Ostin uudet talvirenkaat asennettuna vanteisiin Nyman:lta. Lopputulos: Kolmessa vanteessa oli pyörimissuunta sama. Kaikkiin vanteisiin oli asennettu käytettyjä lyyjypainoja. Painot oli jo kertaalleen tai useamman kerran poistettu vanteista ja kiinnitysosat oli vaurioituneet ja ruostuneet. Lyyjypainon ja vanteen väliin mahtui jopa tulitikku.
Renkaiden asentaminen auton alle jäi illalla kesken ja aamulla kävin valittamassa asiasta Nymannille. Yksi rengas käännettiin oikein päin vanteeseen ja lyyjypainot vaihdettiin uusiin ja ne istuvat nyt tiiviisti vanteessa kiinni.
Nyman ei tiennyt nimeni eilen kun hain renkaat ja hän kysyi nimeni kun etsi renkaista tehdyn 'lapun'. Tänään hän kuitenkin osasi jo sanoa, että olen sellainen ihminen joka valittaa aina kaikesta - että mieti sitä!
Nymannilta saa siis renkaanvaihdon lisäksi psykologisen arvion itsestään, jos käy valittamassa.
Ehkä Nyman oli sitä mieltä, että syy oli minun... eli asiakkaana kannattaa pitää turpaansa kiinni ja ajaa yksi rengas väärinpäin asennettuna ja käytetyt lyyjypainot harraten.
En ole ikinä noin outoa palvelua saanut!... Tuohon liikkeeseen en enää kanna senttiäkään!
Kannattaa siis tarkistaa ostoksensa jos sattuu tuosta liikkeestä jotain ostamaan!
Nymannille tiedoksi, tämä on ensimmäinen kerta kun valitan ja kirjoitan asiasta nettiin!
Hyvää talven alkua kaikille :-)
Rengasliike Nyman Kokkolassa, surkein asiakaspalvelu ikinä!
21
7531
Vastaukset
- hyviäkin löytyy
noin voi käydä kun pitää etsiä se halvin ja epämääräisin pulju.
- Kaltoin kohdeltu
Minä sain tarpeekseni Nymanin rengaspalvelusta parisen vuotta sitten. Silloin oli nainen hoitamassa tilaustani. Hän teki tökerön virheen tietojeni kirjoittamisessa ja rengastyö oli jäänyt siksi kesken. Jouduin odottamaan pitkään paikan päällä ennen kuin sain renkaat. Kun olin kiireinen ja syystä närkästynyt, ehdotin anteeksipyyntöä, mutta sain vastaukseksi jonkin asiaankuulumattoman, suorastaan törkeän kommentin. Ihmettelin silloin, että kannattaako asiakkaita kohdella tuolla tavalla! Nyman myy kyllä ihan hyviä renkaita, mutta huonon asiakaspalvelun vuoksi kartan tuota liikettä!
Nymanille terveiset, että tieto leviää... - RVF
Olen asioinut Nymanilla monta kertaa. Toisinaan palvelu on ollut hyvää, toisinaan taas surkeaa. Ilmoitetut hinnat eivät tahdo pitää paikkaansa. Asennuspuolella taso laski puolella kun yksi nuori asentaja lähti pois.
Olen saanut negatiivista palvelua enemmän kuin positiivista ja siksi minäkin olen jättänyt Nymanin taakseni. - paikallinen yrittäjä
vaihteeksi jotain positiivistäkin minä olen ostanut Nymanilta useammatkin renkaat myös vanteineen palvelu on ollut minun kohdallani kyllä ihan hyvää palvelu pelaa ja hinnat on ollut sovitusti ja kohdallaan. tietenkin asiakkaankin pitää muistaa olla ruuhkaaikaan hiukan kärsivällinen eihän kiireinen rengasliike jaksa työntouhussakaikenlaisia höpöttäjiä ja renkaanpotkijoita kuunnella kun jonossa on maksaviakin asiakkaita joilla on käytöstapoja
- dfsdfslölkjdfsdfs
Ah, eli asiakkaassa vika, jos firma ei osaa hommiaan, eikä henkilökunta omaa käytöstapoja? Kerrotko firmasi nimen`, niin osataan kaikki välttää puljuasi?
- Paras_a-luokka
Vertaansa vailla.
Vein tänään vaihdettavaksi kaksi rengasta H.Nymanille. Kannoin vanteet ja renkaat valmiiksi linjaston eteen, odottelin hetken josko renkaat saisi samalla kerralla matkaan. Naispuolinen asiakaspalvelija sanoi hetken odoteltuani että tulla tunnin päästä hakemaan ja renkaat olisi silloin valmiit.
Lähdin kotia ja tulin noin 1 1/2h päästä hakemaan renkaita. Paikanpäälle päästyäni kysyin asentajalta että onko renkaat valmiina, asentaja vastasi että sarjaa ei ole vielä tasapainotettu. Odottelin 15-20min josko asentaja kerkeäisi tekemään tasapainotuksen samalla kuin odottelen.Mitään ei tapahtunut tässä välissä.
Tämän jälkeen menin toimistoon ja kysyin että kerkeisikö joku tasapainottamaan renkaat. Vastaukseksi sain naispuoliselta asiakaspalvejilta erinäistä pään aukomista ja muminaa ilman järjen häivää. Minulla ei kuulemma saisi olla mikään kiire renkaiden kanssa ja heillä on kova kiire...
Sanoin että toin renkaat noin 2h sitten vaihdettavaksi ja sinä itse käskit tulla tunnin päästä hakemaan. Tähän tuli vastauksena epämääräistä mutinaa ja että olen huono/hankala asiakas ja minun pitäisi joustaa aikataulussa. Kesken mukavan rupattelun naispuolinen palvelualan ammattilainen lähti käymään hallissa jonka jälkeen laskutti minua tehdystä työstä. Maksettuani kysyin että onko renkaat nyt valmiina, vastaukseksi sain että renkaat on koko ajan olleet valmiina siitä saakka, kun tulin niitä hakemaan.
Sanoin että tulin juuri hallista ja asentaja kertoi että renkaita ei oltu vielä tasapainotettu. Lähdin takaisin halliin huomatakseni että renkaiden tasapainotus on edelleen kesken. Sain renkaat hetken odottelun jälkeen ja heitin ne auton kyytille.
Vihdoin pääsin kotia laittamaan renkaat paikalleen, oikeanpuolen takarenkaan laitoin paikalleen ja aloitin laittamaan rengasta akselin toiselle puolelle, kas kummaa renkaan pyörimissuunta on laitettu väärinpäin. Rengas takaisin kyytiin ja takaisin pajalle, toinen asentaja ei ymmärtänyt mikä on vialla, mutta toisen avitettua ymmärsi mikä on yskä. Renkaan kääntäminen ja uudelleen painotus kesti noin 15-20min (tämä homma ei ollut ykkösprioriteetti eli hetken sain odotella).
Lopputulema molemmat renkaat vanteilla ja tasapainotettuna. Elämä on mukavaa ja vielä mukavampaa, kun on mukava rengasliike missä asioida! - Kesäkumit_uusiksi
Täytyypäs luetun perusteella jättää tämä firma väliin, kun alan tässä tarjouksia kysellä...
- hkuifghjt
Vähän samantyylisiä kokemuksia minullakin, tosin muutama vuosi sitten. On se kovin omituista, että tasapainotus tehdään vanhoilla ja käytetyillä painoilla. pienistä summista ne suuret voitot kertyy? Eikä osannut se tummaihoinen kaveri tehdä tasapainotusta oikein, täristi. Tosin ilmaiseksi teki työn uudestaan.
- Ferre1980
Nettikaupan perusteella näyttää valikoima niin huonolta että en edes käy kysymässä Nymanilta renkaita. Miljoona merkkiä ja mallia on valikossa mutta vain muutaman linkin takana on jotain.
- Entinenasiakas
Hankittiin asuntoautoon uudet kesärenkaat Nymannilta. Lähdettiin reissuun pohjoiseen.
Paluumatkalla sattui rengasrikko. Renkaasta lähti kulutuspinta kuin kuorma-auton renkaasta konsanaan. Edellämainittuun liikkeeseen valittamaan. Myyjän mukaan renkaassa ei ollut vikaa, vaan renkaan ostajassa. Kuinka ollakkaan. Siihen päättyi asiakassuhde. Eikä palaa. Myös asiakaspalvelu surkeimmasta päästä. Myydään mitä sattuu ja ollaan vielä vihaisia kun asiasta huomauttaa. Etenkin Rouva Asiakaspalvelija. Eipä onneksi ole ainoa rengasliike/korjaamo Kokkolanseudulla- Suuttunut
En osta...aivan ala arvoista asiakaspalvelua,ja kyseine nainen ei tiedä renkaista ja käytännön asioista yhtään mitään,saa nun puolesta pitää tunkkinsa ja kumensa.saa niitä saatana netistäkin tilattua ja muualta...
- enska48
Minulla on taas ihan toisenlainen kuva Nymanin rengasliikkeestä
- dfdfdff
Samoin minulla. Kertokaa te jotka ostatte renkaita joka päivä samasta liikkeestä että pelaako homm aina ja joka kerta. Vastaus on ei!! Se koskee kaikkia firmoja. Ei niitä renkaita joka päivä osteta että kannattaa kokeilla muutaman kerran ja laskea 1 1.
Minä ole saanut hyvää palvelua kohta 20v
- Ammattiautoilija
Ajan ammatikseni paljon ja olen asioinut Nymanilla jo 30 vuoden ajan. Heillä on hinta-laatusuhde Kokkolan paras ja olen aina saanut erittäin hyvää palvelua!!!
- Anonyymi
Muhaha
- eskoEtukenossa
Minulla on kylläkin aivan toiseenlaitaan sattuva kokemus ,ei ole moitteensijaa palvelu on ollut asiallista ja joustavaa .Jatkakaa samaaan malliin ,kiireessä saattaa roiskua ja onhan se hyvä että turhautuneet kädettömien kusettajatkin saa jotain toimintaa ja leivänlisä tyybytystä kun vatvoo ja valittaa.Suomi on vapaa maa /suomi on vapauksien maa )
- Olli__alaviivakuhta
Asioin Nymannilla 3 vk sitten ja sain kelvotonta palvelua keski ikäiseltä rouva henkilöltä, ylpeä/ylimielinen asenne asiakkaita kohtaan. onnistuvat tyrimään renkaiden tasapainotuksen jättämällä vanhat painot paikoilleen ja lätkineet pirusti uusia että saivat renkaat tasapainoon. "ammatti" ihmisiä.... vieressä pitäisi vahtia että tekisivät hommansa kunnolla. ja kaupanpäälle pari naarmua vanteisiin!!! kiitos ja kumarrus ... eipä tarvi enää asioida kyseisessä liikkeessä.
- Anonyymi
Minä sain todella hyvää palvelua tänään. Kiitos!
- Anonyymi
Tämä keski-ikäinen rouva henkilö osaa olla ylimielin.. Aina on asiakkaan vika!
- Anonyymi
Itsekin saanut muutamia vuosia sitten pariin kertaan niin huonoa palvelua,etten edes kuse kyseisen pajan suuntaan. Aina on asiakkaan vika jos homma ei toimi. Oletin esim. että netissä olevat hinnat pitävät paikkansa, mutta ei,ne rouva asiakaspalvelijan sanoin SUUNTAA antavia,olikin 100€ kalliimmat!!!
No liike kai loppunut,enkä yhtään ihmettele tuolla palvelu tasolla kun ei enää ole 8 tien varressa huonekalu ja auto liikkeen naapurissa- Anonyymi
Valittetavasti vaan muuttanut, indolassa nykyään joutuu näkemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014