ford mondeon hikinen loppu

kaikkissa palo vaara

11

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamies jo

      mitähän se poliisille kuuluu jos fordit palaa. kuulemma nykyään fordit palaa sytyttämättä,joskus aikoinaan epätoivoiset ford jullit poltteli eskorttejaan vakuutus rahojen toivossa.

      • poliisille asiaa

        h.lvetin pellet.
        Vuoden 2004 alussa, Ford lopetti vanhan 4-sylinteriset Zetec moottorit ja korvasi sen Mazdan MZR -moottoriin pohjautuvalla suunnittelulla. Tämä sisälsi 2.0 litraisen Duratec 20, 2.3 litraisen Duratec 23 sekä kokonaan uuden 2.5 litraisen Duratec 25 moottorin. Ford rakentaa moottorit heidän omaan käyttöönsä Mexikon Chihuahuassa, Michiganin Dearbornissa, Espanjan Valenciassa, Filippiinien Lagunassa sekä Nanjingissa, Kiinassa.
        [muokkaa] Duratec 18

        Duratec 18 on 1.8 L (1798 cc). Sekä isku että poraus ovat sama 83mm. Siinä on kokonaan alumiininen moottorilohko valurautaisilla sylinteriputkilla sekä alumiininen DOHC sylinterikansi. Tehoa tässä on 125 hv @6000 rpm, sekä 165 Nm vääntöä @4250 rpm.
        [muokkaa] Duratec 20

        Duratec 20 on 2.0 litrainen (1999 cc) versio jota valmistetaan Meksikon Chihuahuassa. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 83.1mm.

        Sitä käytetään Focuksessa, Fiesta ST:ssä, C-Maxissa, Mondeossa ja S-Maxissa. Transit ja Galaxy käyttävät Duratec HE -moottoreita. Moottori on täysinalumiinen valurautaisilla sylinteriputkilla. Siinä on valurautainen tai vahvistettu muovinen imusarja.

        Muovinen imusarja aikaisemman mallin 1.8 ja 2.0 litraisissa on herkästi hajoava johtuen huonolaatuisesta materiaalista. Imusarjassa on pyörrelautaset akselissa sylinterikannen liitoksessa. Useimmat tapaukset johtuvat yksittäisistä pyörrelautasista niiden irrotessa ja mennessä moottoriin.
        [muokkaa] Duratec 23

        Duratec 23 on 2.3 litrainen (2261 cc) moottori. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 94mm. Moottori on täysin alumiininen valurautaisilla sylinteriputkilla.

        23EW moottoria rakennetaan Chihuahuassa Meksikossa useisiin etuvetoisiin Fordin malleihin asennettevaksi. Fordin nimikoodi EW tarkoittaa itä-länsi asennusta (East-West), toisinsanoen etuvetoista asennusta.

        23NS -moottoria (North-South, eli takavetoiseen tarkoitettu) on valmistettu Michiganissa Ford Rangeria sekä Amerikan B-sarjan Mazdaa varten. Nämä moottorit ovat säädetty vääntäviksi tehden ne sopiviksi kevyt-kuorma-autoille ja moottori tuottaa 143 hv (107 kW) @5250 rpm sekä 209 Nm @ 3750 rpm.


      • h.vetin pellet
        poliisille asiaa kirjoitti:

        h.lvetin pellet.
        Vuoden 2004 alussa, Ford lopetti vanhan 4-sylinteriset Zetec moottorit ja korvasi sen Mazdan MZR -moottoriin pohjautuvalla suunnittelulla. Tämä sisälsi 2.0 litraisen Duratec 20, 2.3 litraisen Duratec 23 sekä kokonaan uuden 2.5 litraisen Duratec 25 moottorin. Ford rakentaa moottorit heidän omaan käyttöönsä Mexikon Chihuahuassa, Michiganin Dearbornissa, Espanjan Valenciassa, Filippiinien Lagunassa sekä Nanjingissa, Kiinassa.
        [muokkaa] Duratec 18

        Duratec 18 on 1.8 L (1798 cc). Sekä isku että poraus ovat sama 83mm. Siinä on kokonaan alumiininen moottorilohko valurautaisilla sylinteriputkilla sekä alumiininen DOHC sylinterikansi. Tehoa tässä on 125 hv @6000 rpm, sekä 165 Nm vääntöä @4250 rpm.
        [muokkaa] Duratec 20

        Duratec 20 on 2.0 litrainen (1999 cc) versio jota valmistetaan Meksikon Chihuahuassa. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 83.1mm.

        Sitä käytetään Focuksessa, Fiesta ST:ssä, C-Maxissa, Mondeossa ja S-Maxissa. Transit ja Galaxy käyttävät Duratec HE -moottoreita. Moottori on täysinalumiinen valurautaisilla sylinteriputkilla. Siinä on valurautainen tai vahvistettu muovinen imusarja.

        Muovinen imusarja aikaisemman mallin 1.8 ja 2.0 litraisissa on herkästi hajoava johtuen huonolaatuisesta materiaalista. Imusarjassa on pyörrelautaset akselissa sylinterikannen liitoksessa. Useimmat tapaukset johtuvat yksittäisistä pyörrelautasista niiden irrotessa ja mennessä moottoriin.
        [muokkaa] Duratec 23

        Duratec 23 on 2.3 litrainen (2261 cc) moottori. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 94mm. Moottori on täysin alumiininen valurautaisilla sylinteriputkilla.

        23EW moottoria rakennetaan Chihuahuassa Meksikossa useisiin etuvetoisiin Fordin malleihin asennettevaksi. Fordin nimikoodi EW tarkoittaa itä-länsi asennusta (East-West), toisinsanoen etuvetoista asennusta.

        23NS -moottoria (North-South, eli takavetoiseen tarkoitettu) on valmistettu Michiganissa Ford Rangeria sekä Amerikan B-sarjan Mazdaa varten. Nämä moottorit ovat säädetty vääntäviksi tehden ne sopiviksi kevyt-kuorma-autoille ja moottori tuottaa 143 hv (107 kW) @5250 rpm sekä 209 Nm @ 3750 rpm.

        Tämä on 2.5 litrainen (2488cc) R4 moottori, joka on kehitetty Duratec 23:n pohjalle. 'Duratec 25':ttä ei saa sekoittaa samannimiseen 2.5 litraiseen V6 Duratec-moottoriin. Tämä moottori on identtinen Mazdan MZR 2.5 litraisen moottorin kanssa. Sylinterihalkaisija ja iskunpituus ovat 89mm x 100mm. Teho nousi 175 hevosvoimaan (129 kW) @ 6000 rpm ja vääntöä on 233 Nm @ 4500 rpm. Tämä on sulavin ja hiljaisin R4 Duratec -moottori.


    • Kuttaperkatankki

      Polttoainesäiliö se vuan falskaa ja vähän loimottelee...

    • kuttaperkkaa

      noh taitaa olla kaikissa fordeissa tankkikin hajolla jo uudesta alkaen

    • yhtä samaa

      ois pitäny fordin perustaa se teurastamo kun sieltä mallia otti. ei toimi teurastamon linjat auton valmistuksessa,teuraita tulee

      http://hikipedia.info/wiki/Ford

      • ei o sanaseppo

        Vaikee on Fordista provoo vääntää!!!!

        Aika huonoo tulee...


      • minkäs sille voi
        ei o sanaseppo kirjoitti:

        Vaikee on Fordista provoo vääntää!!!!

        Aika huonoo tulee...

        taitaa olla asiat niin että fordista ei tarvitse kenenkään vikoja keksiä,niitä riittää aivan oikestikin


      • pärnäsen isäntä
        minkäs sille voi kirjoitti:

        taitaa olla asiat niin että fordista ei tarvitse kenenkään vikoja keksiä,niitä riittää aivan oikestikin

        Saattoi joskus 15vuotta sitten olla vielä, mutta nykyään ne pitää keksimällä keksiä...ja huonosti provoilta sekin onnistuu!!!


    • nykypäivän tuskaa
    • tuskaa!

      tuskaa,tuskaa piisaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/09/04/toyota-kutsuu-satoja-tuhansia-autoja-korjattavaksi/201312328/304 TUSKAA!!!!!!
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/10/18/turvatyynyt-paukkuu-toyota-vetaa-takaisin-lahes-miljoona-autoa/201314531/304 PAUKUUKII JA TUSKAA!!!
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/09/27/toyota-siennassa-vaihdevika-yhtio-kutsuu-autot-huoltoon/201313523/304 AMERIKASSAKIN TUSKAA!!!

      TUSKA VAAN JATKUU!!!!!!!!!!!!
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/08/09/toyota-tiesi-kuolemiin-johtaneesta-kaasupolkimesta/201311041/304 TUSKA SENKUN JATKUU,JATKUU,JATKUU,JATKUU...........................................................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      110
      5558
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2225
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      118
      2065
    6. 108
      1807
    7. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

      Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      222
      1135
    Aihe