönholm, siinä viimeisimpiä. Aivan kuten Räikkösen ja Häkkisen takia F1 on pinnalla tänäkin päivänä. Mutta maailmanlaajuisesti ajateltuna WRC touhu ei herätä yhtä laajaa kiinnostusta, kuin F1. Ohjelmatarjonta, lähetykset, seurattavuus, tallien määrä, kaikki on mielestäni paljon parempaa Formuloissa. Ja juuri tämä suuri kansainvälinen huomio tekee F1:sestä minulle mielenkiintoisen, vaikka ralliakin on hieno seurata esim. Jyväskylässä.
Sanoin ranskalaiselle formuloista kiinnostuneelle ystävälleni kaksi vuotta sitten, että on se Sebastian Loeb vaan kova kuski. Ystäväni kysyi, kuka se on! Keskustelu jäi siihen jatkoimme keskustelua Alonsosta ja muista F1 suuruuksista - malleja on
Molemmat kuoleman malleja nuorillemme.
- Omakokemuksenion
Olen huomannut, että formuloista pitävät monet naisetkin, ralli tuntuu olevan lähinnä miesten juttu. En tiedä yhtään naista, joka olisi aidosti kiinnostunut rallista ja seuraisi sen tapahtumia medioista.
- tosikummallista
Palstaa seuranneena voi todeta F1:n kiinnostavan erityisesti yhtä trollia, väittää arvostavansa enemmän indya, mutta kuitenkin on tällä palstalla lähes 24/7.
- AjelevatYksinMetsässä
Ralli on maailman tylsin laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733