Hei!
Olen jo usean kuukauden ajan pohtinut toiminimen perustamista; misin kotiapupalveluita esimerkiksi lapsiperheille. Kävisin kaupassa ja laittaisin ruokaa, siivoaisin ja järjestelisin kotia - tai mitä nyt ikinä sovitaankaan. Mitä veikkaatte, olisiko kysyntää? Olen 24-vuotias opiskelija, enkä usko että haluan koskaan tehdä nykyisen alan töirä.
Kotiapua lapsiperheille
7
242
Vastaukset
- Apu4
*tarjoaisin kotiapupalveluita
* töitä
En osaa näköjään ees kirjottaa.. - Marenkimaija
Usko että kysyntää olisi :)
- äitimuorilainen
Varmasti olisi kysyntää. Oleellista on, että tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat olla lasten kanssa (vaikka et niitä varsinaisesti hoitaisikaan, mutta siinä ne perässäsi kuitenkin kulkevat ja haluavat innolla osallistua hommiisi). Toinen tärkeä asia on kyky 100%:een vaitioloon perheen asioista.
- en maksaisi
Miksi kukaan maksaisi noista kun saman saa kunnan kotiapuna ihan ilmaiseksi????
- jossain papereissa ?
Missä kunnassa on kotiapua lapsiperheille?
Sellaista mysteeriä en ole tavannut sitten 90-luvun. - ..,,...
jossain papereissa ? kirjoitti:
Missä kunnassa on kotiapua lapsiperheille?
Sellaista mysteeriä en ole tavannut sitten 90-luvun.Sain Jyväskylässä 3kk maksusitoumuksen kotiapuun 3 tuntia viikossa, koska olen pienen vauvan yksinhuoltaja. Kaupunki on hyväksynyt jotkut yrittäjät "palveluseteli"-palveluiden tuottajiksi. Listasta sain sitten itse valita, kenet otan meille töihin.
- siellä paremmin
..,,... kirjoitti:
Sain Jyväskylässä 3kk maksusitoumuksen kotiapuun 3 tuntia viikossa, koska olen pienen vauvan yksinhuoltaja. Kaupunki on hyväksynyt jotkut yrittäjät "palveluseteli"-palveluiden tuottajiksi. Listasta sain sitten itse valita, kenet otan meille töihin.
Meillä kotiapu löytyy kaupungin papereilta, muttei todellisuudessa. Käsketään ottamaan yhteyttä lastensuojeluun. Lastensuojelussa taas on vain perhetyötä. He eivät tee kotitöitä, vaan haluavat jutella, niin että itseltä menee se vähäkin aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810