Mitä ihemettä ..

MajaA

Mä oon mustasukkainen mun poikaystävästä.. Ollaan oltu vajaa vuosi yhdessä. Mun tietoon ei oo tullut et hän ois pettänyt mua, ainakaan fyysisesti.. Mutta mä oon nyt vähän salapoliisina toiminut viimeset 5kk ja saanu selville yhden asian. En tiedä onko mulla syytä olla mustasukkainen vai ei, mut siis poikaystäväni kaveri puhui sivu suunsa kun juttelin hänen kanssaan. Kaveri puhui yhdestä naikkosesta, ja kaveri vahingossa paljasti että puhuvat poikaystäväni kanssa useinkin tästä naisesta.. Ja mä sain käsityksen, että nimenomaan poikaystäväni aina alottaisi nämä keskustelut, mutta sitten kaveri yritti paikata sanomisiaan.
Mä oon miettiny pääni puhki tätä asiaa.. Kerran sitten nokkelana tyttönä selvitin että tää nainen oli joskus kiinnostunut mun poikaystävästä. Okei eli yrittiks se nainen vikitellä vieläki mun poikaystävää? No ilmeisesti ei koska mun silmiin näytti silloin et se yritti vältellä mun poikaystävää. Hyvä vaan että pysyi kaukana.
Mut sit mä vahingos kuulin mun poikaystävän ja sen kaverin keskustelun, täst naisesta. Mun poikaystävällä on tunteita tätä naista kohtaan..oli jo silloin aikoinaankin mut ei tehnyt sen naisen suhteen mitään koska pelkäs kaveripiirin reaktiota koska se nainen oli ylipainoinen. Meil oli tästä sit riitoja..ja meil meni huonosti, enkä halunnu menettää poikaystävääni, ni mä olin ehkä vähän hullu ja lopetin pillereiden käytön siin toivossa et tulisin raskaaksi ja niin mä sit tulinki. Sain poikaystäväni jäämään luokseni, kun kerroin raskaudesta, hän myönsi et oli aikeissa jättää, mut lapsi muuttaa kyl asioita.
No nyt viime viikol mä epäilin et mun poikaystävä olis baarireissus pettäny mua, ni tutkin sen kännyä ku se oli saunassa.. No ei siel mitää naisilta ollu viestei, mut sen kaverilta jossa ne puhu siit naisesta taas..mun poikaystävä kummasteli kaverilleen sitä et miks se nainen ei tuu enää lähelle, vaiks poikaystäväni edelleen yrittää viestittää sille naiselle että tunteita olisi ja nyt ois valmis olee sen kanssa..kaverini tähän oli vastannu et syynä on varmaan se tyttöystävä eli siis minä.. Luin monta viesti itku kurkussa. Poikaystäväni siis on koko ajan halunnut olla tämän naisen kanssa, ja minun kanssa aloitti seurustelun vain koska halusi tehdä sen naisen mustasukkaiseksi...
Mitä mä teen? Mä haluan silti olla mun poikaystävän kanssa tästä kaikesta huolimatta..meille vauvakin tulossa..

5

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viola29

      Missä päin Suomea ???
      Mulla tuttavapiirissä on pariskunta ku on alle vuoden ollu yhdessä ja vauva tulossa, että onko kyseessä samat ihmiset.. Miten tollane pysyy muulta maailmalta salassa? Eiks ystävät huomaa ettei parisuhtees oo kaikki ihan ok?

      • ap vastaa

        Pohjanmaalla.. No paras ystäväni tietää asiasta. Mut kukaan ei tiedä sitä että salaa tulin tarkoituksella raskaaksi..


    • Auli38

      Miksi ihmees haluat olla sen kanssa? Se kun jos on halunnut toisen kanssa olla ja käyttäny sua vaan pelinappulana.
      Minä oisin lähtenyt menemään enkä todellakaan ois hankkiutunut raskaaksi!

    • Herman 83

      Kyseessä on kai nuoria ihmisiä?
      Olin itse vielä parikymppisenä tuollainen että annoin kavereiden mielipiteen tytöistä vaikuttaa .. Tykkäsin todella paljon nuorempana yhdestä tytöstä jota näin usein lähikaupassa, koska se oli siellä töissä. Flirttailtiin puolin ja toisin,mut kerran kaverit sit näki tän tytön ja haukkus läskiks yms.. (eikä tyttö edes ollut niin iso miltä kaverit saivat hänet kuulostamaan). En mä silloin nuorena kollina kehdannut sit myöntää kavereille että he just haukkus mun ihastusta.
      Mutta en kuitenkaan ole ikinä toisen naisen avulla yrittäny tehdä naista mustasukkaiseksi, koska ei se onnistu! Naisen kiinnostus lopahtaa jos niin tekee. Ihan varmasti tässäki sun tapaukses sen naisen kiinnostus sun poikaystävää kohtaa lopahti kun se alko sun kanssa seurustelemaan.

      Jos mulle joku nainen tekis noin kun sun poikaystävä teki sulle niin en semmosta muijaa kattelis enää sekuntiakaan!

    • Jossuli vaan

      Harmillista et tommonen on aika yleistä ja varsinki nuorten keskuudessa että yritetään toisen naisen/miehen avulla tehdä ihastus mustasukkaiseksi. Joskus mennään liiankin pitkälle. Nimittäin mun luokkakaveri teki lukiossa niin että pyöritti montaa jätkää samaan aikaan jotta sais ihastuksensa kiinnostumaan. Ajatteli kai et sen jätkän oli pakko ajatella et ton tytön tarvii olla ihana kun vientiä riittää.. Se jopa "kihlasi" yhden niistä jätkistä. Pieleen meni, ihastus rupes sit seurustelee yhen toisen tytön kanssa. Mä kerran sit kysyin siltä luokkkakaverin ihastukselta et miksei se kiinnostunut siitä. Oli se poikakin ihastunut tähä luokkakaveriin mut ei tahtonut sellasta tyttöä joka jakaa itseään kaikille.. Siksi ihastui tähä toiseen tyttöön, jonka kanssa on yhä kimpassa vielä 10 vuoden jälkee.


      Tämmöstä käytöstä en kuitenkaa näkis enää yli 18vuotiailta..
      niin ja miestä ei saa kahlia raskaudella.. Lapsi ei ole este eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe