Työttömien ruokailu

nälkäinen työtön

Paikallislehdessä oli tänään että Imatran City Marketista haetaan joka päivä ruokia työttömien ruokalalle. Jos näin on, niin missähän tuo työttömien ruokailu tällä hetkellä järjestetään?

8

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonoon vaan

      sittarin takapihalla

    • jr12

      tuu meille mie keitän puuroo!!! pysyy haba hallussa

    • kokomuspalvelu

      Palveluyhteiskunnsassa sun pitää mennä' rvintolaan ja käyttää palveluita !! hopi hopi !
      Työvoiman tarjontaa kun lisätään, niin kaikki pelastuuu.
      Palvelu pelaa.

    • Ei ole tainnut

      päästä jano kuitenkaan yllättämään.

    • Työtä etsimässä.

      Tästä asiasta on puhuttu päättäjille mutta mitään ei tapahdu,tuokin srk sali on tyhjillään,en tiedä mikä intressi oli kirkon panna sillekin lappu luukulle,toimme viissiin likaa heidän lattioille.Siitä vielä maksamme kirkolllisveroa mutta mitä saamme vastineeksi,pilkallisia katseita.

      • ei pakolla

        Se on aivan totta että srk on aivan pihalla ihmisten hädästä,siis aineellisesta,
        Jumala juttuja kyllä paasataan mutta se kun ei tyhjää mahaa täytä.
        Kirkollisvero kyllä viedään palkasta ja muusta väkisin.
        Itse kyllästyin siihen ahneuteen ja erosin kirkosta ja olen hyvin tyytyväinen.
        Kyllä se suhde jumalaan säilyy näinkin.


      • rahalla saa
        ei pakolla kirjoitti:

        Se on aivan totta että srk on aivan pihalla ihmisten hädästä,siis aineellisesta,
        Jumala juttuja kyllä paasataan mutta se kun ei tyhjää mahaa täytä.
        Kirkollisvero kyllä viedään palkasta ja muusta väkisin.
        Itse kyllästyin siihen ahneuteen ja erosin kirkosta ja olen hyvin tyytyväinen.
        Kyllä se suhde jumalaan säilyy näinkin.

        Sinä palat helvetin tulessa! Vain maksamalla kirkolle voit pelastua.


      • ahneuden synti...
        rahalla saa kirjoitti:

        Sinä palat helvetin tulessa! Vain maksamalla kirkolle voit pelastua.

        kirkon ahneet syöttiläät elää veroilla, siksi veronmaksu tulee lopettaa heti, niin kirkkokin tervehtyy !!!!

        Kannustetaan kirkkoa tervehtymään mammonan pauloista, hallelelujaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe