MENKAT YÖLLÄ-KIIRE!!

menkatbuu

Menkkani valuu aina sängylle vaikka käytän ihan yösiteitä. Olen menossa yökylään, ja en varmana halua, että aamulla sängyllä on punainen pläntti! Joten kertokaa et miten suojaan veriplänteiltä sängyltä!! Että miten se ei valuisi, pitääkö ehdottomasti olla jossain nukkuma asennossa ettei valuisi? Koska jos päätän että en liiku ympäriinsä niin en liiku. Eli se onnistuu multa ;)

14

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsama

      Sama ongelma -.-

    • menkatyli

      Mul sama myös... joten ihmiset auttakaa meitä!!!!

    • Tunkekaa yli 6 palaa wc-paperia aukkoon, niin helpottaa. ;) Jos on runsaat, niin ainakin 9. Jos teillä on, niin käyttäkää tampoonia. :) Mulla auttaa! Saattaa olla kivuliasta...

      • menkatbuu

        Oon vikan yön kotona, ja testaan toimiiko tamponi hyvin :DD kiitos paljon avusta!!


    • Toivottavasti auttaa. :)

    • fox-97

      tamponi ja sit voi laittaa viel siteen nii ei ainakaa pitäs lakanoille asti päätyy.. :D

    • viisas neuvo.

      Laittakaa kotoa mukaan ottamanne pyyhe allenne yöksi. Tarpeeksi iso, jotta sen voi laittaa kaksinkerroin sinne. Sitten ei valu lakanalle asti.

    • Mulla toimii!!

      Nuku mahallas niin ei valu.

    • Joopsaf

      Itse käytän tuota että laitan paperia.

    • kkhusbhjd

      Ite laitan tamppoonin ja myös yösiteen. Ei enääntollatekniikalla oo tullu sängylle verta.

    • niagara

      En tykkää tamppooneista, mut jos ne valuu takaa yli, niin voit vaik taittaa joku 3-4 ruutua vessapaperia puoliksi ja sujauttaa pakaroitten väliin, niin ei valu sieltä.

    • dsfagdg

      Tarkoitat että valuu takaa? Itellä oli aijemmin sama ongelma vaikka nykyäänkin joskus vahinkoja sattuu... mutta tässä 3 pientä ja itellä toimivaa vinkkiä: 1. tamppooni 2. Nuku mahallaan 3. laita mahdollisimman pitkä side, ja laita pekaroiden väliin muutama pala vessapaperia taitettuna kahtia (mahdollisimman eteen) nuo ainakin toimii mulla. lisäks siis voi laittaa vaikka puuhkeen alle jne... kikkoja on monia mutta ite käytän noita ja mulla toimii ylensöä

    • Liisaihmemaassa43

      Itellä suodatinpussi toiminu paremmin kuin hyvin! :)

    • Suodatinpussi?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe