Minkä ikäisenä piiskaus alkoi kiihottaa?

Jäykkänä pelosta

Itse olen saanut ensimmäiset jöpötykset nimenomaan piiskafantasioista. Hyvin nuorena aiheutti melkoista kihelmöintiä jos uhkailtiin piiskaamisella. Selkäsauna sanana ei ollut ollenkaan niin vaikuttava. Teini-ikäisenä oli jo olemista, jos joku sellainen rupesi puhumaan piiskaamisesta, joka oli joskus jonkun piiskannut. Silloin viimeistään meni sanattomaksi, jos joku alkoi uhkailla henkilökohtaisesti: "Minä tipautan sulta housut ja annan Koivuniemenherraa paljaille pakaroille." Olisi kyllä tehnyt mieli kokeilla, kuinka tuo sukulaismies antaa piiskaa, mutta kun ei pystynyt edes puhuman ja entäs se seisokki...

Isä piiskasi minua vielä rippikouluikäisenä kuin pikkupoikaa, mutta toimituksen aikana en muista minkäänlaista jäykistelyä. Luultavasti se palautti minut maan pinnalle jo ennen toimitusta, kun tiesi, kuinka tuliset hetket olivat käsillä.

Fantasioissa riskeimmät sukulaismiehet saivat suorittaa piiskauksen. Kiitokset teille siitä, kyllä teissä olikin monta todella riskiä jätkää!

52

5949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anneli#boy#92

      Mikä teitä hulluja vaivaa

    • Annelin kaveri

      Sama viirus, joka saa sinutkin täälä pyörimään. Yritä Annali parantaa tapasi!

    • sietäisin saada

      Selkäsauna taitaa olla väärä ilmaisu, jos sillä ei tarkoiteta yleisesti kuritusta. Selkäsauna viittaa enemmän raipparangaistukseen, jossa lyödään enimmäkseen selänalueelle.

      Itse en ole saanut kuritusta koskaan aidosti, muuten kuin itseltä. Mutta melko nuoresta pojasta lähtien olen siitä aina fantasioinut, ja hyvät tyydytykset saanut kuvitellessa kuinka minut piiskattaisiin väkisin.

      Vanhemmiten halu kuitenkin laimentuu, mutta edelleen kun haluaa tyydyttää itseään käsin, niin parhaat kiihotukset saan siitä, kun kuvittelen kuinka minut riisuttaisiin väkisin ja läiskittäisiin pakarat armotta punaisiksi, ja kuumiksi. Jotkut pitävät tälläistä hulluna, mutta eihän kukaan tuo salaisia fantasioitaan läheisilleen julki, vaan niillä herkutellaan ihan itsekseen, tai sitten samoin ajattevien kanssa yhdessä.

      • solmunen!

        "eihän kukaan tuo salaisia fantasioitaan läheisilleen julki"?!

        No. Fantasiani eivät ole salaisia koska olemme keskustelleet, ja keskustelemme niistä vaimoni kanssa.
        Osaa toteutamme viikoittain. Joissakin asioissa vaimoni vetää rajan.

        Tilanne olisi sietämätön jos pikässä avioliitossa ei pystyisi keskustelemaan jonkun mielestä perversioita lähantyvistä fantasioistaan!
        Sidonta ja muu alistaminen, raippa, anaali, oraali, tallominen yms.


      • sietäisin saada
        solmunen! kirjoitti:

        "eihän kukaan tuo salaisia fantasioitaan läheisilleen julki"?!

        No. Fantasiani eivät ole salaisia koska olemme keskustelleet, ja keskustelemme niistä vaimoni kanssa.
        Osaa toteutamme viikoittain. Joissakin asioissa vaimoni vetää rajan.

        Tilanne olisi sietämätön jos pikässä avioliitossa ei pystyisi keskustelemaan jonkun mielestä perversioita lähantyvistä fantasioistaan!
        Sidonta ja muu alistaminen, raippa, anaali, oraali, tallominen yms.

        Tarkoitin läheisillä sanalla, tuttavia, ystäviä, naapureita jne. Tottakai kumppanille voi, ja pitää uskaltaa kertoa mitä tuntee ja ajattelee. Jos osattaisiin lukea toistemme ajatukset, niin voi vaan kuvitella millaista olisi liikkua ihmisten parissa.


    • masokistimies

      Jo kun minä olin 10v minä haluaisin leikkiä kavereiden kansa isä äiti ja lapsia ja minä olin tottelematon poika joka äiti antoi piiskaa ja hän löy se pieni tyttö minun paljaat pakarat pajuvitsa että se kirveli mutta minä nautin!

      • kurjimus

        Kansakoulussa mies ja naisopettaja piiskasivat minut vessassa. Olin kuriton oppilas ja mikään ei minunn tehonnut. Olin siis aina pahan teossa ja hankala kaikin puolin niin opettajille kuin oppilas tovereille. Myöskään kotona ei minua saatu kuriin, vaikka opettajat vierailivat kotonani asiasta keskustelemassa. Vanhempani sanoivat vain, että tehkää tuolle mitä tahdotte, mei ei mahdeta sille mitään.,
        Niinpä sitten taas erään kerran minut komennettiin koulun loputtua jäämään jälki-istuntoon. Kun kaikki oli lähteneet , opettajat raahasivat minut koulun vessaan, jossa ottivat käsittelyyn. Mies ope otti polvilleen istuen vessan reikien kannella ja naisope kuori housujani kinttuihin. Vaikka taistelin hurjasti ja kirosin ja raivosin, en mahtanut mitään vahvoille aikuisille. Itse olin sillon 13 vuotias. nais ope piteli jaloista ja mies ope otti koivun vitsan, jolla alkoi piiskata ripeään tahtiin paljaalle pyllylle ja kintuille. Silloin tunsin ensi kertaa kummaa kuumien tunteen väreilyä jalkovälissä. Niin kauan piiskataan, että loppuu huuto ja teet pyhän lupauksen, että lopetat ilkeilysi, sanoi miesope.
        Koska uhoni ei heti antanut periksi, jatkoin kiroilua ja opettajien haukkumista entistä kovemmin. En pysynyt mahallani opettajan polvien päällä vaan sain hivutettuani itseni lattialle.
        Silloin opettaja kellisti minut selälleni ja otti polvi taipeistani lujan otteen, jolloin pyllyni sojotti suoraan ylöspäin. Naisopettaja otti koivun piiskan vuorostaan käsiinsä ja alkoi vihtoa oikein kunnolla. Minua nolotti niin, että aloin vain voihkia itkuisella äänellä samalla kun kikkelini turposi kivi kovaksi. Piiskaus vaan jatkui ja ulisin sydäntä särkevällä äänellä.
        "Joko parannat tapasi, kuului naisopettajan uhkaavaan äänen sävyyn lausuttu kysymys"?
        En vieläkään sinnistäsni huolimatta luvannut mitään, sillä kivun takia en saanut oikein ääntäkään suustani. Piiskaus jatkui ja silloin minulla tirskahti kakat pyllystä ja saman aikaisesti sain orgasmin ja spermat tirskahti kovalla voimalla päälläni istuvan mies open päälle.
        Piiskaus jatkui ja nyt tuli minulle tarve ja hätä anella armoa., " Älkää enää, minä en enää koskaan ole tuhmana, lupaan sen ja vannon.
        Piiskaus oli ohi ja opettajat sanoivat, ettei tästä sitten kerrota kenellekkään. En varmasti kertonut, en kellekään, enkä kotonakaan. Minusta tuli hiljainen ja nöyrä ja kärsin pitkään koulussa häpeilyn tuntoja. Piiskauksesta saamaani orgasmia muistelin nautinnollisena asiana.


      • Masokistimies on minä!Minä käytti se nimi joskus niin kuin nöyrä mies ja vanhapoika


      • Masokistimies on minä!Minun nimeni ennen täällä!


    • eka kerta

      !5-vuotiaana, kun remmiä tuli paljaille pakaroille ja kunnolla. Tosin syystä.

    • Ajatus kiehtoo yhä

      Joskus alun toisellakymmenellä, sen takia en suostunut enää isän kuritettavaksi. Olin varmaan ala-asteen kuudennella, kun äijä aikoi minut piiskata kouluasioiden takia. Tilanteessa oli selvästi eroottinen jännite minun puoleltani, joten taistelin niin hirveästi vastaan, että ukon oli pakko myöntää, että piiskaaminen ei enää onnistu.

      Jonkun vähemän sukulaisen kuritukseen olisi varmasti helpommin taipunut.

    • kyllä kiehtoo

      olin lapsuuden kesät tätini maatilalla,täti kasvatti lapsiaan kurilla ja itse en päässyt yhtään vähemmällä tukkapöllyä,remmiä ja vitsaa tuli armottomasti viikoittain yleensä jonkun tekaistun syyn vuoksi tai ihan varmuudeksi.en koskaan puhunut tästä vanhemmilleni koska asia tuntui häpeällisen kiihottavalta ja kuumottavalta.näin tädistäni märkiä unia talvikaudet kun kipu oli jo unohtunut ja tiesin että kuritusremmi roikkuu seinällä minua odottamassa.mikään ei ollut ihanampaa kun tiesi että kohta joutuu tädin polven päälle paljas pylly pystyssä saamaan piiskaa tosin kipu ja tuska aina vähän mietityttivät.kunpa löytyisi nainen joka olisi nykypäivän tätini.m35

    • Normaalijätkä

      Ei minkään.

    • Normaalijätkä myös

      Pitäis varmaankokeilla, ei siitä muuten voi ihan varma olla.

    • Kukkakeppi

      Minulla oli kaksi veljeä ja jonkin asteisia tappeluita ja nahisteluita sattui. Ne tietenkin suututtivat ja ärsyttivät ja tuntui, että hampaan koloon jäi aina kostettavaa, koska olin alakynnessä.

      Uskoisn olleeni n. 13-vuotias, kun vanhempi veli nappasi minut polvelleen ja mäiski pakaroitani "isän kädellä", se ei minua enää niin hirveästi ärsyttänyt, tunsin jälkikäteen jotakin erityistä kiihotusta. Ilmeisesti velikin huomasi, että minut sai tuolla menetelmällä helposti ruotuun ja hän otti tempun käyttöön.

      Pikku veljen kanssa, joka oli reilun vuoden nuorempi, nahinat jatkuivat edelleen. Minä olin kymmenvuotiaasta asti kuitenkin alakynnessä häen kanssaan, hänestä kasvoi lihaksikas kaveri kuten vanhimmasta veljestäkin oli tullut. Minä olin laiha luikku enkä viitsinyt ilman paitaa heidän seurassaan paljoa esiintyä.

      Pikkuveli väittää olleensa 9. luokalla, kun hän on piiskannut minut ensimmäisen kerran samalla menetelmällä kuin veli teki. Iästä en ole varma, mutta tapauksen kyllä muistan, eikä siitä jäänyt mitään hampaan koloon. Minä olen ollut aina sinut tuon asian kanssa, vaikka veljet ovat minua asiasta härnänneet ja vielä aikuisenakin ovat uhanneet piiskaavansa minut ja sekin vain "lämmitti" minun mieltäni. Tilannetta auttaa tietenkin se, että minulla on taitoja, joita veljeni oikeasti arvostavat.

      Joskus olen kuullut sanottavan, että Xxxxx veljekset ovat kaikki pirun riskiä miehiä, minua sellainen vähän hymyilytti, mutta maltoin pitää suuni kiinni.

    • 50luvunnuori

      Ikää en muista, mutta pikkupoika olin. Silloin piiska oli aina esillä ja sitä käytettiin, mutta ei koskaan mitään muuta kuin "malliksi" . Otettiin vähän housuja alas ja oltiin muka piiskaavinaan. Siinä oli se normaali kuritus. Oli se kuitenkin muistutus siitä, että se "rikos" oli huomioitu ja rangaistus saatu. Piiskaus alkoi kiinnostaa sitten muuten, kun näin että aikuisiakin voi piiskata. Kurkin ovenraosta.

      • OlenkoOuto

        Itse olen kerran saanut isältä remmiä alle kymmenen vuotiaana,ihan aiheesta...
        Mutta sen jälkeen tuli teininä fantasioihini vanhemmat,ehkä vähän pedari tyyppiset sedät,jotka olisivat houkutelleet mukaansa,riisuttaneet ja ensin antaneet avokämmentä pakaroille,sitten poika olisi joutunut tottelemaan setää ja tekemään hänelle hyvää käsin ja suulla,muuten tulisi oikeasti remmistä... Eipä ikinä tullut tällaista setää tavattua,siksi kai vielä yli viisikymppisenäkin haaveilen tuollaisesta joskus runkkaillessani..


      • Anonyymi
        OlenkoOuto kirjoitti:

        Itse olen kerran saanut isältä remmiä alle kymmenen vuotiaana,ihan aiheesta...
        Mutta sen jälkeen tuli teininä fantasioihini vanhemmat,ehkä vähän pedari tyyppiset sedät,jotka olisivat houkutelleet mukaansa,riisuttaneet ja ensin antaneet avokämmentä pakaroille,sitten poika olisi joutunut tottelemaan setää ja tekemään hänelle hyvää käsin ja suulla,muuten tulisi oikeasti remmistä... Eipä ikinä tullut tällaista setää tavattua,siksi kai vielä yli viisikymppisenäkin haaveilen tuollaisesta joskus runkkaillessani..

        Haaveilu jatkuu... tuosta edellisestä kirjoituksestakin jo runsaasti aikaa,
        mutta ei vaan yrityksistä huolimatta tällaisesta kiinnostunutta vanhempaa (imettäjä) setää ole löytynyt : (


    • Näin joskus varhaisessa murkkuiässä telkkarissa ihan tavallisessa elokuvassa tai tv-sarjassa kohtauksen, missä kaksi poikaa ja yksi tyttö jäi vanhemmilleen kiinni lääkärileikeistä. Seuraus: vain pojat saivat rangaistuksen eli remmiä paljaalle sen tytön ja tytön äidin katsellessa maireasti vieressä.

      Vaikka aiemminkin piiskajutut kiinnosti jollain tasolla, niin kilahdin lopullisesti tästä epäoikeudenmukaisesta (mutta kiihottavasta) skenaariosta.

    • Anonyymi

      Jotenkin se epäoikeudenmukaisuus siihen taitaa liittyä. Minuun ei tee suurtakaan vaikutus, jos joku tuttu ja saman kokoinen kaveri uhkasi piiskaamisella. Mutta annas olla, jos joku aikuinen mies uhkasi pieksää, niin pikkuveli heräsi heti eloon. Ajatus, että joku jolla ei ollut oikeutta piiskan antamiseen aikoi sen tehdä ja todennäköisesti hän pystyy sen myös tekemään. Hirveästi kiihotti ajatus saada vieraalta pystyvältä mieheltä piiskaa. Varmasti siihen vaikutti se, että hän näkee minut paikat paljaana. Eikä ajatus tuollaisesta tilanteessa nyt aikuisenakaan jätä aivan kylmäksi.

    • Anonyymi

      Tänä kesänä vanhempi veli uhkasi piiskata minut, vaikka olen kohta kolmenkymmenen. Veti kyllä noloksi, piti ihan miettiä kuinka tilanteesta vetäytyy kasvojaan menettämättä. Veli on melkoinen järkäle ja puurtaa kuntosalilla, jos en varovasti pommia purkanut niin voisin nyt olla melkoista kokemusta rikkaampi.

    • Anonyymi

      Minun fetissini on varmaan alkanut jo kehdossa. Piiskata sana on tehnyt minuun jonkinlaisen vaikutuksen jo ihan pienenä ja olin varma, että muilla ei ollut sellaista tunnetta. Noin 10-vuotiaasta asti olen piirtänyt kuvia, joissa vanhempi poika piiskaa minut.

      Teini-ikäisenä sain pari vuotta vanhemmalta veljeltä selkäsaunoja, jopa risua paljaalle pyllylle. Uskoisin, että homma ei olisi onnistunut, jos olisin pistänyt täysillä vastaan, mutta sitä en osaa sanoa enkö halunnut pistää vastaan vai lamauttiko minut tieto piiskan saannista.

      Piiska-asiat ovat olleet runkausmateriaaliani 13-vuotiaasta alkaen. Olisin ollut luultavasti hyvää materiaalia piiskaajalla, sillä olen aikuisena saanut n. kymmenen piiskatarjousta, joista ainakin puolet täysin tuntemattomalta. Ne ovat tulleet liian yllättäen tai tarjoaja on ollut täysin sopimaton minun makuun tai paikka on ollut mahdoton. Pisimmälle meni se mies joka yleisessä saunassa otti minut syleilyynsä ja ilmoitti piiskaavansa tämän pojan. Olin silloin 24-vuotias, saunassa oli muitakin ja kumpikin olimme alasti. Otin tilanteesta räjähtävän lähdön. Mies itse olisi ollut kaikin puolin sopiva piiskaajaksi mutta tilaisuus meni ohi, eikä sitä voinut saada enää kiinni.

      • Anonyymi

        PS: Mainittakoon vielä, että tuo piiskaaja oli humalassa.


      • Kyllä se on sama minulle että pitä fantasioida että saan piiskaa kun runkaan,muuten en saa koskaan orgasmi!


    • Anonyymi

      Piiskan saanti on minulle jonkinlainen mysteeri, sillä en ole koskaan saanut vanhan kaavan mukaista selkäsaunaa. Lähinnä luunappeja ta tukkapöllyä lapsena. Uhattu on piiskaamisella ja se tekee minuun heti syvän vaikutuksen, sydän alkaa jympsyttää voimakaasti, enkä osaa pysyä levollisena paikallani, tuntuu että joka paikassa kihelmöi. Tämä ilmiö on minulle ollut niin kauan kuin muistan ja jatkuu edelleen.

      Aina joskus joutuu todella vaikeaan tilanteeseen asian kanssa, esim. armeijassa yksi kaveri uhkasi antaa minulle selkäsaunan, irrotteli jo vyötään. Vaikka kyseessä oli leikkipuhe niin minä olin aivan hervoton, tuskin pystyin kävelemään, lysähdin punkalle istumaan. Ilmeisesti täydellinen hiljaisuus vapautti minut tuomiosta. Tuo oli voimakkain reaktio asian tiimoilta. Tuollaisessa remuavassa poikaporukassa selkäsaunan saaminen oli hyvinkin uskottava asia.

      En todellakaan muista, että minua olisi koskaan piiskattu, mutta jostakin minulle on tullut tuollainen pelko tai kiihtymys asian suhteen. Siinä tilanteessa realiteetit unohtuvat ja olen varma, että nyt tuli selkäsauna. Tosin nuo uhkailijat ovat aina olleet jonkinlaisia auktoriteettejä ja luultavasti uskoneet itse, että pystyyvät minut piiskaamaan. Aikuisenakin muistan saaneeni muutaman piiskausuhkauksen. En tiedä onko se miten yleistä, vai houkutteleeko persoonani muita uhkailuihin.

    • Anonyymi

      Sainvitsaa 9vuotiaasta alkain olin jotain 12-13 kun aloin tuntea kutinaa pyrtölläni minun oli saatava vitsaa kutinaan Äitin kanssa kahtenkesken ollessa kiukuttelin niin kauan jotta Äiti Haki vitsan hamekorviin pikkarit kinttuihin vitsaa pyrstölle vitsa sattui mulle tuli vitsasta hyvä olo meni pari vuotta Äiti otti Remmin käyttöön sain paljaalle pyllylle ei remmi olut mitenkään huonompi tuntui pitempään ihanakuumotus 25vuotiaana aloin kaipaamaan vitsaa olen saanut nais ystävältäni vitsaa,remmiä annamme toisillemme aina kun on tilaisuus Remmin antaminen ei onnistu joka paikassa sen äänentakia siksi käytämme vtsaa enemmän .

    • Anonyymi

      Alta parikymppisenä tajusin, että tämä olisi mukava homma. Silloin serkkupoika piiskasi minut aikuisen oikeasti. Seuraavana yönä nukuttiin mummolan kesäullakolla, minulla pylly kirveli ja pikkuveli jöpötti. Minä valvoin ja katselin riskiä serkkupoikaa, joka nukkui tyytyväisenä.

    • Anonyymi

      mitä muuta hommailitte

    • Anonyymi

      Olin saanut Äitiltä Vitsaa9vuotiaasta lähtien noin 14vuotiaana aloin tuntea ihmeellistä kutinaa ja kihelmöintiä pyllylläni kaipasin piiskaa äiti huomasi tämän kysyi kutiaako pylly haki vitsan otti kutinat pois aikuiseksi saakka vieläkin pyrstöni kutiaa ystävätär ottaa kutinat pois saan pitkiä helliä piiskauksia hänen paljaitten reisien päällä tuntuu kuin olisin teinityttö kun minua piiskataan Kerran Vuotessa Haluan Remmiä yleensä keväällä.

    • Anonyymi

      Ystävättären kanssa annamme toisillemme vitsaa, ei mitenkään kovaa, lähinnä hellän varovasti. Välillä silitetään, hellitään pyllyä ja siten taas vitsalla napakoita kosketuksia. Nuolemme myös toistemme pimpat ja annamme ihanat orkut. Molemmat on naimisissa mutta aviomiehet on tosi ihanat. Ei heitä haittaa meidän keskinäinen leikki ja hyvänäpito. Tosi miehiä siis. Ystävätär käy meillä usein yksin ja oleilemme mieheni seurassa melko vähissä vaatteissa. Pelkkä paituli muttei pikkareita, saunomisen jälkeen. Ystävätär näyttää tarkoituksella jopa pimpan miehelleni, mutta se ei minua haittaa. Melkein päinvastoin. Se on lähinnä suuri luottamus ja ystävällinen ele miestäni kohtaan. On se niin ihana mies minulla. Kuten ystävänkin mies myös.

      • Anonyymi

        Ihan kateus kolkuttaa, on teillä upeat parisuhteet. Hienoa kun voitte noin vapaasti nauttia ystävättären kanssa toisistanne. Eikä miehiä pelota naisten viaton hellyys toisilleen. Siinä on hohtoa. Olisi se kiva kokeilla antaa/saada hellästi vitsaa paljaalle pyllylle, toiselta naiselta. Eikä pimpan pusuttelukin olisi yhtään hassumpaa. Tosi kivaa, ja aviomiehet vielä noin reiluja.


    • Anonyymi

      Olin noin 11-12v kun aloin tuntea halua saata vitsaa Äitiltä en pelännyt koskaan vitsan saantia mieleni teki kiukuttelin,temppuilin Äitille sain antamaan vitsaa itse hain joskus vitsan Kun Äiti Riisui minua jollakin tapaa jännitin tulevaa kun olinÄitin sylissä jännitys oli pois kääntelin pyllyäni Tarjoilin itseni Äitille katsoin olkani ylikun Äiti antoi Vitsan Tanssia pyllylläni parivuotta myöhemmin aloin pelätä jos saan orkun Äitin sylissä koska kiihotuin piiskatessa sain vältettyä sylissä laukeamisen tyytytin itseni pikkaisen aikaisemmin koska yleensä tiesin milloin saan vitsaa Äiti ei piiskannut muiten nähten olin teini ikäisenä monasti lähellä orkkua Äitin sylissä

    • Anonyymi

      Aikuiset luulivat varmaan, ettei ihan vauvaikäinen mitään ymmärrä, mutta muistan vieläkin, kun pinnasängyn "kaltereiden" välistä katselin kun äiti sai piiskaa, kuten vanhemmat sisarukseni.

    • Anonyymi

      Olen transvestiitti ja tv-ystäväni kanssa annamme toisillemme remmiä. Itselleni otan hameelle tai mekolle, ystäväni paljaalle pepulle. Molemmat nauttii ja purkaanumme. Lisätehosteina suupallo ja sidonta.

    • Anonyymi

      siinä n12-13v iässä alkoi kiihottamaan
      ei kylläkään piiskauksen aika silloin tuli itku
      isäni antoi mulle viimeisiä kertoja 16-17 vuoden iässä
      remmiä kunnolla pepulle ja joskus reisillekin itkuun asti
      kun piiskauksen jälkeen olin yksin niin alkoi pikkuveli herätä
      runkattava oli
      fetissi jäi saan vieläkin silloin tällöin mieheltä remmiä

      70 luvun nuori

    • Anonyymi

      Mitähän tuo oli- jotain 15-19 välillä, asuin tätini luona opiskelupaikkakunnalla ( ei ollut ihan oikea täti, mutta joku sukulainen kuitenkin) Hän antoi säännöt, miten tuli olla ja kun kysyin, että jos en noudattaisikaan kaikkia sääntöjä, niin hän sanoi, että antaisi minulle piiskaa ja nauroi päälle. Siitä piiskasta aina laskettiin leikkiä puolin ja toisin. Kerran sitten sanoin, että anna nyt sitten kun mielesi tekee. Ja niin tapahtui, ja naurettiin.

    • Anonyymi

      Olin 13-v, kun huomasin, että ison veljen puheet ja touhut saivat minut heräämään. Minä runkutelin yksin ollessani fantasiani kanssa, ja sehän oli tietenkin isoveli, joka niissä minua piiskasi. Muistan noilta vuosilta, että selkäsaunalla uhkailu ei tuntunut miltään, mutta piiskaamisesta puhuminen sai viisarini heti tappiin. Ilmeisesti piiskaus sanaan liittyi häpeää ja alistamista.

      Olin 18 kun veli muutti kotoa pois ja housussani meno vain yltyi, mutta panin merkille, että asialle oli eduksi, jos sain päivittäin ärsykkeitä. Siirryin härkkimään pikkuveljeä, joka oli tuolloin jo minua pitempi ja painavampi. Aloitimme nujakoinnin ja aika pian minä huomasin, että pikkuveli ei ollutkaan mikään heikko kaveri. Se sopi mainiosti, että minulla lattioita luututtiin. Minä keksin uusia virityksiä, jotka sytyttivät veljen taisteluun ja minä lepsuilin taisteluissa, ettei veli liikkaa uupuisi.

      Lopulta se sitten tapahtui, parin vuoden härkkimisen tuloksena. Veli ilmoitti, että minä ansaitsin kunnon selkäsaunan ja määräsi minut hakemaan ulkoa vitsan. Minä lähdin ja yritin esittää, kuinka turhaa pelleilyä tämä oli, ei aikuista miestä niin helposti piiskata.

      Palatessani huomasin, että veli oli vähentänyt vaatekertaa. Silloin soi myös kohtalon kellot kolme kertaa. Veli sieppasi minulta vitsan ja saman ties hän oli kimpussani. Panin täysillä vastaan, mutta ei siinä mikään auttanut, menetin housuni ja samalla minua uuvutettiin painavamman toimesta. Lopulta olin hiestä litimärkä ja täysin maitohapoilla. Eikä loppuhomma ollut veljelle mikään ongelma, sain koivuvitsaa kunnolla. Kun veli minut lopulta päästi vapaaksi oli kello vartin yli kolmen. Elämäni ensimmäinen kunnon selkäsauna oli kestänyt 15 minuttia.

      Veljeä ilmeisesti hävetti koko touhu, sillä hän sanoi minun kerjänneen selkäsaunaa. Sen verran minuakin hävetti varttitunnin selkäsauna, että muutamaan viikkoon en veljeä härnännyt. Mutta nyt minulla oli kokemus aidosta piiskaamisesta ja olin mielestäni täysin pätevä vitsahommiin.

    • Anonyymi

      En muista minkä ikäisenä alkoi kiinostamaan, mutta nyt ihan eläkeikäisenä siitä on tullut osa arkipäivää, kun siitä niin tykkäämme. Aina yhtä kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Silloin kun seksikin.

    • Anonyymi

      Kyllä asia on kiinnostanut ihan pienestä asti. 13-vuotiaana sain ensimmäisen siemensyöksyn piiskaus fantasian avulla. Niissä piiskaajana toimi vanhin veli tai joku kylän nuori mies.

    • Anonyymi

      3-vuotiaana kun isä piiskasi

    • Anonyymi

      4 vuotiaana kun setäni piiskasi minua saunassa !!!

    • Anonyymi

      Mitähän tuo oli, 13v suunilleen. Meillä oli pihalla puucee, ja siinä väliseinän takana halkovaja ja siinä seinässä velipojan tekemä rako, josta pystyi hyvin kurkkimaan. Olin jo valmiiksi siellä vajassa, kun pihamökin vuokralaisrouva tuli istunnolle. Kun hän nousi ylös, hän samalla kurkki oman takamuksensa suuntaan ja siveli pakaroitaan kummallakin kädellä. Pakaroissa oli tummat sinipunaiset rannut, jotka olivat selvästi tulleet piiskaamalla.

    • Anonyymi

      Jouduin 70-luvun lopulla vanhempieni erottua muuttamaan maaseudulle äitini isän luo. Olin aika villi 13v poika silloin mutta villeys siinä nopeasti karisi kun pappani ystävä ja naapuri sai oikeuden kouluttaa kurilla minut kiltiksi ja tottelevaiseksi pojaksi. Heti ensimmäisestä kämmen kurituksesta lähtien huomasin kiihoittuvani kun paljaat pakarani läimittiin nöyryyttävästi kuuman kivuliaiksi. En seisokeilta enää välttynyt jo etukäteen, jos luvassa oli vanhan herran ankaraa kurinpalautusta. Tuo noin 70v vanttera herrakin sen tietysti huomasi ja katsoi minun itseni parhaaksi tarvitsevani aina vain yhä ankarampia isällisiä piiskauksia niin että välillä pääsi minulta itkutkin.
      Voi niitä aikoja!!

      • Anonyymi

        Tuollaista tuuria olisin kaivannut minäkin, vaikka oma syy kai se on ettei niin käynyt, koska olin aivan liian kiltti poika.


    • Anonyymi

      Minua on piiskan antaminen kiihottanut niin kauan kun jaksan muistaa. Olen 60+ ja edelleen tykkään antaa kotikuri tyylisiä selkäsaunoja naisille jotka tuntevat niitä tarvitsevansa.

    • Anonyymi

      Runsalapsisen perheen nuorimpana sai seurata, kun isompia lapsia piiskattiin. Aina risulla paljaalle "pyllylle", ja usein sitten heti nurkkaan häpeämään pylly paljaana. Olin kai jotain kymmenen nurkilla, kun suustani pääsi kovaääniset ärräpäät ja silloin sain ensimmäistä kertaa piiskaa, mutta silloin oli jo ikää sen verran, että vähän hirvitti, kun ns. pikkuveli nosteli päätään herkästi muutenkin ja nyt sitten piti laskea housut kinttuihin. Ei se piiskaaminen sen kummempi ollut, mutta siitä jäi kuitenkin sellainen muisto, että aina se vaikutti kiihottavasti kun tuli se piiskatuomio. Niitä tuli sitten murkkuikäiselle aika monesti, milloin mistäkin aiheesta

    • Anonyymi

      Luulisin että n. 13-vuotiaana, sain silloin vielä helposti piiskaa. Kiinnostus asiaan paljastuu kuitenkin siitä, että tappelin täysillä piiskausta vastaan, kun tarpeeksi väsyin luovuin vastarinnasta ja otin lopulta kiltisti vitsaa. Jälkeenpäin minua hävetti, että olin antanut liian helpolla piiskata itseni.

      Olin luultavasti 17, kun isä minut viimeisen kerren piiskasi. Silloinkin minä väsyin ja antauduin. Viimeisen kerran minut on piiskattu armeija-aikana, sillä kertaa ei kyseessä ollut isä.

    • Anonyymi

      Minua kiinnosti piiskajutut jo alle kuluikäisenä. Fantasioin saavani piiskaa 10 vuotta minua vanhemmilta nahkatakki pojilta.

    • Anonyymi

      Ensimmäisen kerran kiihotuin piiska-asiassa 14 vanhana. Silloin minut oli sijoitettu kesän viettoon maalaistaloon, heillä ei ollut omia lapsia. Vähän villisti minä kesänvieton aloitin ja tädin mies, Reijo nimeltään, varoitti minua piiskaamisen uhalla. Reijo oli lihaksikas hieman ylipaininen nelikymppinen. Sen verran groppa hän oli, että esiintyi usein ilman paitaa.

      Sitten koitti päivä, jolloin olin töpeksinyt tarpeeksi ja Reijo oli hakenut vitsan jo valmiiksi. Hän kertoi mitä seuraavaksi tapahtuisi. Hän tarrasi minua ranteesta ja raahasi keittiöjakkaran luo. Siinä hän vielä sanoi jotakin ja minä haistoin saunapuhtaan miehen ilman paitaa. Sitten hän ryhtyi toimeen. Ajattelin, jos hän saa minut poikittain reisiensä yli ja vasempaan kainaloonsa, niin minä olen mennyttä. Aloin riuhtoa ja kiemurrella, mutta pääni hän sai kainaloonsa. Minua pelotti, että hän onnistuu piiskaamaan ja silloin tunsin sileän ihon kosketuksen ja tajusin että minulla oli seisokki. Hän korjasi otteensa ja veti minut syvemmälle kainaloonsa. Tunsin hänen voimansa, sileän ihon lämmön ja silloin minä laukesin. Silloin minä antauduin, makasin melko kiltisti hänen sylissään ja piiska räpsähteli paljaille pakaroilleni. Vaikka minua hävetti, niin kuitenkin olin tyytyväinen, että Reijo pystyy pitämään minut kurissa.

      Tuon illan seurauksena minulle on tullut miehen hauiksesta fetissi. Vaikka aikaa on kulunut kymmeniä vuosia, niin Reijon hauis ja voimakas käsivarsi hallitsee minua piiskauksen aikana. Vieläkin muistan tarkasti, miltä Reijo näytti kun katsoin häntä lattian rajasta.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on mahtavia tarinoita, jätä sinäkin tänne omasi luettavaksi.

    • Anonyymi

      Katselin tietokoneen contlor H lla mikä on sivu. Historia. Vaimoni oli katsonut piiskaus videoita jossa nainen piiskaa miestä. Aluksi luulin sen olevan vahingon. Kuukauden päästä katsoin taas. Saman lainen historia tuli tuoreenpana. I

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe