Kotiapua lapsiperheille

apu4

Hei!

Olen jo usean kuukauden ajan pohtinut toiminimen perustamista; misin kotiapupalveluita esimerkiksi lapsiperheille. Kävisin kaupassa ja laittaisin ruokaa, siivoaisin ja järjestelisin kotia - tai mitä nyt ikinä sovitaankaan. Mitä veikkaatte, olisiko kysyntää? Olen 24-vuotias opiskelija, enkä usko että haluan koskaan tehdä nykyisen alan töirä.

7

275

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apu4

*tarjoaisin kotiapupalveluita
      * töitä

En osaa näköjään ees kirjottaa..

• Marenkimaija

Usko että kysyntää olisi :)

• äitimuorilainen

Varmasti olisi kysyntää. Oleellista on, että tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat olla lasten kanssa (vaikka et niitä varsinaisesti hoitaisikaan, mutta siinä ne perässäsi kuitenkin kulkevat ja haluavat innolla osallistua hommiisi). Toinen tärkeä asia on kyky 100%:een vaitioloon perheen asioista.

• en maksaisi

Miksi kukaan maksaisi noista kun saman saa kunnan kotiapuna ihan ilmaiseksi????

• jossain papereissa ?

Missä kunnassa on kotiapua lapsiperheille?
        Sellaista mysteeriä en ole tavannut sitten 90-luvun.

• ..,,...
        jossain papereissa ? kirjoitti:

Missä kunnassa on kotiapua lapsiperheille?
        Sellaista mysteeriä en ole tavannut sitten 90-luvun.

Sain Jyväskylässä 3kk maksusitoumuksen kotiapuun 3 tuntia viikossa, koska olen pienen vauvan yksinhuoltaja. Kaupunki on hyväksynyt jotkut yrittäjät "palveluseteli"-palveluiden tuottajiksi. Listasta sain sitten itse valita, kenet otan meille töihin.

• siellä paremmin
        ..,,... kirjoitti:

Sain Jyväskylässä 3kk maksusitoumuksen kotiapuun 3 tuntia viikossa, koska olen pienen vauvan yksinhuoltaja. Kaupunki on hyväksynyt jotkut yrittäjät "palveluseteli"-palveluiden tuottajiksi. Listasta sain sitten itse valita, kenet otan meille töihin.

Meillä kotiapu löytyy kaupungin papereilta, muttei todellisuudessa. Käsketään ottamaan yhteyttä lastensuojeluun. Lastensuojelussa taas on vain perhetyötä. He eivät tee kotitöitä, vaan haluavat jutella, niin että itseltä menee se vähäkin aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1145
    2. 67
      1035
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      813
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      716
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      676
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      624
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      508
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe