ford mondeon hikinen loppu

kaikkissa palo vaara

11

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamies jo

      mitähän se poliisille kuuluu jos fordit palaa. kuulemma nykyään fordit palaa sytyttämättä,joskus aikoinaan epätoivoiset ford jullit poltteli eskorttejaan vakuutus rahojen toivossa.

      • poliisille asiaa

        h.lvetin pellet.
        Vuoden 2004 alussa, Ford lopetti vanhan 4-sylinteriset Zetec moottorit ja korvasi sen Mazdan MZR -moottoriin pohjautuvalla suunnittelulla. Tämä sisälsi 2.0 litraisen Duratec 20, 2.3 litraisen Duratec 23 sekä kokonaan uuden 2.5 litraisen Duratec 25 moottorin. Ford rakentaa moottorit heidän omaan käyttöönsä Mexikon Chihuahuassa, Michiganin Dearbornissa, Espanjan Valenciassa, Filippiinien Lagunassa sekä Nanjingissa, Kiinassa.
        [muokkaa] Duratec 18

        Duratec 18 on 1.8 L (1798 cc). Sekä isku että poraus ovat sama 83mm. Siinä on kokonaan alumiininen moottorilohko valurautaisilla sylinteriputkilla sekä alumiininen DOHC sylinterikansi. Tehoa tässä on 125 hv @6000 rpm, sekä 165 Nm vääntöä @4250 rpm.
        [muokkaa] Duratec 20

        Duratec 20 on 2.0 litrainen (1999 cc) versio jota valmistetaan Meksikon Chihuahuassa. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 83.1mm.

        Sitä käytetään Focuksessa, Fiesta ST:ssä, C-Maxissa, Mondeossa ja S-Maxissa. Transit ja Galaxy käyttävät Duratec HE -moottoreita. Moottori on täysinalumiinen valurautaisilla sylinteriputkilla. Siinä on valurautainen tai vahvistettu muovinen imusarja.

        Muovinen imusarja aikaisemman mallin 1.8 ja 2.0 litraisissa on herkästi hajoava johtuen huonolaatuisesta materiaalista. Imusarjassa on pyörrelautaset akselissa sylinterikannen liitoksessa. Useimmat tapaukset johtuvat yksittäisistä pyörrelautasista niiden irrotessa ja mennessä moottoriin.
        [muokkaa] Duratec 23

        Duratec 23 on 2.3 litrainen (2261 cc) moottori. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 94mm. Moottori on täysin alumiininen valurautaisilla sylinteriputkilla.

        23EW moottoria rakennetaan Chihuahuassa Meksikossa useisiin etuvetoisiin Fordin malleihin asennettevaksi. Fordin nimikoodi EW tarkoittaa itä-länsi asennusta (East-West), toisinsanoen etuvetoista asennusta.

        23NS -moottoria (North-South, eli takavetoiseen tarkoitettu) on valmistettu Michiganissa Ford Rangeria sekä Amerikan B-sarjan Mazdaa varten. Nämä moottorit ovat säädetty vääntäviksi tehden ne sopiviksi kevyt-kuorma-autoille ja moottori tuottaa 143 hv (107 kW) @5250 rpm sekä 209 Nm @ 3750 rpm.


      • h.vetin pellet
        poliisille asiaa kirjoitti:

        h.lvetin pellet.
        Vuoden 2004 alussa, Ford lopetti vanhan 4-sylinteriset Zetec moottorit ja korvasi sen Mazdan MZR -moottoriin pohjautuvalla suunnittelulla. Tämä sisälsi 2.0 litraisen Duratec 20, 2.3 litraisen Duratec 23 sekä kokonaan uuden 2.5 litraisen Duratec 25 moottorin. Ford rakentaa moottorit heidän omaan käyttöönsä Mexikon Chihuahuassa, Michiganin Dearbornissa, Espanjan Valenciassa, Filippiinien Lagunassa sekä Nanjingissa, Kiinassa.
        [muokkaa] Duratec 18

        Duratec 18 on 1.8 L (1798 cc). Sekä isku että poraus ovat sama 83mm. Siinä on kokonaan alumiininen moottorilohko valurautaisilla sylinteriputkilla sekä alumiininen DOHC sylinterikansi. Tehoa tässä on 125 hv @6000 rpm, sekä 165 Nm vääntöä @4250 rpm.
        [muokkaa] Duratec 20

        Duratec 20 on 2.0 litrainen (1999 cc) versio jota valmistetaan Meksikon Chihuahuassa. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 83.1mm.

        Sitä käytetään Focuksessa, Fiesta ST:ssä, C-Maxissa, Mondeossa ja S-Maxissa. Transit ja Galaxy käyttävät Duratec HE -moottoreita. Moottori on täysinalumiinen valurautaisilla sylinteriputkilla. Siinä on valurautainen tai vahvistettu muovinen imusarja.

        Muovinen imusarja aikaisemman mallin 1.8 ja 2.0 litraisissa on herkästi hajoava johtuen huonolaatuisesta materiaalista. Imusarjassa on pyörrelautaset akselissa sylinterikannen liitoksessa. Useimmat tapaukset johtuvat yksittäisistä pyörrelautasista niiden irrotessa ja mennessä moottoriin.
        [muokkaa] Duratec 23

        Duratec 23 on 2.3 litrainen (2261 cc) moottori. Sylinterihalkaisija on 87,5mm ja iskunpituus 94mm. Moottori on täysin alumiininen valurautaisilla sylinteriputkilla.

        23EW moottoria rakennetaan Chihuahuassa Meksikossa useisiin etuvetoisiin Fordin malleihin asennettevaksi. Fordin nimikoodi EW tarkoittaa itä-länsi asennusta (East-West), toisinsanoen etuvetoista asennusta.

        23NS -moottoria (North-South, eli takavetoiseen tarkoitettu) on valmistettu Michiganissa Ford Rangeria sekä Amerikan B-sarjan Mazdaa varten. Nämä moottorit ovat säädetty vääntäviksi tehden ne sopiviksi kevyt-kuorma-autoille ja moottori tuottaa 143 hv (107 kW) @5250 rpm sekä 209 Nm @ 3750 rpm.

        Tämä on 2.5 litrainen (2488cc) R4 moottori, joka on kehitetty Duratec 23:n pohjalle. 'Duratec 25':ttä ei saa sekoittaa samannimiseen 2.5 litraiseen V6 Duratec-moottoriin. Tämä moottori on identtinen Mazdan MZR 2.5 litraisen moottorin kanssa. Sylinterihalkaisija ja iskunpituus ovat 89mm x 100mm. Teho nousi 175 hevosvoimaan (129 kW) @ 6000 rpm ja vääntöä on 233 Nm @ 4500 rpm. Tämä on sulavin ja hiljaisin R4 Duratec -moottori.


    • Kuttaperkatankki

      Polttoainesäiliö se vuan falskaa ja vähän loimottelee...

    • kuttaperkkaa

      noh taitaa olla kaikissa fordeissa tankkikin hajolla jo uudesta alkaen

    • yhtä samaa

      ois pitäny fordin perustaa se teurastamo kun sieltä mallia otti. ei toimi teurastamon linjat auton valmistuksessa,teuraita tulee

      http://hikipedia.info/wiki/Ford

      • ei o sanaseppo

        Vaikee on Fordista provoo vääntää!!!!

        Aika huonoo tulee...


      • minkäs sille voi
        ei o sanaseppo kirjoitti:

        Vaikee on Fordista provoo vääntää!!!!

        Aika huonoo tulee...

        taitaa olla asiat niin että fordista ei tarvitse kenenkään vikoja keksiä,niitä riittää aivan oikestikin


      • pärnäsen isäntä
        minkäs sille voi kirjoitti:

        taitaa olla asiat niin että fordista ei tarvitse kenenkään vikoja keksiä,niitä riittää aivan oikestikin

        Saattoi joskus 15vuotta sitten olla vielä, mutta nykyään ne pitää keksimällä keksiä...ja huonosti provoilta sekin onnistuu!!!


    • nykypäivän tuskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe