Jälkimmäinen olisi ajomukavuudeltaan parempi, hinnaltaan edullisempi ja muotoilultaan ylivoimaisesti makeampi. Toisaalta Corollassa olisi parempi suoja sadetta ja tuulta vastaan.
Kumman sinä ostaisit?
Corolla vain Hankkijan kottikärryt?
4
145
Vastaukset
- kärry vetoon
Eikö molempi ole parempi? Tosin toijjootassa ei vetopaino riitä kuin terveisten kuljettemiseen, joten koukku on parasta asentaa keulaan ja vetää toijjotaa kottikärryllä. Ajo-ominaisuuksien ja kiihtyvyyden kannalta ihan se ja sama.
- Anonyymi
Kottikärryihin voi laittaa polkupyörän dynamon rengasta vasten kihnuttamaan, ja akun sinne kärryjen kyytiin, niin sitten siitä tulee itselataava.
- Anonyymi
Kauan mietin Corollaa ja kottikärryä mutta päädyin sittenkin skoota oktaaviaaniin. Meillä ei ole huussia maalla niin tuo skoota käy siihen oikein hyvin. Shitti ja skoota maatuvat samaan tahtiin, eikö oo hyvä?
- Anonyymi
Corolla olisi jo läpiruosteessa ja putoaisit istuimen läpi paskakasaan ja sadevesi kostuttaisi kyynelistä jo kostuneet poskesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703