Eli vapaata keskustelua ihan kaikesta, ruuasta, koulusta, peleistä, leffoista, harrastuksista, poneista, musasta, seurustelusta tai vaikkapa sun herätyskellosta Xd :D mulle on ihan sama mut kuhan saadaan vaa joku kiva keskustelu aikaseks ku mul on tylsää ja sit ku jollai muulla on tylsää ni sit on palsta jos voi vaa keskustella eikä aiheen tarvii liittyy mihinkään :) tämähän on pulina palsta ;D
Randomia keskustelua :D
78
173
Vastaukset
Herätyskello olisi ainakin erikoinen aihe. Minulla vain ei satu olemaan herätyskelloa...
Sattuisiko joku muuten tietämään, miten määritellään termi: "itsemurhamusiikki"? Jos ette tiedä, kertokaa vaikka onko teillä herätyskelloa ja jos on: millainen?
(randomia keskusteluahan tänne haluttiin... Oliko tarpeeksi randomi viesti XD)- Alottaja :D
Mä määrittelisin et itsemurhamusiikki ois jotain surullisen vihasen ja pettyneen välillä
Mitkä muuten ovat randomeimmat leffat, jotka olette nähneet? Itselläni varmaan Pink Floyd: The wall, Cabin fever, Evil dead 2 ja Hamtaro: seikkailu hamham- maassa.
- Brohoof!
Umm... Oisko joku mlp g3 a very minty christmas :D se oli jotenki sekava :D onneks hasbro on vähän parantanut laatua sitten 2000 luvun alun :D equestria girls oli kyllä täysin eri luokkaa :D mun mielestä mahtava leffa, mut osittain kuitenki pieni pettymys. Välillä tuli semmoinen olo et ei ne henkilöt oo lähelläkään sitä mitä ne siin sarjassa on :D esim celestia oli jotenki tosi välinpitämättömän olonen :D mut kokonaisuudessaan oon kyl 95% tosi tyytyväinen siihen :)
Ps. Ei saa valittaa et puhun poneista koska jos luette alottajan viestin, niin huomaatte että se on "laillista" - Alottaja :D
Olisko ehkä spinaltap en tiiä miten kirjotetaan :D mut se leffa mis se rumpali räjähtää XD
- korppi™
Alottaja :D kirjoitti:
Olisko ehkä spinaltap en tiiä miten kirjotetaan :D mut se leffa mis se rumpali räjähtää XD
a q w=??
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
a q w=??
a q w=??
- Eräs trotskilainen
Goodbye Lenin, Aikuisten oikeesti, Battleship Potemkin, Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde ja Kulman pojat :D Niistä paras oli ehottomasti Goodbye Lenin. Kaikki lasten leffat on tosi randomeita kun niitä kahtoo nytte.
- korppi™
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Goodbye Lenin, Aikuisten oikeesti, Battleship Potemkin, Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde ja Kulman pojat :D Niistä paras oli ehottomasti Goodbye Lenin. Kaikki lasten leffat on tosi randomeita kun niitä kahtoo nytte.
niin mutta mist se on lyhenne(a q w=??)
korppi™ kirjoitti:
niin mutta mist se on lyhenne(a q w=??)
Se vitun seikkailu-tehtävä/kysymys-maailma.
- Eräs trotskilainen
Random syyllistäminen: Tiesittekö, että joka neljäs sekunti kuolee ihminen nälkään tai sen aiheuttamiin sairauksiin? Viimeisten viidenkymmenen vuoden aikana on kuollut nälkään 400 miljoonaa ihmistä. Taitavat Stalinin puhdistukset jäädä toiseksi? (En puolustele Stalinia.) Jos kaikki mäkkärissä roskiin heitettävä ruoka saataisiin vietyä maailman köyhille, ei nälänhätää olisi. Ironista kyllä, seison juuri nyt erään pikaruokapaikan jonossa :D
Minulla on juuri mielessäni eräs asia, joka liittyy tähän keskusteluun. En kuitenkaan sano sitä, koska se saattaisi pilata koko keskustelun.
ps. a g w=x, mutta ainoastaan, mikäli x=a g w. Pointtini on, että pelkistä muuttujista muodostuvan yhtälön vastaus voi olla mikä tahansa.- Eräs trotskilainen
No sano nyt vaan, sano. Ei hyvä keskustelu siitä pilalle mene. Mie haluan kuulla, koska on tylsää.
No sano nyt vaan, sano. Ei hyvä keskustelu siitä pilalle mene. Mie haluan kuulla, koska on tylsää.
Ei sitten ole minun vikani, jos jotain tapahtuu...
Älä lue, jos olet idiootti!
Älä lue, jos olet "pisteriippuvainen".
Ja sitten itse asia: Tämä keskustelu muistuttaa pistettä.- Eräs trotskilainen
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ei sitten ole minun vikani, jos jotain tapahtuu...
Älä lue, jos olet idiootti!
Älä lue, jos olet "pisteriippuvainen".
Ja sitten itse asia: Tämä keskustelu muistuttaa pistettä.Eihän tuo ny niin paha ollut. Piste on jo ties missä ja .. oli äsken viidennellä sivulla. :/
Eihän tuo ny niin paha ollut. Piste on jo ties missä ja .. oli äsken viidennellä sivulla. :/
Joku hullu alkaa vielä pitää tätä keskustelua pakkomielteisesti ylhäällä. Silloin tästä on enää vain vaivaa kaikille.
- Eräs trotskilainen
jokutyyppi19 kirjoitti:
Joku hullu alkaa vielä pitää tätä keskustelua pakkomielteisesti ylhäällä. Silloin tästä on enää vain vaivaa kaikille.
Niinpä... Mie oon muuten jonossa yhteen vuoristorataan :D Mikä on tein mielestä kaunein kieli jos Suomea ei lasketa? Mie oon nimittäin kuullut aika paljon eri kieliä viime päivinä.
- Eräs trotskilainen
Niinpä... Mie oon muuten jonossa yhteen vuoristorataan :D Mikä on tein mielestä kaunein kieli jos Suomea ei lasketa? Mie oon nimittäin kuullut aika paljon eri kieliä viime päivinä.
Miun mielestä kauniita kieliä on ainakin venäjä ja marin kieli. Mie voisin kaivaa tänne näytteitä marin kielestä sitte ko mie pääsen hotellille :)
- aloittaja :D
Miun mielestä kauniita kieliä on ainakin venäjä ja marin kieli. Mie voisin kaivaa tänne näytteitä marin kielestä sitte ko mie pääsen hotellille :)
mandariini :3 mu paras kaveri puhuu sitä :3
Venäjä ja englanti ovat aika kauniita kieliä. Pidän myös ranskasta, koska siinä on kurkku-r, joten r-vika ei haittaa. (ei se minua tosin muutenkaan haittaa, mutta parempi täydellinen, kuin epätäydellinen) Suomikin on ihan hyvä, mutta suomen kielen sana, rakkaus, on erittäin ruma (mikä on sääli, kun ottaa huomioon sen merkityksen) ja sisältää kaiken lisäksi sekä r:n, että s:n, jotka ovat yleisimmät puheviat.
Rumin kieli on varmaan ruotsi. (ei pahalla niille, jotka sitä puhuvat)- ocean-
jokutyyppi19 kirjoitti:
Venäjä ja englanti ovat aika kauniita kieliä. Pidän myös ranskasta, koska siinä on kurkku-r, joten r-vika ei haittaa. (ei se minua tosin muutenkaan haittaa, mutta parempi täydellinen, kuin epätäydellinen) Suomikin on ihan hyvä, mutta suomen kielen sana, rakkaus, on erittäin ruma (mikä on sääli, kun ottaa huomioon sen merkityksen) ja sisältää kaiken lisäksi sekä r:n, että s:n, jotka ovat yleisimmät puheviat.
Rumin kieli on varmaan ruotsi. (ei pahalla niille, jotka sitä puhuvat)Venäjä, enkku (britti, skotti ja irkku englanti nääs) ööööööö? Ei tuu ainakaa ny muuta mielee
- Eräs trotskilainen
http://www.ugri.net/051/htm/051e_stage.htm
Tässä niitä näytteitä^ jokutyyppi19 kirjoitti:
Rumin kieli on varmaan ruotsi. (ei pahalla niille, jotka sitä puhuvat)Saksassa on myös kurkkuärrä. En ajattele kieliä kauniina mut venäjä on.
- vittuuntunut köyhä:D
pelaan NHL 14 peliä, oon keräillyt kolme kuukautta EA-puckseja ja ostin sadalla tuhannella prerium kultapaketteja ja paras pelaaja minkä sain oli Helm (84ovr) eli pelkkää paskaa. Nyt sanon suoraan että mua VITUTTAA! noh, seuraavan kerran ostelen paketteja vasta marraskuun 1. päivänä. vittu kiitos EA!
- ocean-
Ei millään pahalla, muttei tosiaankhaa hyvälläkkää, mie en ymmärrä mikä noisa yhtää missää peleisä o mielenkiintosta.
Jotai randomia..... Mie oon koko eilise juossu mettäsä kahen sekarotusen piskin kaa, mie oon onnelline ku mie oon taas pitkästä aikaa nähny mummia ja ukkia, ne on entisellää :) Onneks.
Mie lähe vaeltammaa huomena xD - rasberrygirl98
ocean- kirjoitti:
Ei millään pahalla, muttei tosiaankhaa hyvälläkkää, mie en ymmärrä mikä noisa yhtää missää peleisä o mielenkiintosta.
Jotai randomia..... Mie oon koko eilise juossu mettäsä kahen sekarotusen piskin kaa, mie oon onnelline ku mie oon taas pitkästä aikaa nähny mummia ja ukkia, ne on entisellää :) Onneks.
Mie lähe vaeltammaa huomena xDMissä ootte just nyt? Mä oon Hesen jonossa :D
- korppi™
jokutyyppi19 kirjoitti:
Olen kotona.
a g w=x
se ei ollut a g w=??
vaan a q w=??
jokutyyppi19 miten muuten tiesit vastauksen korppi™ kirjoitti:
a g w=x
se ei ollut a g w=??
vaan a q w=??
jokutyyppi19 miten muuten tiesit vastauksenSe vain tuli mieleen. Jos joku muu olisi kysynyt, vastauksen keksimiseen olisi mennyt enemmän aikaa, mutta kun sinä aina aloitat siihen liittyviä keskusteluja...
- korppi™
jokutyyppi19 kirjoitti:
Se vain tuli mieleen. Jos joku muu olisi kysynyt, vastauksen keksimiseen olisi mennyt enemmän aikaa, mutta kun sinä aina aloitat siihen liittyviä keskusteluja...
oikea vastaus a q w= A=adventure Q=quest W=worlds
- sjoelemel
rasberrygirl98 kirjoitti:
Missä ootte just nyt? Mä oon Hesen jonossa :D
kotona koska vitun tylsyys :Dd
- Eräs trotskilainen
Mitä työ aiotte tehä sitten ko sataa lunta? Mie aion pistää jalkaan yhet miun kengät, joissa on semmoset jännät pohjat. Sitten mie menen ulos tekemään jalanjälkiä :D
- ocean-
Mie meni mettää huitelemhaa kameran kans,2 hauvelia lähellä laukkoe. Tosin jos lunta ei ois jo tullu nii oisin menny ilman kameraa. Joo eli meillä o jo lunta tullu
Mulla on eka piste koneella tallessa
En olisi uskonut, että yksi koulupäivä voisi aiheuttaa näin kauhean olon. Eikä tänään edes tapahtunut mitään erityisen pahaa. En todellakaan jaksaisi mennä sinne enää huomenna...
- ocean-
Voi raukka :/
Huomine kuites o eri päivä ku tännää, joten neuvoisin alottamaan päivän avoimin mielin.......ei mua kannata kuunnella, mu neuvot ei koskaa toimi ocean- kirjoitti:
Voi raukka :/
Huomine kuites o eri päivä ku tännää, joten neuvoisin alottamaan päivän avoimin mielin.......ei mua kannata kuunnella, mu neuvot ei koskaa toimiTuo neuvo ainakin toimi ihan hyvin. Kyseessä taisi olla vain koulun alkamisesta johtuva väliaikainen masennus. Onneksi huomenna on helppo päivä. :)
- Thlr
Kolmas ja tähän asti pisin viestini Suolistoon :D
Syyslomaa on onneksi vielä jäljellä viisi päivää. Pizza on muuten hyvää.
Rakkain terveisin ystävänne Thlr.- Eräs trotskilainen
Kolme viestiä on jo jotain, sie voisit vaikka alkaa vakkariksi :) Miulla taitaa olla jo yli 200 viestiä täällä. Pitäis laskea joskus.
- Alottaja :D
Kolme viestiä on jo jotain, sie voisit vaikka alkaa vakkariksi :) Miulla taitaa olla jo yli 200 viestiä täällä. Pitäis laskea joskus.
Mä laskin rainbowdash120 :n viestit ja sain tulokseksi 371 viestiä. Voin laskee muidenkin REKISTERÖITYNEIDEN käyttäjien viestimäärän :)
- Hhhhhhhhhhgg
Mä laskin rainbowdash120 :n viestit ja sain tulokseksi 371 viestiä. Voin laskee muidenkin REKISTERÖITYNEIDEN käyttäjien viestimäärän :)
Mitäpä jos hankkisit elämän ja tekisit jotain hyödyllistä ajallasi.
- Eräs trotskilainen
Muidenkin nimimerkkien viestit voi laskea s24 laajan haun kautta. Tämä on miun neljässadaskuudeskymmenes viesti :)
- korppi™
Muidenkin nimimerkkien viestit voi laskea s24 laajan haun kautta. Tämä on miun neljässadaskuudeskymmenes viesti :)
hei ei kolme viestii ooo viel mitää(voisko joku laskee mun viestit)
- Thlr
korppi™ kirjoitti:
hei ei kolme viestii ooo viel mitää(voisko joku laskee mun viestit)
Ei olekaan, mutta olen vasta aloittanut täällä käymisen.
- Thlr
Kokeilin omalla nimimerkilläni, mutta se näytti vain kolme, vaikka tämä on kuudes viestini. Outoa…
- ocean-
Thlr kirjoitti:
Kokeilin omalla nimimerkilläni, mutta se näytti vain kolme, vaikka tämä on kuudes viestini. Outoa…
Voi voi....kiva et kuites oot tääl :)
Hey pikkuset, että vois mitenkää mahollisesti vaikka ampua mua suoraan päähä, mie oon järettömä väsyny ja mulla on viime aikoina ollu uniongelmia enkä oo saanu nukuttua. Mien kestä tätä väsymysyä! - Eräs trotskilainen
ocean- kirjoitti:
Voi voi....kiva et kuites oot tääl :)
Hey pikkuset, että vois mitenkää mahollisesti vaikka ampua mua suoraan päähä, mie oon järettömä väsyny ja mulla on viime aikoina ollu uniongelmia enkä oo saanu nukuttua. Mien kestä tätä väsymysyä!*Ottaa pistoolin...* Ei kannata vaipua epätoivoon. Siun kannattaa olla pari päivää ihan rauhallisesti ja kahtoa, auttaako se. Miulla on ollu uniongelmia koko miun elämän ajan (as-syndrooman sivuoire) ja nuorempana mie stressasin sitä ihan kamalasti. Sitten mie tajusin, että en mie kuole, vaikka yks yö menisikin persiilleen, koska seuraavana yönä voi yrittää uudestaan. Miulla menee nukahtamiseen aina vähintäänkin tunti, ja joskus mie en pysty nukkumaan yhtään. Jos miusta tuntuu, ettei uni tule, niin mie chillaan ja juon vaikka kaakaota, ja yritän sitten uudestaan. Jos tuo pitkittyy tai sie et oikeasti jaksa tehdä yhtään mitään päivisin, niin mene lääkäriin. (kait... Mie en ole mikään ammattilainen.) Mie olen onneksi ollut koko elämäni ajan vähäuninen. Pienenä mie en nukkunut päikkäreitä, ja mie heräsin vanhempieni iloksi ennen kuutta. Nyt miulla on kaiken lisäksi nukkumaanmenoaikoihin liittyvä pakkomielle. Miun on pakko mennä nukkumaan tasan kello 23:10 vaikka herätys olis kello 7. Koska mie epäonnekseni näin dokkarin George viidennestä. Kyseinen tyyppi siis meni aina nukkumaan klo 23:10 :( Ois nyt edes tuntia aikaisemmin. Luultavasti kukaan ei tajunnut.
- Alottaja :D
*Ottaa pistoolin...* Ei kannata vaipua epätoivoon. Siun kannattaa olla pari päivää ihan rauhallisesti ja kahtoa, auttaako se. Miulla on ollu uniongelmia koko miun elämän ajan (as-syndrooman sivuoire) ja nuorempana mie stressasin sitä ihan kamalasti. Sitten mie tajusin, että en mie kuole, vaikka yks yö menisikin persiilleen, koska seuraavana yönä voi yrittää uudestaan. Miulla menee nukahtamiseen aina vähintäänkin tunti, ja joskus mie en pysty nukkumaan yhtään. Jos miusta tuntuu, ettei uni tule, niin mie chillaan ja juon vaikka kaakaota, ja yritän sitten uudestaan. Jos tuo pitkittyy tai sie et oikeasti jaksa tehdä yhtään mitään päivisin, niin mene lääkäriin. (kait... Mie en ole mikään ammattilainen.) Mie olen onneksi ollut koko elämäni ajan vähäuninen. Pienenä mie en nukkunut päikkäreitä, ja mie heräsin vanhempieni iloksi ennen kuutta. Nyt miulla on kaiken lisäksi nukkumaanmenoaikoihin liittyvä pakkomielle. Miun on pakko mennä nukkumaan tasan kello 23:10 vaikka herätys olis kello 7. Koska mie epäonnekseni näin dokkarin George viidennestä. Kyseinen tyyppi siis meni aina nukkumaan klo 23:10 :( Ois nyt edes tuntia aikaisemmin. Luultavasti kukaan ei tajunnut.
Eli menet nukkumaan juuri nyt?
- noname.
Muistan kun kävin parin kuukauden ajan täällä suht aktiivisesti pari vuotta sitten. Löysin tämän nyt 2 pv sitten uudestaan, mutta häiritsee nämä lapselliset aiheet/viestit täällä, kun en missään muuallakaan näin lapsellisia viestejä näe. Mutta se nyt on ihan ymmärrettävää kun täällä liikkuu näitä 10-14 vuotiaita.
Eli, mitäs tänne suoleen nykyään kuuluu? Ja onko esimerkiksi Tomeglea näkynyt viimeaikoina? Ainakin niihin aikoihin kun olin täällä, hän oli hyvin aktiivinen.
(Eiköhän tämä ollut tarpeeksi randomia) Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, olen puhelimella.Hyväähän tänne kuuluu. Tomeglea en muista nähneeni, mutta se ei vielä tarkoita, ettei hän olisi täällä... En ole ehkä vain kiinnittänyt häneen huomiota.
- HeKeKee
Kaikki pelaamaan Aurinkomaacraftia! Lotroa en ole päässyt pelaamaan koska kone. Nintendo on paras! Sillejä kannattaa säilyttää ruotsalaisessa ä. Ja ruotsalaista huussissa. Heipä hei! Tankki Tarenather Pohjanhaltija tankkaa teidät joka pysäkillä. My Little Pony on hyvä sarja mut sen fanit on pervoja DDDD: Tolkien on paras! Lewis on vaan kateellinen hinttirunkkari joka plagioi kanin paskaa. Sormusten herra on myös hyvä leffa. Mun pikkusiskon pehmon nimi on Pallero (Se on ylipainoinen kani) Listin tänään pari tyyppiä skywarsissa. Mut Josh oli hakkeri. Bamse on tosi paska palli. Hihuu. Vois mennä softaamaan. Tai en tiiä. Joka tapauksessa meidän bambubambipallipalmu hinkuu vettä ja kiljuuu paksaa paskkkaa. MÖÖömmömmömmömmöm. NUUT NUUT! Heipä hei hoipa hoi tingle! Kolaah-limpah! Become a bucket! Hihii derp
- noname.
Mitä he1vettiä juuri luin. Sain syövän viestistäsi.
- korppi™
noname. kirjoitti:
Mitä he1vettiä juuri luin. Sain syövän viestistäsi.
nintendo(3ds) on paras AQW(adventure quest worlds) myös
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
nintendo(3ds) on paras AQW(adventure quest worlds) myös
Juu. 3DS on pro, pelasin joskus AQW mutta kyllästyin ja löysin lotron. Siitä tulikin mieleeni että suoliston vajaatoiminta saattaa johtua trollipöpöistä, tai lifemockerista joka imee kaikki ravinteet verestä arvostelulla. Hoito on yksinkertainen. Jos kyseessä ovat trollipöpöt, on helpointa ostaa joltain kiusaajalta (mieluiten mestarilta) korppi. (Tarkasta että se on rekisteröity.) Annat sen korpin raakkua trolleille valtamerestä- ( huomaa vitsi). Trolli todennäköisesti masentuu ja tekee itsemurhan. How sad. Jos kyseessä on lifemocker, sinun täytyy näyttää hänelle Jumav!ttupenistä, jolloin lifemocker homoseksuaalina laukeaa ja hukkuu omiin eritteisiinsä. Ei suositella alle 16 vuotiaille, hoito on rankka ja suolisto saattaa aiheuttaa riippuvuutta. Suolisto-hoitoa pitää suorittaa vuorokauden ympäri. Siksi tätä addiktoivaa mielisairauden ja omatunnon hoitoa kutsutaan nimellä Suoli24. Nyt oon höpöttänyt tarpeeksi joten...... HiHii DerP
- korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Juu. 3DS on pro, pelasin joskus AQW mutta kyllästyin ja löysin lotron. Siitä tulikin mieleeni että suoliston vajaatoiminta saattaa johtua trollipöpöistä, tai lifemockerista joka imee kaikki ravinteet verestä arvostelulla. Hoito on yksinkertainen. Jos kyseessä ovat trollipöpöt, on helpointa ostaa joltain kiusaajalta (mieluiten mestarilta) korppi. (Tarkasta että se on rekisteröity.) Annat sen korpin raakkua trolleille valtamerestä- ( huomaa vitsi). Trolli todennäköisesti masentuu ja tekee itsemurhan. How sad. Jos kyseessä on lifemocker, sinun täytyy näyttää hänelle Jumav!ttupenistä, jolloin lifemocker homoseksuaalina laukeaa ja hukkuu omiin eritteisiinsä. Ei suositella alle 16 vuotiaille, hoito on rankka ja suolisto saattaa aiheuttaa riippuvuutta. Suolisto-hoitoa pitää suorittaa vuorokauden ympäri. Siksi tätä addiktoivaa mielisairauden ja omatunnon hoitoa kutsutaan nimellä Suoli24. Nyt oon höpöttänyt tarpeeksi joten...... HiHii DerP
kerro sähköpostis kyseessä on AQW lähetän sulle yhen jutun
- ocean-
HeKeKee kirjoitti:
Mitä ihmettä mie just luin???!!!! O.O
- korppi™
ocean- kirjoitti:
Mitä ihmettä mie just luin???!!!! O.O
shitä ihmeddä zie just luit...puspus
- ocean-
korppi™ kirjoitti:
shitä ihmeddä zie just luit...puspus
Miks sie yrität jäljitelä jvp entistä tyyliä?
- korppi™
ocean- kirjoitti:
Miks sie yrität jäljitelä jvp entistä tyyliä?
hän ei ole enää aito jvp vaan joku ihme **** miksei hän enäí osaa olla sellainen kun hän on v****
thirehthoori khuittaa:puspus
ninthendo(3ds)on pharas AQW(advhenture qhuest whorlds)mhyös - ocean-
korppi™ kirjoitti:
hän ei ole enää aito jvp vaan joku ihme **** miksei hän enäí osaa olla sellainen kun hän on v****
thirehthoori khuittaa:puspus
ninthendo(3ds)on pharas AQW(advhenture qhuest whorlds)mhyösAatellaanpa nyt sellasta hypoteettista mahollisuutta et se ei yksinkerrasesti jaksa ennää puhhuu sillee ottashan se ny hermoille ruvetä vääntää h:ta iha joka paikkaa.
Kyl mie ymmärrän et se voi olla kumma mut jos se oikeesti on jvp nii sit se on. - korppi™
ocean- kirjoitti:
Aatellaanpa nyt sellasta hypoteettista mahollisuutta et se ei yksinkerrasesti jaksa ennää puhhuu sillee ottashan se ny hermoille ruvetä vääntää h:ta iha joka paikkaa.
Kyl mie ymmärrän et se voi olla kumma mut jos se oikeesti on jvp nii sit se on.hän ei ole jvp puspus
thirehtoori khuittaa:nhintendo(3ds)on pharas AQW(advhenture qhuest whorlds)myös - HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
hän ei ole jvp puspus
thirehtoori khuittaa:nhintendo(3ds)on pharas AQW(advhenture qhuest whorlds)myösEn jaksa enää pelata AQW. Lord of the rings online
- HeKeKee
HeKeKee kirjoitti:
En jaksa enää pelata AQW. Lord of the rings online
Ja kuka muka on JVP? :o
HiHii DerP - korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Ja kuka muka on JVP? :o
HiHii DerPse on vaa yks tyyppi
pliis kerro sähkikses
on yks AQW juttu - HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
se on vaa yks tyyppi
pliis kerro sähkikses
on yks AQW juttuYmmärrätkö. En. Pelaa. AQWta. Enään.
Tai oikeastaan en oo varma muistanko enää salasanaakaan. Sorry.
HiHii DerP - korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Ymmärrätkö. En. Pelaa. AQWta. Enään.
Tai oikeastaan en oo varma muistanko enää salasanaakaan. Sorry.
HiHii DerPoliks sul hyvä tyyppi
oliks se good vai evil
minkä levunen se oli
mitä classei sil oli
oliks sil membership
oliks sil blade of awe
oliks sil blinding light of destiny
oliks sil sepulchure.s armor
oliks sil hero blade tai grimblade tai grimhero blade(yhdistelmä)
mitä storylinejä olit suorittanut
oliks sul guardiania(adventure questin membu)dragonlordia(dragon fablen membu) starlordia(mech questin membu)
pystytkö laittaa sun charpagee
aiotko pelata AQW:eeta vielä joskus
tirehtööri kuittaa:nintendo(3ds)on paras AQW(adventure quest worlds)myös - HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
oliks sul hyvä tyyppi
oliks se good vai evil
minkä levunen se oli
mitä classei sil oli
oliks sil membership
oliks sil blade of awe
oliks sil blinding light of destiny
oliks sil sepulchure.s armor
oliks sil hero blade tai grimblade tai grimhero blade(yhdistelmä)
mitä storylinejä olit suorittanut
oliks sul guardiania(adventure questin membu)dragonlordia(dragon fablen membu) starlordia(mech questin membu)
pystytkö laittaa sun charpagee
aiotko pelata AQW:eeta vielä joskus
tirehtööri kuittaa:nintendo(3ds)on paras AQW(adventure quest worlds)myösÖöh, tais olla jtn 30 levunen, hyvis ja en pelaa sitä sarjakuvamaista laimeaa tylsää grindaus-mmota enää ikinä.
Mut joo.
HiHii DerP - korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Ööh, tais olla jtn 30 levunen, hyvis ja en pelaa sitä sarjakuvamaista laimeaa tylsää grindaus-mmota enää ikinä.
Mut joo.
HiHii DerPtiiätkö king alteonin
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
tiiätkö king alteonin
En jaksa jutella AQWsta. LotRO on parempi ja kyllä, jopa EE. Ja world of tanks! Ne on hyviä ne. Siitäpä tulikin mieleeni että...........äääää en muista. Hmm. Lotrossa kannattaa tehdä haltijavartija. Sillä on hyvä parry ja tekee enemmän damagea kuin muut tankit. Tarenatheeeeer
- korppi™
HeKeKee kirjoitti:
En jaksa jutella AQWsta. LotRO on parempi ja kyllä, jopa EE. Ja world of tanks! Ne on hyviä ne. Siitäpä tulikin mieleeni että...........äääää en muista. Hmm. Lotrossa kannattaa tehdä haltijavartija. Sillä on hyvä parry ja tekee enemmän damagea kuin muut tankit. Tarenatheeeeer
mut tiiätkö king alteonin
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
mut tiiätkö king alteonin
Yksinkertainen vastaus. En. Juttele. Siitä. Paskasta. Pelistä. Toiset ei sitten usko.
HiHii DerP - korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Yksinkertainen vastaus. En. Juttele. Siitä. Paskasta. Pelistä. Toiset ei sitten usko.
HiHii DerPmikä lotro(jos on league of legends niin sit en puhu siitä)
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
mikä lotro(jos on league of legends niin sit en puhu siitä)
Lotro = Lord of the rings Online
......Gwobaaaaaauooaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! Khuihukhauhankhuihthumisprhoshesshaalikhannu HIHIIIIII
...
......
..............
........................................................................
................?
DerP
- Eräs trotskilainen
Mm:-) Sataa. Onko täällä muita sellaisia, joiden mielestä sateen ropinaa on kiva kuunnella? Mie taidan mennä nukkumaan. Hyvää yötä...
Missäköhän päin Suomea mahtaisi sataa eniten? Voisin muuttaa sinne joskus. Jossain ulkomailla varmaan sataisi enemmän, mutta kun kielipääni ei ole kovin hyvä...
- HeKeKee
jokutyyppi19 kirjoitti:
Missäköhän päin Suomea mahtaisi sataa eniten? Voisin muuttaa sinne joskus. Jossain ulkomailla varmaan sataisi enemmän, mutta kun kielipääni ei ole kovin hyvä...
Mulla on hyvä kielipää. Mun päätä on katsos mukava nuolla ja mun kieli yltää mun pään ympäri MUAHAHAHAHAHAHAHAHHSHAHAHAHAHSHIHHHhihhih. Tää on jo tosi outoa .__. *hi-hi-h-hihii, d-d-de-de-derp....*
- korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Mulla on hyvä kielipää. Mun päätä on katsos mukava nuolla ja mun kieli yltää mun pään ympäri MUAHAHAHAHAHAHAHAHHSHAHAHAHAHSHIHHHhihhih. Tää on jo tosi outoa .__. *hi-hi-h-hihii, d-d-de-de-derp....*
aikamoista paskaa toi lotro
kirjottakaapa google kuvahakuun lords of the rings online
ni sit näätte mitä paskaa se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001